یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در واکنش به سخنان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر نبود دبیر در بعضی از مدارس و سلیقه‌ای عمل کردن در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی در بیانیه‌ای اعلام کرد‌: در حال حاضر ساماندهی نیروی انسانی در تمام استان انجام شده و هیچ کلاس بدون دبیری وجود ندارد‌.
در این بیانیه همچنین‌، قانون‌مداری و رعایت عدالت مهمترین رویکرد آموزش و پرورش در بحث نیروهای پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی جوابيه اداره كل آموزش و پرورش لرستان به نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامياعلام گردیده است‌.
در ادامه بیانیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان آمده است: بیش از دو سال از دولت تدبیر و امید سپری می شود و آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین و مهم‌ترین نهاد آموزشی و فرهنگی از بدو شروع به کار در این دولت برنامه‌محوری‌، پژوهش‌مداری و اخلاق‌گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش کرده تا در مسیر اصلی خدمت و رسالت خطیر تعلیم و تربیت  حرکت کند و در این راه جز به منفعت و مصلحت آموزش و پرورش  به چیز دیگری نیاندیشد و اعتلای علمی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم را با منفعت‌طلبی و سهم‌خواهی جریان یا گروهی معاوضه ننماید  و به شهادت توفیقات برجسته دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان در عرصه‌های مختلف علمی‌، آموزشی‌، فرهنگی‌، هنری و ورزشی و اطلاعات آماری تا به امروز هم حرکتی روبه رشد را ادامه دهد‌.
باید عرض کنیم که اولین بار نیست که جناب آقای "ابراهیم آقا‌محمدی" با سخنان خود در صحن مقدس مجلس خانواده بزرگ فرهنگیان لرستان را آزرده‌خاطر کرده و زحمات شبانه روزی آنان را به دلایل روشن زیر سوال می‌برد‌.
مرداد‌ماه سال جاری در حالی که مدیر کل آموزش و پرورش در مراسمی در برابر خدمات صادقانه  خود در اشاعه فرهنگ ایثار‌، جهاد و شهادت و توجه به ارزش‌های اسلامی از دستان مقام عالی وزارت دکتر علی‌اصغر فانی‌، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سردار نقدی و جمعی از مدیران ارشد کشوری به عنوان خادم برجسته کشور مورد تجلیل قرار می‌گرفت در سخنانی مطالبی  را متوجه  متولیان تعلیم و تربیت می‌کند و این بار هم در روزی که ستاد پروژه مهر پس از چندین ماه کار جهادی و شبانه روزی  موفق به کسب رتبه عالی در سطح کشور می‌شود باز هم بی‌مهری‌های وی در حق آموزش و پرورش تکرار می‌شود و سخنانی غیر واقعی را تکرار می‌کنند‌.
ذکر این نکته را لازم و ضروری می‌دانیم که در بحث ساماندهی نیروی انسانی، آموزش و پرورش لرستان با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تلاش کرد تا از ظرفیت نیروهای انسانی به بهترین صورت استفاده کند و سازماندهی نیروها را در شهریور‌ماه سال جاری به گونه‌ای به اتمام رساند که با شروع بهار تعلیم و تربیت هیچ کلاسی بدون دبیر نباشد و با مصوبه مجلس مبنی بر جذب نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی با تشکیل کارگروهی 12نفره متشکل از نیروهای آموزش‌، طرح و برنامه‌، ارزیابی‌، حراست بیش از 2500 پرونده به صورت شبانه‌روزی در 2 هفته مورد بررسی قرار گرفت و با رعایت دستورالعمل‌های وزارتی‌، مرتبط بودن رشته‌، بومی‌گزینی‌، مدرک تحصیلی کاردانی به بالا وداشتن سابقه در سامانه آموزش و پرورش در جاهایی که به وسیله اضافه تدریس سازماندهی شده بود از وجود این نیروها به عنوان حق‌التدریس استفاده شد و برای این که حق هیچ کسی تضییع نشود تمام موارد به صورت شفاف و روشن مورد ارزیابی قرار گرفت و جای اعتراض هم برای تمامی افراد باقی ماند و در پایان رضایت نسبی این نیروها نوید بخش رعایت عدالت و قانون مداری در اجرای این مصوبه قانونی دولت و مجلس بود‌. لذا اعلام می‌داریم که بیان نبود دبیر در بعضی از مدارس و یا سلیقه‌ای عمل کردن در خصوص جذب نیروهای پیش‌دبستانی و تعلل درانجام رتبه‌بندی فرهنگیان به هیچ عنوان مصداق خارجی ندارد و استان لرستان این افتخار را دارد که در این امور پیشگام و سربلند عمل کرده است‌.
در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با دستگاه تعلیم و تربیت، انتظار می‌رود تا جناب آقای آقا‌محمدی در این عرصه با سایر نمایندگان همراه شده و به پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت و اعتلای علمی و فرهنگی فرزندان این سرزمین کمک نمایند‌.
قطعاً ظرفیت نمایندگان بستر مناسبی است که می‌تواند چالش‌های پیش روی این دستگاه عریض و طویل را به خوبی حل نماید کما این که آموزش و پرورش تا به امروز از این ظرفیت بی‌بهره نمانده است‌. توفیق همگان را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد نصیری 1394-08-11 12:58
یکی از اقوام بنده با سابقه بیش از پنج سال و ورودی پیش دبستانی سال 88 با مدرک مهندسی شیمی و ساکن خرم آباد در بحث جذب نیروی پییش دبستانی ، بهش گفتند که رشته شما را نیاز نداریم .
نقل قول کردن
#2 کاندیدا 1394-08-11 13:25
با عرض معذرت
چرا اسامی فوت شدگان دیگه به روز نیست؟؟
نقل قول کردن
#3 معلم 1394-08-11 19:01
به نظرم حایز رتبه شدن بر اساس گزارشات صوری بیان کردن ندارد. ضمنا برنامه محوری، پژوهش مداری و اخلاق گرایی سرلوحه ای است که تا کنون تحقق نیافته است.
نقل قول کردن
#4 بی عدالتی 1394-08-12 00:02
فقط کافیه سرزده به ساختمان اداره کل بروید واین مربیانی که پارتی ندارند رو ببینید چه وضعیتی بله اقای نماینده درست گفته اکثر کلاسهای درس خالیه .امثال من که ده سال کار کردم در مقطع پیش دبستانی به خاطر مرتبط نبودن رشته باید بیکار بشم بعد فردی با یکسال سابقه باید حق التدریس بشه ...
نقل قول کردن
#5 الف 1394-08-12 07:42
با بحث نماينده محترم و مدير كل محترم كاري ندارم ولي خدا وكيلي ساماندهي اينقدر بد بود كه قابل بررسي نيست آقا شده دبيري توي امتياز دهي رتبه وسط گروه را داشته باشد ببرن ابتدايي درس بده اونوقت نفر ات بعد از ايشان تقريبا آنهايي كه از نظر امتياز آخر هستن توي دبيرستان باقي بمونن ،نتيجه ميشه همان بحث به اصطلاح پارتي بازي
...........
یافته: لطفا ذکر کنید در کجا و در چه مقطع و گروهی این اتفاق افتاده تا در صورت صحت مسئولین بررسی کنند
با اسم مستعار و مبهم نظر گذاشتن فایده ای ندارد. چنانچه واقعا اتفاقی در این خصوص افتاده با ذکر مشخصات بنویسید تا مسئولین آموزش و پرورش که بعضا بیننده سایت هستند پیگیری کنند
نقل قول کردن
#6 پوریا مهرآور 1394-08-12 08:58
باعرض سلام خدمت مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان
منطقه سپیددشت چرا بعداز یک ماه ونیم ازسال تحصیلی دبیرعلوم نداریم بچه های ماچه گناهی کرده اند
منتظر جواب هستیم وگرنه مجبوریم ب وزارت خانه شکایت کنیم
نقل قول کردن
#7 بهار 1394-08-12 21:27
ازتون خواهش میکنم این بحث بی عدالتی اداره کل برای مربیان پیش دبستانی را پیگیری کنید. دیگه کم اوردیم دیگه چکار کنیم ما تجمع درب مجلس کردیم نور چشمها سر کار اومدن. کی میخواد جواب این بی عدالتی رو بده؟
نقل قول کردن
#8 جوان پیر 1394-10-19 00:27
سلام چرا نظر منو نمایش ندادین, انگار به مذاق شما خوش نیومد
_________________________
يافته: سلام
لطفا به نوشته قرمز رنگ زير جايي كه نوشته "ديدگاه" توجه بفرماييد كه نوشته مطالبي كه شامل توهين يا افترا به ديگران باشند منتشر نمي‌شوند
برخي از نظرات از نظر نويسنده، ايراد و مشكلي ندارند اما مطابق قانون مطبوعات مدير مسئول اين پايگاه خبري بايد پاسخگوي مراجع قانوني باشد، لذا ممكن است مخاطبان به اين موضوع واقف نبوده، اما ما كه واقف هستيم بايد حرمت ديگران را در چارچوب قانون حفظ كنيم
نهادهاي ديگري هستند كه به موارد تخلف دستگاه‌ها و افراد رسيدگي مي‌كنند كه مي توانيد به آن‌ها مراجعه كنيد و كار رسانه‌ها انتشار اين موارد نيست؛ آن هم از سوي افرادي كه با نام مستعار اين مطالب را مي‌نويسند
چنان‌چه نقدي داريد حاضريم آن را با نام، عكس و البته مسئوليت خودتان منتشر كنيم و اگر حاضر به پذيرفتن مسئوليت نوشته خود با هويت واقعي نيستيد، انتظار نداشته باشيد ديگران جور شما را بكشند...
با سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا