یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روزنامه "دلفون" از هیات نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت.
مجوز چهارمين روزنامه لرستان صادر شد/ صدور مجوز 2 پايگاه خبري و ماه‌نامه ديگر براي لرستانبه گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه روز دوشنبه 12 مردادماه 1394 هيأت نظارت بر مطبوعات با انتشار روزنامه "دلفون" به صاحب امتيازي و مدير مسئولي "سیدحسین‌علی حسینی" موافقت شد.
حسینی در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: این روزنامه در تاریخ 12 مرداد 94 به با شماره مجوز 10259/94 از هیات نظارت مجوز انتشار گرفته است.
وي افزود: گرایش این روزنامه را عمومی و زمینه فعالیت این روزنامه را در مسائل فرهنگی‌، سیاسی اجتماعی و مسائل عمومی است.
حسيني با بیان این که این روزنامه در 8 صفحه منتشر می‌شود از همه اهالی فرهنگ و دلسوزان شهرستان دلفان تقاضای همکاری و همفکری کرد و از فرماندار دلفان و سایر مسئولان خواست تا وی و تیم روزنامه دلفون را در انتشار این روزنامه ياري نمايند.
وي 20 سال است که فعالیت مطبوعاتی دارد و از سال 74 با نشریات مختلف به عنوان نماینده و خبرنگار و سرپرست روزنامه در شهرستان نورآباد و استان فعالیت داشته است.
هيأت نظارت بر مطبوعات كشور تا كنون مجوز روزنامه هاي آفتاب لرستان، صداي ملت و پيغام بروجرد را براي لرستان صادر كرده بود و دلفون چهارمين روزنامه لرستان محسوب مي‌شود.
قابل ذكر است مردادماه امسال مجوز انتشار ماه‌نامه "آفتاب زاگرس" به صاجب امتيازي و مدير مسئولي معصومه احمدي‌سبزوار و پايگاه خبري "صداي مظلومين" به صاحب امتيازي و مدير مسئولي حسين بهاروند نيز براي لرستان در جلسات مورخ 12 و 19 مرداد هيأت نظارت بر مطبوعات كشور صادر گرديد.
 
 


ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1394-05-26 23:05
این همه روزنامه و نشریه و سایت و هفته نامه برای چیه؟ که چه خبره ؟ عجیبه والا
نقل قول کردن
#2 مسعود 1394-05-27 01:38
اخه این همه مجوز جدید برای چه؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 محمد ناصری 1394-05-27 12:40
جناب آقای حسین بهاروند و اقعا تبریک میگم به این همه هوش و زکاوتت ، عجب اسمی برای سایت خبری ات انتخاب کردی واقعا جای این پایگاه خبری در لرستان بسیار خالی بود دستت درد نکنه
نقل قول کردن
#4 حسینی 1394-05-27 16:22
سلام ضمن سپاس ، این اولین مجوز روزنامه است که توسط هیات نظارت برای لرستان صادر شده است چون 3 نشریه صدای ملت وآفتاب لرستان و پیغام بروجرد هر کدام قبل از روزنامه به صورت هفته نامه منتشر می شدند و پس از طی مراحل از هفته نامه به روزنامه تغییر وضعیت پیدا کردند اما روزنامه دلفون از همان ابتدا مجوزش روزنامه میباشد ممنون و تشکر از لطفتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا