یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شب نخست کنسرت پرحاشيه احسان خواجه‌اميري خواننده معروف طي یک سانس با جمعیتي حدود هزار و 85 نفر در محل دائمی نمایشگاه‌هاي بین‌المللی خرم‌آباد واقع در بخش شمالي مجتمع بام لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، در ابتداي اين كنسرت كه از ساعت 21 و 30 دقيقه پنج‌شنبه‌شب آغاز شد، خواجه‌امیری با ترانه "دارم میام پیشت" اجرای خود را آغاز کرد که با استقبال حضار مواجه گرديد و صدای سوت و کف آن‌ها، این خواننده‌ي جوان و گروهش را به وجد آورد.
در سالن محل برگزاری کنسرت با توجه به وسعتی که داشت به تعداد كافي بلندگو نصب نشده بود كه اين موضوع باعث شد صدای خواجه‌اميري براي برخي حضار واضح نباشد و عده‌ای به همين دليل حین برگزاری برنامه، با ناراحتی از سالن خارج شدند!
همين موضوع شايد باعث شد تا عده‌ای اظهار كنند خواجه‌امیری صدایش فقط در استودیو خوب است و در کنسرت جالب نيست و به دل نمی‌نشیند.
نکته جالبی که نهایتاً معلوم نشد دلیلش چیست، این بود كه هیچ‌ کسی اجازه‌ي فیلم‌برداری و عکس‌برداری نداشت (به‌استثنای تلفن همراه). همین موضوع باعث شد خبرنگار پايگاه خبري یافته نيز نتواند گزارش تصويري مراسم را تهيه و روي خروجي وب‌سايت قرار دهد.
بعضی از علاقه‌مندان که نتوانسته‌ بودند در موعد پيش‌فروش بلیط تهیه کنند با بازار سیاهی که در بیرون محوطه نمایشگاه به راه افتاده بود با دو برابر قیمت و یا بیش‌تر بلیط مي‌خريدند. همچنین بعضی از خانواده‌ها که بلیط دسته‌جمعی تهیه‌کرده بودند به علت این که بلیط آن‌ها دسته‌جمعی بود فقط می‌توانستند بر روی یک صندلی بنشینند و مابقی ایستاده مراسم را دنبال مي‌كردند که این موضوع هم نارضایتی عده‌ای از تماشاگران را رقم زد. بهاي بليط اين كنسرت هنگام پيش‌فروش، بسته به جايگاه نشستن بين 20 تا 60 هزار تومان براي هر نفر به فروش مي‌رسيد.
برخلاف برنامه‌هاي قبلي، این کنسرت با گروه حراست قوی که مسلط به تمام رفت‌ و آمدها بودند كنترل خوبي روي ورود و خروج‌هاي مراسم داشت. همچنین پرسنل نیروی انتظامی نيز در برقراری امنیت، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و در آن ساعت شب تأمين امنيت محوطه اطراف سالن و به خصوص پاركينگ اتومبيل‌ها به خوبي برقرار شد که جا دارد از فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد قدردانی به عمل آید.
اين كنسرت جمعه شب نيز در همين محل طي يك سانس برگزار مي‌شود.
شایان‌ ذکر است به گفته مسئولین برگزارکننده این مراسم، کنسرت "محسن یگانه" ديگر خواننده محبوب كشورمان نيز اواسط مهرماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
 کنسرت پرحاشیه احسان خواجه‌امیری در خرم‌آباد برگزار شد/ بازار سياه بليط
مصطفي  باقري
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد تقی قهرمانی 1394-06-13 10:20
با توجه به اینکه بنده خارج از استان بودم ونتونستم. دراین برنامه شرکت کنم اما واقعا خوشحالم که همچین برنامه های ی درجهت خدمت به مردم عزیزاستان خصوصا قشر جوان استان توسط مسوولان مربوطه تدارک دیده میشود
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-13 11:19
از نرفتن به کنسرت آقای خواجه امیری پشیمان نیستم. ترجیح میدم این60هزار تومان رو در دو هفته آینده خرج کنسرت های محلی گروه طراوت و گروهی که به سرپرستی آقای مهران غضنفری در خرم آباد اجرا خواهند داشت بکنم.
نقل قول کردن
#3 دلتنگ 1394-06-13 16:10
بجای اینکه سرمایه گذار بیارن تو شهرمون توریست بیاد رفتن احسان خواجه امیری رو اوردن بابا به خدا همین خواننده های لر خودمون بهتر از اینا اند بجای اینکه از خواننده های لرخودمون حمایت شه کسب در امدی بشه براشون رفتیداز تهران خواننده اوردید واقعا جای تاسفه ...
_______________________
يافته: كنسرت لرستاني‌ها نيز مرتب برگزار مي‌شود و هفته آينده آقاي فيروز رضايي و گروه طراوت در سالن ارشاد خرم‌آباد كنسرت دارند.
نقل قول کردن
#4 رضا ملکی 1394-06-14 01:13
با سلام و عرض ادب
با تشکر
نقل قول کردن
#5 یگانه دوست 1394-06-14 01:29
حیف پول که خرج این خواننده های نوپا بشه اگر روزی شهرام ناظری اومد توی این شهر خوند اسمشو میشه کنسرت گذاشت
نقل قول کردن
#6 اسی 1394-06-14 07:58
هرچیزی بجای خودش
نقل قول کردن
#7 فروغ بهاروند 1394-06-14 09:21
صدا برداری بسیار بسیار بد و ضعیف بود و بجز صداهای گنگ و نامفهوم چیزی به گوش ما نرسید.متاسفم که مسوولین برگزار کننده هیچ احترامی برای مردم قایل نیستن و فقط به پول فکر میکنن, این سالن اصلا مناسب برگزاری اجرای موسیقی نیست .
نقل قول کردن
#8 مصطفی باقری 1394-06-14 09:31
ممنون آقای ملکی
لفط دارید
نقل قول کردن
#9 گودرز 1394-06-14 10:53
ضمن خسته نباشیدبه مجریان کنسرت درجواب به همشهری عزیزم(دلتنگ) قربونت برم همش لری که نمیشه سلیقه های مختلف رو در نظر بگیر بذارید شهرمون تکونی بخوره شاید کمتر شاهد مهاجرت دوستان به کرج وحوالی آن باشیم آره فدات بشم..
نقل قول کردن
#10 وبگرد 1394-06-14 12:24
سلام ، روي صحبتم با آقاي دلتنگ است ...
عزيز دل برادر چرا شما مردم خوب لرستان منتظر هستيد سرمايه گذار براتون بياورند ؟ مگر آنجا سرمايه دار كم دارد ؟ كه مي خواهيد سيل سايرين را توي اون شهر و ديار راه بياندازيد ؟؟؟
ليكن اون ديار سرمايه گذار بومي فراوان هم دارد ولي مديريت و برنامه ريزي ندارد ، مردم ان ديار بهتر مي دانند ...
لذا اگر مي فرموديد اين چه مكان و سالن و صندلي و ... بود باز يه حرفي !!!
عزيز دل برادر ...
نقل قول کردن
#11 علی یاری 1394-06-15 19:53
به همه توهین شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا