یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل کانون لرستان برنامه‌های کانون لرستان در هفته ملی کودک را اعلام کرد
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدجواد محمدی" گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با توجه به تقارن هفته ملی کودک با دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران وفادارش و تاسوعا و عاشورا، برنامه‌هایی را متناسب با این ایام پیش‌بینی کرده‌ایم.
وی افزود: همچنین کلیه مراسم و برنامه‌های کانون در سراسر کشور با شعار «کودکان تشنه‌اند» و با هدف کلی جلب‌توجه به افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون با بیان این نکته که برنامه‌های امسال هفته ملی کودک قرار است که با مشارکت بیشتر اعضا صورت گیرد افزود: نمایش عروسکی «طفل، تیر، تشنگی» به کارگردانی گلشن حسنوند مربی فرهنگی کانون استان و نویسندگی دکتر مهدی پور رضاییان در دهه اول محرم در سالن آمفی تئاتر کانون استان هرروز صبح و عصر اجرا خواهد شد. این نمایش روایتی شاعرانه از شهادت مظلومانه حضرت علی‌اصغر (ع) و مناسب کودکان و نوجوانان است.
محمدی گفت: آیین افتتاحیه هفته ملی کودک با دعوت از دستگاه‌های اجرایی لرستان در اداره کل استان هم‌زمان با برگزاری زیارت پرفیض عاشورا و مداحی و مدیحه‌سرایی توسط اعضا و اجرای نمایش برگزار خواهد شد.
وی برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و معارف اسلامی در مراکز کانون و با محوریت موضوعی گذشت، سخاوت، شجاعت، باورهای دینی و مسئولیت‌های اجتماعی و میراث فرهنگی در 17 مرکز ثابت 2 سیار شهری و روستایی در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
محمدی اظهار داشت: برگزاری مسابقه استانی عکس عاشورایی با عنوان «نقش خورشید» خبر داد و افزود: اعضای مراکز کانون و دانش آموزان مدارس و مربیان می‌توانند تا پایان مهرماه عکس‌های خود را با موضوع عزاداری‌های ایام سوگواری امام حسین (ع) با دبیرخانه این مسابقه در واحد آفرینش‌های هنری کانون لرستان ارسال نمایند.
مدیرکل کانون لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه از محصولات کانون و دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان مراکز سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها آثار برگزیده رضوی، دهه کرامت و هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار  می‌گیرد و همچنین خیمه‌هایی در همه مراکز استان با هدف نهادینه کردن ارزش‌های تربیتی انسان‌ساز واقعه عاشورا و جهاد در راه خدا و معرفی کانون و ظرفیت‌های آن به جامعه و آشنایی بهتر کودکان و نوجوانان با سیره شهدای کودک در واقعه کربلا برپا می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1395-07-12 19:56
با عرض سلام وارادت محضر مبارک وذی شرافت جناب مستطاب آقا ی محمدی مدیر کل محترم کانون وبا تشکر ویژ ه از برنامه های مطالبتان در ایام ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر در صورت امکان در برنامه هایتان اگر از استاد پیشکسوت بازیگری وهمچنین تعزیه خوانی برتر غرب کشور استاد علی جعفر غضنفری خامه ی بیدل استفاده گرددبا توجه به سوابقی که این استاد اعظم دارد وبا توجه به صدای زیبا ودلنشینشان در مداحی ونوحه خوانی وبا توجه به این که ایشان فارغ التحصیل ودانش آ موخته ی ادبیات و تاریخ می باشد دردر پیشبرد اعمالتان قطعا ن این چنین شخصیتی موثر خواهد بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا