یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت گروه موسیقی نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، خواننده و سرپرست گروه موسیقی سیمره گفت: کنسرت این گروه با تنظیم داوود رضایی به مدت 2 شب، در روزهای 31 شهریور و يكم مهرماه رأس ساعت 20:30 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد آغاز مي‌شود.
مهران غضنفری افزود: این کنسرت با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، انجمن موسيقي استان و انجمن دوستداران طبیعت برگزاری می‌شود.
وی در باره علت انتخاب نام "در سوگ کشکان" برای کنسرت بیان داشت: رود کشکان در تابستان گذشته حال خوبی نداشت و هر بار که مسیر کوهدشت به خرم‌آباد را طی می‌کردم؛ شاهد کم شدن آب کشکان بودم و ناراحت می‌شدم که تنها باریکه‌ای از این رود خروشان به‌جای مانده است؛ لذا تصمیم گرفتم تا با نام‌گذاری این کنسرت با عنوان «در سوگ کشکان» تلنگری برای مردم و مسوولین داشته باشم شاید فکری عاجل به حال کشکان نمایند.
سرپرست گروه، شاعر، آهنگساز و خواننده گروه نوای سیمره افزود: این کنسرت با نوازندگی داود رضایی‌(تنظیم‌کننده و کمانچه)، بابک پیمانی‌(سازهای کوبه‌ای)، مجید دولتشاه‌‌(تار)، اکبر خسروی‌ تارباس، ابوذر حسنوند‌‌(سنتور)، میلاد جمشیدی ‌(سرنا) و مختار زندسلیمی‌(دف) اجرا می‌شود.
وی گفت: بلیت‌های این كنسرت به علاقه‌مندان در 4 مركز به نشانی «دفتر انجمن موسیقی» واقع در میدان 22 بهمن (کیو) ارشاد اسلامی‌، مركز موسیقی "نوای زاگرس" واقع در ضلع شرقی چهارراه فرهنگ‌، "‌شهر کتاب‌" واقع در خیابان علوی، نرسیده به میدان امام جنب بانک پاسارگاد و همچنين از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com عرضه خواهد شد.
کنسرت گروه موسیقی نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
عبدالرضا  قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-06-22 13:01
از سایت یافته بابت اطلاع رسانی این کنسرت ممنونم.امیدوارم مثل کنسرت هفته گذشته گروه طراوت شاهد حضور پرشور مردم در این کنسرت لری هم باشیم.
نقل قول کردن
#2 ارکیده 1394-07-06 22:19
عاااااااااااااا الی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا