یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی قوه مجریه در دفتر یادگار نشریه کاسیت نوشت: من از نژاد و قوم کاسی‌ها هستم؛ از شما تشکر ویژه می‌کنم که نام قوم کاسی را احیا کردید.
بازدید سخنگوی دولت از غرفه لرستانی‌ها در نمایشگاه مطبوعاتبه گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدباقر نوبخت" روز سه‌شنبه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که با حضور مؤسسات مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در مصلای بزرگ تهران در حال برگزاری است حضور یافت.
وی ضمن بازدید از تک‌تک غرفه‌ها ازجمله غرفه‌های لرستانی حاضر در نمایشگاه، به گفتگو با اصحاب رسانه پرداخت.
سخنگوی قوه مجریه در غرفه نشریه کاسیت حاضر شد و در دفتر یادگار این نشریه نوشت: من از نژاد و قوم کاسی‌ها هستم؛ از شما تشکر ویژه می‌کنم که نام قوم کاسی را احیا کردید.
نوبخت در خلال این بازدید، در نشست خبری حاضر شد و به تشریح مسائل روز کشور پرداخت.
رئیس‌جمهوری به‌عنوان مدافع ملت در کنار قومیت‌ها قرار دارد
محمدباقر نوبخت در پاسخ به این‌که یک برنامه تلویزیونی اتفاقاتی را در آذربایجان به وجود آورده، رئیس‌جمهوری در این زمینه چه برنامه‌ای دارند؟ گفت: این اتفاق باعث تأسف است که یک ‌کم‌توجهی از سوی یک برنامه طنز و برای کودکان باعث آزردگی بخشی از ملت بزرگ کشورمان شد.
نوبخت افزود: مردم آذربایجان آن‌قدر برای کشور محترم هستند و خدماتی را برای کشور در زمان جنگ تحمیلی انجام داده‌اند که تواضع مسئولان را بیش‌ازپیش می‌کند؛ همان‌طور که انتظار می‌رفت نسبت به عدم توجه به این برنامه از سوی مسئولان سازمان صداوسیما برخورد جدی صورت گیرد، شاهد بودیم که مسئولان صداوسیما عذرخواهی کردند.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری به‌عنوان مدافع ملت، همواره کنار همه قومیت‌ها قرار دارند و امیدواریم با اشاره به این‌که مسئولان سازمان صداوسیما به‌خوبی نسبت به این اقدام واکنش مناسب انجام می‌دهند، چنین اقدامات مسئولانه و شایسته را تقویت کنیم.
در خصوص توزیع یارانه مطبوعات شفاف، هدف‌مند و واقع‌بینانه عمل می‌شود
نوبخت در این‌ باره که برخی از نهادهای تولید مطبوعات در دو سال پایانی دولت قبل بین 5 تا 24 برابر افزایش نرخ یافتند و این افزایش قیمت در هیچ بخش دیگری نیست گفت: اجازه دهید این نگرانی و دغدغه را رفع کنم. بودجه اگر بدون تبصره می‌رود، به این معنی نیست ردیف‌های مناسب را نداشته باشد.
وی افزود: ما ردیفی برای کمک به مطبوعات داریم و می‌توانیم این ردیف را به‌گونه‌ای تقویت کنیم که امکان دسترسی همه به مطبوعات باشد.
سخنگوی قوه مجریه اظهار کرد: در ماه آینده گزارش می‌دهیم این ردیف چقدر رشد یافته است. جناب آقای جنتی و انتظامی درباره چگونگی توزیع یارانه‌های مطبوعات هم شفاف، هدفمند و واقع‌بینانه در راستای عدالت عمل می‌کنند که این نگرانی از عده‌ای برطرف شود.
وی درباره تعطیلی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هم گفت: دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فعال شدن این موضوع اقدام می‌کنند. هر چه تصمیم گرفته می‌شود را منعکس می‌کنم. امیدوارم هیچ انجمنی را که در مطبوعات فعالیت می‌کند بسته نداشته باشیم.
قابل ذکر است از لرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در غرفه‌های شماره 219 و 220، نشريه "بهار سلامت" در غرفه شماره 269 و هفته‌نامه "کاسیت" در غرفه شماره 63 در نمايشگاه شركت كرده است.
همچنین غرفه پایگاه خبری گلونی در بخش فرهنگی و هنری، شماره ۳۰۶ قرار دارد. این نمایشگاه تا 23 آبان، از ساعت 9 تا 20 در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است.

بازدید سخنگوی دولت از غرفه لرستانی‌ها در نمایشگاه مطبوعات

بازدید سخنگوی دولت از غرفه نشریه کاسیت

بازدید سخنگوی دولت از غرفه لرستانی‌ها در نمایشگاه مطبوعات

بازدید سخنگوی دولت از غرفه پایگاه خبری گلونی

دیدگاه‌ها  

#1 بابایی 1394-08-20 16:24
درود بر رضا ساکی

طنز پرداز بی رقیب لرستانی و فعال رسانه ای فرهیخته

و درود بر جناب اسماعیلی نژآد

روزنامه نگار فرهیخته لرستانی


که امسال برای لرستان آبروداری کردند با وجود آنکه در نمایشگاهی در ان سطح دیده شدن کار سختی است اما خداوند بی شک خود عزت می دهد و چه عزتی بالاتر از آن که روزنامه نگاران لرستانی نماینده شایسته ای برای استان خود باشند

خداقوت به بچه های لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا