یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم بزرگداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در شهرستان بروجرد امسال نیز با حاشیه‌هایی مواجه بود که یکی از آن‌ها موکول شدن تجلیل از خبرنگاران به روزی دیگر بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۷ مرداد‌ماه سال‌روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است که همه ساله به همین مناسبت مراسمی در دیار و زادگاه شهید صارمی در بروجرد برگزار می شود که امسال نیز این مراسم از حواشی خالی نبود.
از حواشی قابل تامل برنامه امروز گرامی‌داشت روز خبرنگار تجلیل نکردن از خود خبرنگاران بود تا تقدیر از خبرنگاران به بهانه نبودن وقت کافی به روزی دیگر موکول شود!
در پایان برنامه به رغم این که لحظه شماری خبرنگاران برای قدردانی از زحمات یک ساله آن‌ها به دلیل نبود وقت این لحظه شیرین به گلایه‌ای تلخ از سوی خبرنگاران بروجرد تبدیل شد به طوری که به نشانه‌ي اعتراض، بیش‌تر خبرنگاران سالن را ترک کرده و خارج شدند.
گلایه خبرنگاران از این نوع برخورد با اصحاب رسانه نیز راه به جایی نبرد تا مراسم روز خبرنگار در بروجرد نشان دهد که برخلاف آن‌چه مسئولان می‌گویند چراغ خبرنگاری در بروجرد، شهری که متعلق به شهید محمود صارمی بوده بی‌فروغ است.
از دیگر حواشی جالب این برنامه مربوط به بخش ابتدایی سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئيس سابق رسانه ملي بود.
ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی کشور در ابتدای سخنرانی خود در سالن دکتر زرین‌کوب بروجرد در مراسم روز خبرنگار به نکته جالبی اشاره کرده و گفت: در کنار همه توفیقاتی که در سفر بروجرد برای بنده به دست آمد این بود که در بدو ورود به داخل شهر مشاهده کردم پست جدیدی به پست‌های من اضافه شده است به طوری که در بیلبوردهای رنگی داخل خیابان نوشته بودند عضو تشخیص مصلحت نظام!
وی گفت: از پست جدیدی که بروجردیها به من داده اند متشکرم اما حالا که قرار است اشتباهی صورت بگیرد راه که باز بوده است سطح را بالاتر می‌بردید و یک نماینده مجلس یا عنوان رئیس جمهور قید می‌کردید!
از دیگر حواشی این مراسم رونمایی از کتاب عکس انقلاب و 8 سال دفاع مقدس اثر محمدرضا شماعی خبرنگار آزاد دوران جنگ تحمیلی بود که توسط مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی انجام شد.
بنابراین گزارش، اولین کتاب عکس با بیش از ۲۰ هزار قطعه عکس با همکاری شرکت آبفا بروجرد از سال ۹۲ پیگیری و امسال به چاپ رسیده است. در این مجموعه تصاویری از ۷۵۰ نفر از شهیدان دوران دفاع مقدس دیده می‌شود.
افتتاح دبیر‌خانه دیجیتال انیمیشن بروجرد و نمایشگاهی از عکس‌های مختلف دوران زندگی شهید محمود صارمی از دیگر حواشی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در بروجرد بود.
قابل ذكر است مراسم گرامي‌داشت روز خبرنگار در بروجرد با حضور عزت ضرغامي رئيس سابق صدا و سيما، علاء‌الدين بروجردي و بهرام بيرانوند نمايندگان بروجرد در مجلس شوراي اسلامي، مسلم پورقاسميان فرماندار، محمد بازوند مدير كل صدا و سيماي مركز لرستان، منوچهر يوسفي شهردار بروجرد، رشيد صارمي برادر شهيد صارمي و شماري از مسئولان و خبرنگاران اين شهرستان برگزار شد.
 پست جديدي كه در بروجردي‌ به عزت ضرغامي دادند/ زحمات خبرنگاران بروجرد ناديده انگاشته شد!

دیدگاه‌ها  

#1 وبگرد 1394-05-18 09:33
يافته جان لطفا اخبار شهرستان بروجرد را در اينجا مطرح نكنيد ...
اكثر بروجردي ها كه خودشان را لر و لرستاني نمي دانند بنابراين ضرورتي ندارد راجع به آنها مطلبي عنوان شود .
با مدعي مگوييد اسرار عشق و مستي
تا بي خبر بميرد در درد خود پرستي ...
___________________________
يافته: سلام. چه كسي اين حرف را زده است. مت بروجردي‌هاي بسياري را مي‌شناسيم كه به لرستاني بودن خود افتخار مي‌كنند.
هيچ گاه نظر شخصي را به جمع تعميم ندهيد كه مثلا همه مردم فلان شهر كوتاه قد يا بداخلاق يا ... هستند. مطمئن باشيد در هر شهر و دياري همه نوع آدم وجود دارد ...
نقل قول کردن
#2 محمد اكبري 1394-05-18 13:29
ديگه همين است برادرحاج عزت وعزتيان خبرنگاربايد خطرنگارباشد رانت نگارباشد اگرنباشد همين است وبس
نقل قول کردن
#3 میثم 1394-05-18 18:10
سلام
پس اسامی که اعلام شد و به روی سن رفته و لوح تقدیر گرفتن کیا بودند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا