یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تهیه کننده مستند با سیمره از درخواست شبکه تهران برای پخش این مستند خبر داد.
"بهمن ابراهیمی" تهیه کننده و کارگردان مستند "با سیمره" در گفتگو با خبرنگار یافته گفت: در پی پخش مستند با سیمره از شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی از جمله جام جم 1-2-3، شبکه شما و شبکه سوم سیما، مخاطبان شبکه تهران نیز در پاییز امسال شاهد پخش این مستند خواهند بود.
بهمن ابراهیمی مستند سازابراهیمی افزود: مستند با سیمره یک مجموعه مستند 26 قسمتی است به روایت زندگی و نحوه‌ي معیشت مردم حاشیه رودخانه سیمره در ۵ استان غرب کشور می‌پردازد.
وی گفت: تأکید عوامل این مستند بیش‌تر بر ثبت جلوه‌های زیبای طبیعی و نیز نمایش قابلیت‌های ژئوتوریسم مناطق مختلف غرب کشور همچون ژئو‌پارک شیرز بوده است.
ابراهیمی تاکید کرد: یازده قسمت از این مجموعه به ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی، مردم‌شناسی لرستان پرداخته و به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، پل‌دختر، نورآباد، الشتر و رومشکان نظر دارد.
وی اظهار کرد: این مستند بین سال‌های 90 تا 92 تولید شده و در جشنواره‌ی برنامه‌های تلویزیونی نوروز 93 به عنوان مستند برتر شناخته شد.
این مستندساز کوهدشتی در پایان گفت: سیف‌الله غضنفری‌ به عنوان راوی،  بهمن شکریان و شهرام صابونی‌(گویندگان متن)، مجتبی ابراهیمی‌(برنامه‌ریزی تولید)، سهیل امرایی‌(دستیار تولید)‌، انوشیروان فاضل‌پور (صدا‌بردار)، سهیل نظری و داریوش ابراهیمی‌ (تدوین‌)، استاد ایرج رحمان‌پور و داوود رضایی‌(موسیقی) در ساخت این مستند مشارکت داشتند.

عبدالرضا قاسمی / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 بهمن ابراهیمی 1394-06-22 15:33
سلام و سپاس ازجناب قاسمی عزیز مدیر محترم پایگاه خبری تحلیلی یافته و عنایت همواره اش به هنر و خبر....بسیار درود
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-28 19:06
به نقل از بهمن ابراهیمی:
سلام و سپاس ازجناب قاسمی عزیز مدیر محترم پایگاه خبری تحلیلی یافته و عنایت همواره اش به هنر و خبر....بسیار درود

آقای بهمن ابراهیمی عزیز درود بر شما.از جنابعالی خواهشمندم مستندی از آبشارهای طبیعی لرستان مخصوصا آبشار شوی بسازید که متاسفانه به نام خوزستان ثبت ملی شده است.با به تصویر کشیدن طبیعت این آبشار و نشان دادن مستند آن به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور زمینه بازپس گیری شوی را فراهم کنید.به سایت یافته پیشنهاد میکنم به عنوان مهم ترین و پربازدیدترین سایت خبری لرستان از نشریات محلی استانمان بخواهد که در صفحه اول خود عکس آبشار شوی را منتشر کنند و یادداشت و گزارش های مفصل در خصوص متعلق بودن آبشار شوی به لرستان منتشر نمایند.البته این اقدام برای پل گاومیشان هم باید انجام شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا