یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فيلم سينمايي پربيننده "محمد رسول الله(ص)" به كارگرداني "مجيد مجيدي" در سينما استقلال خرم‌آباد براي علاقه‌مندان در حال نمايش نمايش فيلم پرتماشاگر محمد رسول‌الله در خرم‌آباد/ اكران دوران عاشقي در بروجرد و خرم‌آباداست.

به گزارش يافته، اين فيلم سينمايي با بازي مهدي پاكدل، ساره بيات، محسن تنابنده، رعنا آزادي‌ور، صادق هاتفي، محمد عسگري، هدايت هاشمي، حسين داداش‌پور، مينا ساداتي، پانته‌آ مهدي‌نيا و ... طي 3 سانس، عصرها در سينما استقلال خرم‌آباد نمايش داده مي‌شود.

سانس‌هاي نمايش اين فيلم در سالن شماره يك سينما استقلال خرم‌آباد 14، 17 و 20 عصر مي‌باشد.
بهاي بليط تماشاي اين فيلم 150 دقيقه‌اي به ازاي هر نفر 5 هزار تومان است.

همچنين فيلم سينمايي "دوران عاشقی" محصول سال 1393 به كارگرداني "علي‌رضا رئيسيان" در سينما فلسطين بروجرد و سالن شماره 2 سينما اسقلال خرم‌آباد در حال نمايش است.

اين فيلم درباره زندگي يک زن وکيل به نام بيتا است که در کار خود تبحر دارد و بيش‌تر پرونده‌هاي مربوط به طلاق را قبول مي‌کند. همسر او حميد در يک شرکت بزرگ کار مي‌کند و به واسطه شغلش با ميترا که به تازگي از خارج آمده آشنا مي‌شود و با او عقد مي‌کند. ميترا از حميد باردار شده، اما حميد اين مساله را نمي‌پذيرد و معتقد است که مدت‌هاست که عمل وازکتومي انجام داده و همه چيز را انکار مي‌کند. دايي ميترا که از اعتبار و قدرت زيادي برخوردار است از جريان مطلع شده و حميد را تهديد مي‌کند که بايد همسرش را طلاق و با ميترا به زندگي ادامه بدهد و براي تحت فشار قرار دادن حميد، ميترا را به بيتا معرفي مي‌کند تا وکالت او را بر عهده بگيرد. ميترا از اين جريان مطلع مي‌شود و پرونده را نمي‌پذيرد و حالا حميد منتظر تصميم بيتا براي ادامه زندگي است...

اين فيلم با هنرمندي ليلا حاتمي، شهاب حسيني، فرهاد اصلاني، بيتا فرهي، نسيم ادبي، پرويز پورحسيني،  شهرام جمشيدي، سعيد داخ، داريوش فائز، سوگل قلاتيان و ... طي 4 سانس از ساعات 14:30، 16:30، 18:30 و 20:30 عصر در سالن شماره 2 سينما استقلال خرم‌آباد اكران مي‌شود.
بهاي بليط براي تماشاي اين فيلم 90 دقيقه‌اي 4 هزار تومان است كه روزهاي سه‌شنبه نيم‌بها و به مبلغ 2 هزار تومان محاسبه مي‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه متمرکز بلیط فروشی سینمای کشور به آدرس cinematicket.org يا تماس با شماره تلفن سينما استقلال 33302214 نسبت به تهيه بليط اقدام نمايند.

قابل ذكر است سالن همكف (شماره يك) سينما استقلال خرم‌آباد 317 صندلي و در طبقه دوم سينما (سالن شماره 2) 142 صندلي دارد.

 


رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-06-12 22:37
فيلم محمد رسول الله باعث اشتي خرم اباديها با سينما شده.سه شنبه كه با جمعي از دوستان براي تماشاي فيلم رفتيم يك صندلي خالي هم در سالن وجود نداشت.به نظرم فيلم خوبي بود اما مي تونست بهتر هم باشه.
نقل قول کردن
#2 اسلام 1394-06-13 13:04
بنظرتون چه سانسی از یکشنبه شلوغه که بریم؟! بلیط سه شنبه ها نیم بهاست خیلی خوبه :roll:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا