یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از خدمات برجسته نویسنده و پژوهشگر لرستانی تجلیل کرد. استاندار از زحمات ایرج کاظمی تقدیر کردبه گزارش روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند با حضور در منزل استاد ایرج کاظمی از خدمات برجسته وی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی تقدیر و تجلیل کرد.
وی با بیان اهمیت ویژه فرهنگ در اعتلا و رشد و توسعه استان گفت: هر حرکتی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی در وهله اول مستلزم داشتن زیرساخت فرهنگی است و قبل از توسعه اقتصادی می بایست برنامه‌ریزی لازم را برای تقویت و ارتقاء فرهنگی داشته باشیم.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه به زودی جلسه انجمن مفاخر استان برگزار خواهد شد افزود: وجود چهره‌های ماندگار و اساتید برجسته و نخبگان فکری در هر جامعه از عوامل و انگیزه‌های توسعه فرهنگی محسوب می شوند و موتور محرکه توسعه یافتگی در هر جامعه‌ای نتیجه عمل و فکر نخبگان است و همکاری مشترک نخبگان فکری و مدیریت اجرایی می تواند به بهبود وضعیت عمومی جامعه کمک کند.
بازوند استاد ایرج کاظمی را چهره ای درخشان در عرصه تحقیق و پژوهش و از مشاهیر ادبی و فرهنگی استان و کشور دانست و گفت: وجود چهره ماندگاری چون استاد کاظمی و سرآمدی ایشان در عرصه پژوهش‌های ادبی و فرهنگی در کشور، مایه مباهات برای استان است و می بایست با شناساندن این مفاخر به نسل جوان، الگوهای موفقی را برای هویت بخشی بیشتر به فرهنگ این دیار معرفی کنیم.
شایان ذکر است ایرج کاظمی محقق و پژوهشگر و از مفاخر ادبی و فرهنگی لرستان می باشد.
وی متولد ۱۳۲۰ خورشیدی در شهرستان خرم‌آباد و فارغ‌التحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی است.
کاظمی از موسسان و رئیس انجمن اهل قلم لرستان بوده و در حوزه لرستان شناسی و موسیقی لرستان صاحب نظر و دارای جایگاه خاصی است و تا کنون کتب متعددی را به زیور چاپ آراسته است که می توان به کتاب معروف مشاهیر لر و دلفان در گذر تاریخ اشاره کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1 1394-08-06 08:37
با تشکر از استاندار محترم که یک تنه جور مدیران کارنابلد را می کشند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا