یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور جمعی از شاعران لرستان و کشور، شبی برای شعر لرستان توسط فرهنگ‌سرای امید تهران و با همکاری انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز و انجمن پریسکه‌سرایان ایران در تهران برگزار شد.
به گزارش یافته، نشستی با حضور جمعی از شاعران معاصر لرستان و پریسکه‌سرایان کشور از سوی فرهنگ‌سرای امید تهران با همکاری انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز و انجمن پریسکه‌سرایان ایران با هدف معرفی زبان و ادب لری و همچنین شناساندن شعرای این خطه روز پنج‌شنبه 12 شهریور از ساعت 17 تا 20 در محل فرهنگ‌سرای امید تهران برگزار شد.
در این نشست که اجرای آن را "علی‌رضا بهرهی" شاعر لرستانی مقیم تهران و رییس لرستانی انجمن پریسکه‌سرایان کشور بر عهده داشت؛ جمعی از شاعران برجسته لرستان و کشور حضور داشتند.
عبدالرضا فرید‌زاده، حجتی، جمشیدی، رضا محبی‌راد، مهدی ملکی، داریوش شجاعی‌اسدي، احمد نصرالهی، رضا دلفانی‌زاده، آدینه، فرهاد فریدزاده و فاطمه صنیعی شاعران لر زبان این نشست بودند که در کنار پریسکه‌سرایان کشور از جمله عمران حیدری‌آریا، سید عبدالله جنت، آذر عاصمی، افسانه راد، اعظم اکبری، پری پور‌سکوتی، شوکت مستطاب، پریچهر مهدی‌خان‌لاله، سحر کبیری و ... شب به یادماندنی برای حاضرین رقم زدند.

شبی برای شعر لرستان در پایتخت برگزار شد

دیدگاه‌ها  

#1 میم.مستمر 1394-06-14 00:09
مرسی و ممنون از جنابب بهرهی که این پتانسیل رو ایجاد کردند و طرحی نو در انداختند و از یافته ی مانا نیز ایضا
نقل قول کردن
#2 فقير 1394-06-15 16:22
بعداز تشکيل هيئت مديره جديد انجمن در يک سال گذشته کلا انجمن از اهداف خود دور شده وهيچگونه فعاليتي ما لرهاي ساکن تهران ازاون نديديم. فقط طول يک ماهه گذشته سه بار برنامه شعرخواني داشته اند .اين حرکات روشنفکرانه واختصاصي نمي تواند فعاليت درجهت مردم باشد. مثل قبل اهداف انجمن را دنبال کنيد.
نقل قول کردن
#3 میرمحمدی 1401-08-15 08:40
درود بر استاد جوان وفرهیخته جناب بهرهی که بعداز ده سال ازبنیان شعر کوتاه پریسکه الان به وضوح ارزش این کار بزرگ ایشان را می شود لمس کرد .
دهمین سال بنیان پریسکه شعر نوین پارسی بر لرزبانهای فرهیخته مبارک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا