یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جناب آقای بهرام بیرانوند نماینده محترم مردم شریف بروجرد و اشترینان            
سلام علیکم؛ بعد از سخنرانی رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل‌، جناب آقای دکتر ظریف در راهروی ساختمان سازمان ملل با آقای اوباما مواجه شد و با ایشان دست داده است.
بعد از این رویارویی، برخي رسانه‌های افراطی شروع به بزرگ‌نمایی ماجرا کردند. جناب‌عالی نیز در روز چهار شنبه 8 مهرماه 1394 در صحن مجلس با ادبیاتی ناشایست، دکتر ظریف را مورد هجمه قرار داده و به ایشان بی‌احترامی کردید. البته نایب رییس مجلس در اين زمينه بهرام بيرانوند نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلاميتوضيحاتي براي رعايت حرمت مسئولان كشور به شما را دادند و گفتند: غیرت دینی و انقلابی دکتر ظریف کم‌تر از بنده نیست و در نقد مسولان کشور نباید از ادبیات ناشایست استفاده شود.
جناب آقای بیرانوند؛ هیچ کس با انتقاد منصفانه مخالف نیست اما آیا توهین شما به دکتر ظریف انتقاد بود؟ دکتر ظریف از بدو انقلاب تا کنون در پست‌های مهم و کلیدی وزارت خارجه فعالیت داشته‌اند و در اقدامات و خدمات ایشان هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد‌، به طوری که رهبر معظم انقلاب وی را فردی انقلابی و مومن خطاب کرده‌اند‌.
مراجع عظام، علما و بسیاری از چهره‌های سیاسی شاخص و منطقی کشور بارها از زحمت‌های آقاي ظریف تشکر کرده و وی را فردی می‌دانند که در تمام کار‌های مهم و حساس وزارت امور خارجه مصالح اسلام و انقلاب را در نظر می‌گیرند. 
جناب آقای بیرانوند؛ 
نمی‌شود فردی را به جنگ دیپلماتیک با دنیا بفرستیم ولی از پشت سر از او حمایت نکنیم و حتی به وی حمله‌ور نیز شویم‌. آیا بهتر نبود اگر هم تذکری دارید به صورت منطقی و آرام آن را مطرح می‌کردید و این چنین باعث ناراحتی دکتر ظریف و بسياري از مردم نمی‌شدید؟
البته مطمئنیم که جناب آقای ظریف برای این کار جوابی دیپلماتیک و قانع کننده دارند‌. "حضرت على (ع) فرموده‌: با دشمنت مصافحه کن اگر چه از او خوشش نیاید؛ زیرا خداوند به آن امر کرده و در قرآن مجید فرمود: هرگز نیکى و بدى یکسان نیست؛ بدى را با نیکى دفع کن (سوره فصلت، آیه ۳۴‌).
‌به هر حال با اقدام آن روز در مجلس، سوال‌های فراوانی را در ذهن مردم ایران مخصوصا طیف دانشجو و تحصیل‌کرده ایجاد کرده‌اید! برای ما سوال پیش آمده که اگر دکتر ظریف وزیر امور خارجه دولت قبل بودند باز هم به همین طریق با او برخورد مي‌كرديد؟  
چرا وقتی آقای احمدی‌نژاد، منوچهر متكي وزیر امور خارجه کشورمان را در سنگال بدون اطلاع وی عزل کرد سخنی در مجلس به میان نیاوردید و سکوت نموديد؟! نکند آن حرکت‌، حرکتی دیپلماتیک بوده و ما نمی‌دانسته‌ایم!؟
چرا وقتی وزیر علوم دولت قبلی در اجلاس سزامی 2008 در کشور اردن با وزیر علوم رژیم خونخوار و غاصب صهیونیستی دست داد و گفتگو کرد سکوت کردید‌؟ واکنش شما در مقابل قهر 11 روزه رییس جمهور قبلی که اظهر من الشمس است چه بود؟
متاسفانه جز صدای کر کننده سکوت چیزی نشنیدیم و تا الان هم هیچ واکنشی از خودتان در اين موارد نشان نداده‌اید‌.
جناب آقای بیرانوند؛ ابزار قانونی وجود دارد که شما به عنوان نماینده مردم بروجرد‌، مسئولان دولتی را بابت اعمال‌شان مورد سوال قرار دهید یا حتی استیضاح کنید، اما شما به جاي از آن كه از اين ابزار براي خدمت به مردم لرستان و حوزه انتخابيه‌تان استفاده كنيد، آن را عليه مردم اين منطقه به كار مي‌بريد.
امیدواریم هر چه زودتر از آقای دکتر ظریف عذرخواهی کنید و با سعه صدر در رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب همچون قبل تلاش نماييد.
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد  واحد خرم‌آباد
تشکل اسلامی سیاسی جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد
هیأت مذهبی محبان الزهرا
 

دیدگاه‌ها  

#1 اسد 1394-07-13 09:01
البته مطمئنیم که جناب آقای ظریف برای این کار جوابی دیپلماتیک و قانع کننده دارند‌. "حضرت على (ع) فرموده‌: با دشمنت مصافحه کن اگر چه از او خوشش نیاید؛ زیرا خداوند به آن امر کرده و در قرآن مجید فرمود: هرگز نیکى و بدى یکسان نیست؛ بدى را با نیکى دفع کن (سوره فصلت، آیه ۳۴‌).


اگر با این کار شما دشمن غدارتر و پرروتر شود چه؟
بازهم به آیه و روایت بسنده می کنید؟
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1394-07-13 09:30
احسنت به این دانشجویان
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1394-07-13 09:54
از کوزه همان برون تراود که در اوست
نقل قول کردن
#4 sharvand 1394-07-13 11:11
دورود خدا بر بیرانوند حمایتت میکنیم
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-07-13 13:32
برداشت ایشان از روابط دیپلماتیک و روابط بین الملل که تامین کننده منافع ملی و آینده 80 میلیون ایرانی است چيست که آنرا با مرغ و خروس مقایسه نموده است؟!
نقل قول کردن
#6 ناشناس 1394-07-13 14:45
احسنت
نقل قول کردن
#7 اسدیان 1394-07-13 15:15
متاسفانه اظهارات جناب نماینده به اسم مردم لرستان تمام می شود.آنهم در شهری که رهبر معظم شهر فرزانگان مزین فرمودند!
نقل قول کردن
#8 خرم ابادی 1394-07-13 18:00
باسلام, امیدواریم ایشان از ملت ایران و اقای ظریف عذرخواهی نمایند.
نقل قول کردن
#9 فرهنگی 1394-07-13 20:56
شما باید فقر لرستان را فریاد بزنید نه به ظریف حمله کنید که محبوب قلبهاست
نقل قول کردن
#10 الف 1394-07-14 08:29
اينها همه نشانگر بينش سياسي ماست كه همه جمع شديم و روي مسئله چه بايد كرد (دست دادن يا ندادن )با همديگه بحث مي كنيم
آخه نه همه مشكلات استان حل شده ...
نقل قول کردن
#11 احمد 1394-07-14 10:37
هیچ کس بی اخلاقی را حمایت نمیکند توهین در اسلام کلمه زشتی است و قابل دفاع نیست کسانی که میگن حمایت میکنیم همه دروغ و لاف است.
نقل قول کردن
#12 حمید خرم ابادی 1394-07-21 12:05
حالا نمیشد اقای بیرانوند شما مودبانه از اقای ظریف انتقاد میکردید که ابروی ما لرستانیها نرود. اخه اون چه ادبیاتی بود که در مجلس بکار بردید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا