یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آبشار وارْک خرم‌آبادبا موسیقی جهانی می‌شودگروه موسیقی وارک (vark) قصد دارد، غنای فرهنگی لرستان را به جهان نشان دهد.
مسلم علی پور آهنگ‌ساز و نوازنده لُرستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یافته با اعلام این خبر گفت: این گروه علاوه بر فعالیت‌هایی که تا کنون در زمینهٔ موسیقی محلی و در قالب گروه موسیقی «تال» در داخل و خارج از کشور داشته، هم‌اکنون بنا دارد با نام جدید وارک فعالیت هنری خود را در سطح داخل و خارج از کشور ادامه دهد.
علی‌پور با اشاره به این که آبشار وارک واقع در 50 کيلومتري مسير خرم‌آباد به‌طرف ايستگاه کشور يکي از زیبایی‌های کم‌نظیر سرزمين لرستان است افزود: هدف از تشکیل گروه وارک معرفی غنای فرهنگی سرزمین لرستان به جهان است.
وی افزود: این گروه با همراهی استاد فرج علی‌پور و همراهی خوانندگان مطرح کشور، در داخل و خارج از کشور با انتشار آلبوم و اجرای کنسرت به فعالیت خواهد پرداخت.
وی با ابراز تأسف از فقدان "‌کیومرث صادقی" خواننده جوان لرستانی بیان داشت: قصد داریم برای کنسرت‌ها یک بخش سنتی و یک بخش لری داشته باشیم و یکی از اجراها به کیومرث صادقی تقدیم خواهد شد.

عبدالرضا قاسمی / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 برزو 1394-05-20 01:50
دورود بر فرج علیپور و فرزندان برومندش.
مایه افتخار لرستان هستید
نقل قول کردن
#2 اصغر ابراهیمی 1394-05-20 07:18
متشکر از همه‌ی زحماتتون و انتخاب اسم زیباتون گوش و چشممون بی صبرانه منتظر شمان
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-05-20 10:27
ایده ی بسیار خوب و قابل تقدیری است.استاد فرج علیپور خواننده ی بین‌المللی ما لرستانی هاست.
نقل قول کردن
#4 محمود 1394-05-20 11:21
موسیقی سنتی اصلا ربطی به استان نداره و زیبا نیست . به لري افتخار کنید و فقط لري بخونيد . مگه اصفهان میاد لري بخونه که شما سنتی ميخونيد ؟ انقدم با کردها کنسرت نذاريد يسره بگن لرها کردن.
نقل قول کردن
#5 مجید 1394-05-20 18:54
آقا من کار این گروه شنیدم.واقعا محشره لذت بردم بهشون تبریک میگم. امیدواریم کارای زیباتری ازشون ببینیم. وشاهد اجرای زندشون هم توی خرم آباد باشیم.افتخار لرستان هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا