یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیرین لرستانی موفق به دریافت پروانه انتشار پایگاه خبری "خیرخبر" (خیرنیوز سابق) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.
به گزارش يافته، مدیر فنی و اجرایی خیرخبر در اين خصوص گفت: پایگاه خبری خیرخبر در جلسه روز دوشنبه 9 شهريور 94 از هيأت نظارت بر خيرين لرستاني مجوز پايگاه خبري گرفتندمطبوعات كشور مجوز رسمي انتشار گرفت.
منوچهر بسحاق با بيان اين كه این پایگاه از سال 92 فعالیت خود را آغاز كرده است، افزود: پایگاهخيرخبر بر روی دامنه kheyrnews.ir منتشر مي‌شود.
وي اظهار داشت: صاحب امتیاز این پایگاه "منصور بسحاق" فارغ‌التحصیل رشته پرستاری و مدیر مسئول آن دکتر "حمید بسحاق" فارغ‌التحصیل رشته فلسفه غرب، استاد دانشگاه و از پژوهشگران فلسفه در انجمن حکمت و فلسفه ایران می‌باشد.
این خیر لرستانی اهداف مدیران این پایگاه را اطلاع‌رسانی شفاف از فعالیت خیریه‌ها، گسترش فرهنگ خیرخواهی و کمک به ایجاد اشتغال در دهک‌های پایین جامعه برشمرد.
بسحاق با بيان اين كه فرهنگ خیرخواهی، فعالیت در امور خیریه و کمک به هم‌نوعان در ذات تمام افراد به صورت امری خدادادی نهفته است؛ اظهار داشت: توجه  به امور خیر به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح در مورد امور خیریه و کمک‌رسانی با هدف جلب اعتماد مردم است.
مدیر فنی خیرخبر افزود: یقیناً گسترش امور خیر و کمک‌رسانی به هم‌نوعان زماني مقدور است كه بتوان اعتماد آحاد جامعه را نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه و حمایتی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی کسب و جلب نمود.
وي افزود: یکی از ارکان اصلی جلب اعتماد مردم و گسترش مشارکت آنان در امور خیریه اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از فعالیت‌های انجام شده است؛ بدین منظور  پایگاه خبری تحلیلی خیرخبر جهت جمع‌آوری و انتقال اخبار فعالیت‌های خیرخواهانه و حمایتی سازمان‌های خیریه در کنار سایر خبرگزاری‌ها ایجاد شده است.


ر - ج
 

دیدگاه‌ها  

#1 منصور بسحاق 1394-06-28 15:36
امید که از نظرات صائب و راهگشای عموم جامعه و بزرگان اهل قلم و اندیشه در جهت پیشبرد اهداف انسانی ،بهرهمند گردیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا