یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جایزه بازیگر دوم زن یازدهمین جشنواره تئاتر سراسری هفت هنر به نمایش «خرده جنایت‌های زناشوهری» از خرم‌آباد اهدا شد.
به گزارش یافته، طی مراسمی که  روز شنبه 21 شهریورماه مصادف با روز سینما و با حضور تنی چند از صاحبان علم، هنر و اندیشه در سالن تئاتر چمران کرج برگزار شد، "مریم تیموری" از خرم‌آباد موفق شد جایزه بازیگر دوم زن یازدهمین جشنواره تئاتر سراسری هفت هنر را کسب کند.
تیموری به خاطر نقش‌آفرینی در نمایش «خرده جنایت‌های زناشوهری» موفق به دریافت این جایزه شد.
نمایش «خرده جنایت‌های زناشوهری» کاری از گروه نمایشی "هنرهای زیبا خرم‌آباد" است که علاوه بر تیموری، امین دهقانی نیز در آن به ایفای نقش پرداخته است.
اريک امانوئل اشميت نويسندگی و امين دهقانى کارگردانی این اثر را بر عهده داشتند.
میلاد شمس‌الدین نیز با عنوان (عکاس)، شکوفه رحمتى و حسين برفى نژاد (مشاور کارگردان و گريمور)، محمد جابرى (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، محمد عبدالوند (نور و موسيقى) و هومن مرادى (پوستر و بروشور) در این گروه نمایشی حضور داشتند.
«خرده جنایت‌های زَناشوهری» داستان زوجی است در پی حقیقت هستند، نویسنده با طنزی سیاه، تحلیل ظریف از دلدادگی و زندگی زناشویی ارائه می‌دهد و خواننده را متحیر، شگفت‌زده و هر لحظه غافلگیر می‌کند.
برابر اعلام دبیرخانه جشنواره، 63 اثر از استان‌هایی چون البرز، تهران، ارومیه، اراک، خرم‌آباد و بروجرد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد، 37 گروه در دو بخش دانشگاهی و تجربی به مرحله بازبینی و در پایان 12 اثر به بخش نهایی جشنواره راه یافتند.
ناصر آقایی، مسعود موسوی، کتایون فیض‌مرندی داوری و شیوا خسرو‌مهر، مهران امام‌بخش و مسعود ساکت بازبینی آثار یازدهمین جشنواره تئاتر سراسری هفت هنر را بر عهده داشته‌اند.
یازدهمین جشنواره تئاتر صحنه‌ای هفت هنر با قائم‌مقامی ماکتا قاسملو، به دبیری حامد نصرآبادیان، مدیریت هفت هنر استان البرز، از 10 تا 21 شهریور در استان البرز برگزار شد.
 
کسب جایزه بازیگر زن خرم‌آبادی در جشنواره تئاتر سراسری هفت هنر
عبدالرضا  قاسمی / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانیها 1394-06-24 14:39
تئاتر لرستان در این چند سال خیلی فعال بوده و جای پیشرفت بیشتری داره باید از طرف مسئولین ارشاد حمایت بشه که متاسفانه این جور نیست و هنرمندان دیار مفرغ لرستان مجبورن برای نشان دادن قابلیت های بالای خودشون به پایتخت برن ای کاش روزی مسئولین این استان قدر هنر شیرزنان و شیر مردان لرستان رو بدانند و این عزیزان رو از شهر و دیارشان دلسرد نکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا