یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل تعدادی از دارندگان رتبه‌های دو رقمی کنکور از نخبگان لرستانی کنکور سراسری 94 تجلیل کرد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در اين خصوص گفت: نخبگان و دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری سرمایه‌های واقعی کشور هستند و با اتکا به هوش‌، استعداد و توانمندی آنان می‌توان به آینده درخشان کشور در زمینه‌های علمی و پژوهشی امیدوار بود‌.
وی که به همراه معاون آموزش متوسطه‌، روسای ادارات آموزش متوسطه و استعدادهای درخشان و مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد به دیدار برترین‌های کنکور 94 رفته بود‌، بر تلاش و مجاهدت معلمان و خانواده‌های آنان صحه گذاشت و گفت‌: این توفیقات حاصل تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی شده مجموعه‌ای است که برای بالندگی دانش‌آموزان بستر لازم را فراهم کرده‌اند و به هیچ عنوان نمی‌تواند تصادفی باشد‌.
کریمی‌فر به درخشش دانش‌آموزان لرستانی طي سال‌های اخیر در كنكور سراسري اشاره کرد و گفت‌: جایگاه سوم لرستان در کسب رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری‌، رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی و ده‌ها رتبه برتر در المپیادهای و جشنواره علمی نشان داد که دانش‌آموزان لرستانی استعداد لازم برای دستیابی به قله‌های افتخار را دارند.
وي در ادامه به برنامه آموزش و پرورش در تجلیل از رتبه‌های دورقمی کنکور سراسری و همایش بزرگ تجلیل از برترین‌های کنکور 94 اشاره کرد.
لازم به ذکر است در دیدار‌های جداگانه‌ای مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از "مهدی حاتمی" دارنده رتبه 30‌، "مرضیه حبیبی‌فر" رتبه 34 و "آرین بساطی" رتبه 83 رشته علو‌م تجربی و "غزل بازگیر" رتبه 91 رشته زبان خارجه تجلیل ش.
 از 4 دانش‌آموز خرم‌آبادي داراي رتبه 2 رقمي كنكور سراسري تقدير شد + اسامي
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 جعفری 1394-05-22 11:44
رتبه های سال گذشته نیز از دست استاندار و مسئولین دلخور هستند.

اگه میشه در جشنواره نخبگان زاگرس از آنها تجلیل بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا