یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرم‌آباد و لرستان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مركز استان در سالن شهيد آويني مجتمع ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار خرم‎آباد پنج‌شنبه در اين مراسم اظهار داشت: تا کنون شهرداری خرم‎آباد بخشی از بودجه خود را صرف کارهای فرهنگی و ورزشی کرده است، اما به صورت پراکنده این کار انجام گرفته است.
"یحیی عیدی‌بیرانوند" عنوان کرد: با افتتاح سازمان فرهنگ ورزشی شهرداری خرم‎آباد می‎توانیم، از این پس شاهد سامان‎دهی کارهای فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان خرم‌آباد باشيم.
وي خاطرنشان کرد: کسانی که در حوزه‌های مختلف صاحب فکر و ایده هستند، می‎توانند با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرستان خرم‌آباد همکاری داشته باشند، تا شاهد رونق فرهنگی و ورزشی در این شهرستان باشیم.
عيدي بیان کرد: این سازمان می‌توانند در راستای وظایف شهرداری در زمینه فرهنگی و ورزشی جمع‌بندی‌های خوبی داشته باشد و مسائل مرتبط را سامان‌‌دهی کند.
در ادامه اين مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهم‌ترین آسیب امروز در حوزه ورزش ما نپرداختن به تبیین مبانی فرهنگی و ورزشی در سطح کشور است.
حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" ادامه داد: ما نباید در حوزه ورزش نسبت به تبیین مبانی فرهنگی کم‌توجه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ورزش و فرهنگ با یک‌دیگر تعامل خوبی دارند، از این رو فرهنگ یک مقوله‌ای است که در تعامل با همه مقوله‌ها است و اداره فرهنگ و ارشاد لرستان این آمادگی را دارد در این خصوص شهرداری خرم‌آباد را کمک کند.
قابل ذكر است چندي پيش "مسعود ارمغان" به عنوان مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم‌آباد منصوب شد.
 انتظار ديرينه برآورده شد: افتتاح سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1394-07-24 11:24
امیدوارم وضعیت ورزش همگانی در خرم آباد بهتر بشه شهری که هیچگونه پیست اسکیت.خط ویژه دوچرخه سواری . زمین چمن مصنوعی .تور والیبال یا حتی سبد بسکتبال در محیط های عمومی نداره و از نظر فضای ورزشی بخصوص برای جوانان دچار فقر شدید هستش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا