یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد گفت: نخستین اقدام این سازمان، احیا و بازسازی پیست اسکیت منطقه کیو است.
احياء پیست اسکیت کیو/ شهرداري در تلاش براي ايجاد فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری بین مردم و کارمندانبه گزارش یافته، "مسعود ارمغان" اظهار داشت: پیست اسکیت کیو به حالت مخروبه‌ای درآمده لذا نخستین اقدام این سازمان، بازسازی و احیای این زمین است و مرمت و احياء دوباره‌ي آن در دستور کار ما قرار دارد.
وی بیان داشت: این سازمان در نظر دارد برنامه‌های دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی را به‌ صورت هفتگی و مداوم در سطح شهر اجرا کند.
با بيان اين كه فرهنگ‌سازی براي استفاده از دوچرخه بین عموم و همچنین کارمندان در سدتور كار ما قرار دارد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداري با اجرای مسابقات بین مردم می‌تواند مشوق فرهنگ دوچرخه‌سواری باشد.
وی همچنین در مورد دوچرخه‌سواری بانوان در سطح شهر که مکان مشخصی ندارد بيان داشت: این سازمان قصد دارد مربان مجربی را در رشته‌های مختلف، برای بانوان در پارک بانوان میدان مادر مستقر نماید و اين پارک برای دوچرخه‌سواری بانوان نيز در نظر گرفته ‌شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود، فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل ورزشی برای حمل‌ و نقل را از جمله  مهم‌ترین کارهای این سازمان برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف هم چون اداره ورزش و جوانان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی در این رابطه ما را یاری کنند.
 مصطفي  باقري
 

دیدگاه‌ها  

#1 hamid 1394-06-29 10:17
سلام با توجه به مزاحمت های موتورسواران برای دوچرخه سواران کسی جرات نمی کند در پیست دوچرخه سواری ، زیباکنار و اطراف دریاچه کیو ،دوچرخه سواری کند . لذامسئولین محترم نیروی انتظامی باید برخورد جدی کنند.
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-29 12:07
پیست ویژه اسکیت و دوچرخه سواری برای جوانان و نوجوانان خرم آباد واقعا لازم است.چند شب پیش در کنار دریاچه کیو یک دوچرخه سوار با سرعت زیاد به دو زن و مرد برخورد و آنها را نقش بر زمین کرد خیلی صحنه ناخوشایندی بود.پیاده رو ساحلی دریاچه کیو به عنوان مهم ترین جاذبه توریستی خرم آباد نباید پیست اسکیت و دوچرخه سواری باشد.
نقل قول کردن
#3 محمومحمدی 1394-06-29 20:10
برای هر 3 منطقه.مجموعه. ورزشی. احداث شود نه فقط برای کیو
نقل قول کردن
#4 محمدکاکاوند 1394-06-30 01:30
من اندیکاتور شاهدپیگیریهای آقای آشناگربرای عودت زنی مورد نظرازدست افرادبودن حالا افسوس که ایشان با اون همه استعداد نباید ازاین محل جهت شهر مظلوم خرم آباد برنامه ریزی کند
نقل قول کردن
#5 مهران رشیدی 1394-06-31 21:16
شهر خرم آباد حتی 1 متر هم مسیر ویژه دوچرخه سواری نداره اون مسیر کنار پارک زیبا کنار هم هیچ شباهتی به مسیر ویژه دوچرخه سواری نداره باید یه فکر اساسی بشه به حال دوچرخه سواری عمومی در شهر بیشتر مردم ما دوچرخه سواری رو یک بازی بچگانه میبینن تا یک ورزش بزرگ المپیکی که سالانه از نظر اقتصادی ارقامی که در این ورزش رد و بدل میشه حتی بیشتر از فوتباله.دوچرخه سواری تاثیر بسیار زیادی در سلامت عمومی جوامع اروپایی داره به طوریکه جمعیت کشور هلند با دوچرخه های این کشور برابری میکنه ... به هر حال بنظر بنده در این راستا باید با دوچرخه سوارای شهر مشورت بشه تا نتیجه خوب و مطلوب باشه در آینده و باز هم یه پروژه بی در و پیکر کلید نخوره که باعث هدر رفت بیت المال بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا