یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: با مشارکت و همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد که دغدغه‌ی توسعه و پیشرفت شهر را دارند، می‌توانیم گامی مؤثر و تأثیرگذار در روند توسعه و آبادانی شهر برداریم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، "یحیی عیدی‌بیرانوند" عصر دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور چند تن از اعضای انجمن‌های مردم‌نهاد دانش‌آموختگان، همیاران طبیعت و انجمن بلوط‌بان در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی برگزار شد، از اقدامات ارزنده‌ی این انجمن‌ها در راستای حفظ محیط زیست و همچنین مشارکت در امور فرهنگی و خیریه تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به کمبود نیروی خدمات شهری در شهرداری منطقه سه عنوان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و احساس نیاز جهت جذب نیرو در بخش خدمات شهری، با تصویب شورای اسلامی شهر، 150 نیروی انسانی و 18 دستگاه خودروی مجهز را به این واحد اضافه کردیم که خوشبختانه این اقدام ضمن بالا بردن کیفیت خدمت‌رسانی، رضایت‌مندی شهروندان را نیز به دنبال داشته است.
شهردار خرم‌آباد تصریح ساخت: تا مشارکت مردم و انجمن‌های مردم‌نهاد نباشد، هرچقدر که شهرداری تلاش نماید، عملکرد ما جلوه و نمود بارزی نخواهد داشت.
وی افزود: از اینکه شما بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و تنها به عشق خدمت به شهر و دیارتان در کمال تواضع، اقدامات مثبت و تأثیرگذاری انجام می‌دهید، جای تقدیر و تشکر دارد.
عیدی‌بیرانوند در خصوص عدم ثبات مدیریت شهری بیان کرد: متأسفانه به دلیل عمر کوتاه مدیریت شهری تابه‌حال شاهد اقدامات زودبازده بوده‌ایم که بنده به شدت با این رویکرد مخالف بوده و هستم.
وی گفت: از اقدامات بلندمدت و مهم یک سال گذشته می‌توان به توسعه فضای سبز، ساماندهی ورودی‌های شهر، اجرایی شدن عملیات آبشار طلایی با مساحت 44 هکتار و مجموعه‌ی گردشگری و توریستی پل شاپوری اشاره کرد.
شهردار خرم‌آباد در خصوص پارک شاپوری گفت: با مالکین به توافق نهایی دست پیدا کردیم و به امید خدا از هفته‌ی آینده کلنگ این مجموعه بزرگ توسط وزیر کشور در خرم‌آباد به زمین زده خواهد شد.
وی توجه ویژه‌ی شهرداری به امر ورزش و فرهنگ را مهم دانست و گفت: با افتتاح سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با توجه به اهمیت موضوع در تلاش هستیم تا منابع مالی این سازمان را هر چه زودتر تأمین نماییم.
شهردار خرم‌آباد در بخش‌های دیگری از سخنان خود تأثیر انجمن‌های مردم‌نهاد جهت فرهنگ‌سازی در سطح جامعه را مهم برشمرد.
رضا بیرانوند رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، رضا ماجدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری دقایقی برای حاضرین در خصوص مباحث محیط زیست و لزوم حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد سخن گفتند.
در بخش دیگری از مراسم، فاطمه حافظی به نمایندگی از انجمن دانش‌آموختگان، احسان فاضل‌پور از جانب انجمن بلوط‌بان و مهران رشیدی از طرف انجمن همیاران طبیعت از دغدغه‌ها و برنامه‌های‌شان توضیحاتی ارائه دادند.
در این برنامه که مجري‌گري آن به عهده‌ی آتوسا رحمتی بود؛ رستم کوشکی دیگر عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و علی محمدخانی معاون خدمات شهری نیز حضور داشتند.

شهردار خرم‌آباد در دیدار با انجمن‌های مردم‌نهاد: با عمر کوتاه مدیریت شهری مخالفم

دیدگاه‌ها  

#1 عبدی پور 1394-08-12 13:20
سایت ورزش3 نام کشتی گیر پلدختری فرشاد بلفکه را منتسب به خوزستان کرد
66 کیلوگرم: امید نوروزی، محمدعلی گرایی (فارس)، مهدی زیدوند (خوزستان) و علی ارسلان (مازندران)71 کیلوگرم: افشین بیابانگرد (تهران) و فرشاد بلفکه (خوزستان)
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-08-12 13:48
با مطرح کردن پروژه هایی مثل آبشار طلایی- پارک و دریاچه پل شاپوری سطح انتظار شهروندان خرم آبادی برای زیباسازی شهر بالا رفته است.اما آیا این پروژه ها واقعا بدون وقفه یا نیمه کاره ماندن اجرا و افتتاح میشوند؟؟
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1394-08-13 11:58
ای کاش شهردار خرم اباد یه فکری برای تعریض خیابان انقلاب میکردن . باور بفرمایید مسیر فعلی عبور اتومبیلها در این مسیر بسیار ناجوره و نمای خوبی از شهر برای همشهریان و گردشگران ندارد. ضمن اینکه فقط باعث شده مصرف سوخت بعلت دور زدن خیابان انقلاب خيلي بیشتر شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا