یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی حادث شدن سیل اخیر در استان لررستان و به خصوص شهرستان کوهدشت، "اسماعيل نجار" معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران که جهت بررسی مشکلات پیش آمده به استان سفر کرده بود، از مجموعه تاریخی‌فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک و باغ گلستان خرم‌آباد بازدید كرد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، وي ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه كاركنان میراث فرهنگی لرستان به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات لازم جهت پیشرفت و افزایش امکانات و قابلیت‌های گردشگری این مجموعه کم‌نظیر، نسبت به تسریع در آزاد‌سازی حریم این اثر ویژه همکاری و مساعدت لازم صورت پذیرد.
نجار از موزه مردم‌شناسی و گنجینه غنی قلعه فلک‌الا‌فلاک ديدن كرد و از غنای تاریخی و ارزش بالای ملی اشیاء موجود دراین موزه ها ابراز شگفتی و غرور نمود.
همچنین در ادامه این روز و با توجه به برگزاری مسابقات ملی کوراش طي روزهاي پنج شنبه و جمعه در خرم‌آباد، "بهادر احمداف" وزیر ورزش و فرهنگ کشور ازبکستان و هيأت همراه از این مجموعه کم‌نظیر ملی بازدید كردند.
قسمت‌های مختلف این قلعه تاریخی و همچنین موزه‌های آن مورد بازدید ایشان قرار گرفت و  وجود اشتراکات فراوان فرهنگی‌‌تاریخی بسیار بین دو کشور بسیار مورد توجه قرار گرفت.
علاوه بر اين برخي ورزشكاران كشورهاي مختلف كه تا كنون وارد خرم‌آباد شده‌اند، همراه با آرش میراسماعیلی دبیر اجرایی ستاد برگزاری مسابقات جهانی کوراش از اين مجموعه‌ي تاريخي زيبا ديدن كردن و ديدن اين مجموعه باعث حيرت و بهت آنان شد و به خاطر اين برنامه از مسئو.لين استان تقدير و تشكر نمودند.
همچنين برخي ديگر از جاذبه‌هاي شهر خرم‌آباد نيز مورد بازديد اين گروه ورزشكاران قرار گرفت و سه‌شنبه‌شب برای صرف شام نیز استاندار لرستان میزبان هیأت رئیسه و مسئولين تیم‌ها ي شركت كننده در مسابقات جهاني كوراش بود.
وزير ورزش و فرهنگ ازبكستان همراه با مدير كل ورزش و جوانان لرستان از مجموعه ورزشي تختي محل برگزاري مسابقات جهاني كوراش و امكانات بخش‌هاي مختلف اين مجموعه نيز ديدن كرد.
وزير ورزش ازبكستان و رئيس سازمان مديريت بحران كشور از قلعه فلک‌الا‌فلاک خرم‌آباد ديدن كردند + عكس

 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-08-13 10:22
اگر آنطور که اخیراً گفته شده سرانجام با تخصیص اعتبارات لازم،زمینه ثبت جهانی قلعه باشکوه فلک الافلاک فراهم شود شهر خرم آباد وارد دوران جدیدی در حوزه صنعت گردشگری خواهد شد.فقط کاش این اقدام عملاً انجام بگیرد!
نقل قول کردن
#2 رضا 1394-08-13 11:07
امیدوارم وقتی این وزیر ازبکی به کشورش برگشت یه تبلیغی بشه برای خرم آباد و توریست های ازبکستانی رو تشویق کنه از شهر خرم آباد دیدن کنند. جا داره مردم و مسئولین شهرمون تا جایی که امکان داره با مهمان نوازی همیشگیمون خاطره خوبی برای شرکت کنندگان به وجود بیارن که هر کدوم از اونها میتونه یه تبلیغ در راستای جذب گردشگر به خرم آباد باشه. متاسفانه تبلیغات اینقدر برای شهر توریستی خرم آباد کم هست که حتی خیلی از مردم کشورمون هم از جاذبه های خرم آباد آگاهی ندارند.
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1394-08-13 11:07
این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های توریستی استان لرستان به دنیامی باشد . جا دارد از همه کسانی که مساعدت داشتن که این مسابقات جهانی در استان لرستان برگزار شود نهایت تشکر و قدر دانی رو داشته باشیم.
نقل قول کردن
#4 حامد 1394-08-13 11:54
باید طوری مدیریت کنند که غروب ها قلعه و کیو ببرند مهمانان رو که بسیار زیباتر و باصفاتر است ، نه که سر ظهر ببرند . صبح و ظهر ها ميتونن مناطق بیشه و کاکارضا ببرند
نقل قول کردن
#5 مهمان 1394-08-14 08:10
سلام و خسته نباشيد
از همه كساني كه در جهت ارتقاء فرهنگي و اقتصادي اين شهر و اين استان در تلاشند تشكر مي كنم اميدوارم سربلند باشند و همچنين از آقاي خادم عزيز كه در مسابقات كوراش متحمل زحمات فراواني شدند تشكر و قدرداني به عمل مي آيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا