یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پيش‌شماره هفته‌نامه "بهار لرستان" به صاحب امتیازی و مدير مسوولي "وحید آریافر" به زینت چاپ آراسته شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، این نشریه که در تاریخ 11 خرداد‌ماه 94 مجوز انتشار خود را به نام "سلام لرستان" از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده بود، چندي قبل به "بهار لرستان" تغيير نام داد و پیش‌شماره نخست اين نشريه دوشنبه 25 آبان‌ماه به چاپ رسيد.
بهار لرستان زیر نظر شورای سردبیری و در قطع روزنامه با گستره منطقه‌ای در استان‌های لرستان، خوزستان، همدان، ایلام و کرمانشاه توزيع می‌شود.
در پیش‌شماره نخست این نشریه با تیتر "بهار در پاییز آمد" عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی و حزبی را مولفه اصلی و رفع مشکلات استان لرستان را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های دست‌اندرکاران نشریه عنوان شده است.
در این شماره از بهار لرستان مطلبي پژوهشي با عنوان «کشف یک غار زنده در لرستان» به قلم و تحقیق "‌عطا حسن‌پور" به رشته تحریر درآمده است.
در صفحات داخلی این نشریه نیز  مطالبی در خصوص مسیری جدید برای رشد و توسعه علمی، گفت‌وگو با "حسین قنبری" پدیده موسیقی پاپ، نقد گرافیک نشریه ایوار به چاپ رسیده است.
توسعه فرهنگ شهروندي برپايه «آموزش » و «مشاركت »شهروندان به قلم "شاهین احمدی" و جستاری در فضای مجازی به قلم "عزت درگاهی" از دیگر مطالب شماره نخست نشریه بهار لرستان هستند.
قابل ذكر است وحید آریافر (بيرانوند) مدير مسوول اين نشريه، سابقه حضور  7 ساله در خبرگزاری ایرنا مرکز لرستان، 5 سال سرپرستی روزنامه ایران در لرستان و سردبیری نشریات لرستان امروز و بیان لر را در کارنامه مطبوعاتی خود دارد.
 نشريه بهار لرستان در پائيز متولد شد!

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر اسدی 1394-08-25 08:44
تبریک به حاج وحید و جامعه مطبوعاتی لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا