یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجموعه «چهل دف لرستان» 31 مرداد 94 در محل انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز، میزبان هنرمندان دف‌نواز سراسر کشور بود.
يكي از هنرمندان لرستاني حاضر در اين مراسم كه سرپرست اين گروه نيز هست گفت: گروه چهل دف لرستان وابسته به گروه موسیقی «آوای پارسیان» به شماره ثبت ۹۲-۸۶۰ از مرکز نظارت و ارزشیابی موسیقی و مجوز رسمی- هنری گروه به شماره ۹۲/۲۴۷۱۵ با نگرشی نو، تمرینات و برنامه‌های اجرایی خود را از سر گرفته است.
"سامان علی‌پور" اظهار داشت: محل تمرینات گروه در تهران و هنرمندان لرستانی در الیگودرز تمرین منظم خواهند داشت تا اجراهای بزرگی را در آينده داشته باشند.
وي افزود: این فراخوان با استقبال خوب هنرمندان از سراسر کشور مواجه و هنرمندان از استان‌ها و قومیت‌های مختلف در فضایی هنری و صمیمی به تبادل نظر در خصوص علل و چگونگی شکل‌گیری مجموعه چهل دف پرداختند.
علی‌پور پس از تشریح اهداف گروه آوای پارسیان با همکاری میثم نوری هنرمند دف‌نواز لرستانی، شاهد هنرنمایی شرکت کنندگان شد.
برخی از مدیران و اعضای انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران نیز در جلسه حضور داشته و از نزدیک شاهد فعالیت‌های اين گروه هنري بودند.
پروین سرلک مدیر برنامه‌هاي گروه آوای پارسیان با تشکر از همه شرکت کنندگان اظهار داشت: در تلاش هستیم که برنامه‌های متنوعی را به زودی اجرا نماییم و امیدواریم که چهره‌های امروز را در اجراهای بزرگ ببينيم.
قابل ذكر استعلاوه بر هنرمندان دف‌نواز، گروهی از هنرمندان سازهای زهی نیز برای پیوست به گروه آوای پارسیان اعلام آمادگی کرده و در این جلسه حضور یافته بودند.
با هدف تشکیل گروه چهل‌ دف لرستان: دف‌نوازان از سراسر کشور می‌رسند 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین مختاری 1394-06-02 22:15
بسیار عالی اما ما بی خبر بودیم کاش بتونیم در این گروه حضور داشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا