یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با انتشار پيامي فرا رسيدن 17 مرداد روز خبرنگار به كليه‌ي خبرنگاران لرستان تبريك گفت.
قلم و آنچه می‌نویسد نزد باری‌تعالی چنان جایگاه رفیعی دارد که پروردگار هستی بخش به آن قسم یاد می‌کند و رسالت عظیم و مقدس خبر نیز در آیه «... عَنِ النَبَاء العَظیم» ارزش و منزلنی آسمانی در بارگاه حضرت حق می‌یابد.
طلایه‌داران اطلاع‌رسانی، حماسه سازانی‌اند که در بستر صداقت و معرفت، تلاش و همت والای خویش را نثار آگاهی بخشی به جامعه می کنند و زنگار تاریکی و غفلت را به مجاهدت دلسوزانه و با  امانت‌داری، مسئولیت، تعهد و صلابت از رخسار فرهنگ می‌زدایند. خبرنگاران تبلور راستین آرمان‌طلبی و حقیقت‌جویی، راویان صادقی هستند که با عشق‌، صراحت و خلوص نیت‌، رایت روشنگری را بر قله‌های پر افتخار فرهنگ به اهتزاز در می‌آورند.
پاسداشت روز خبرنگار، بزرگداشت دل‌سوختگانی است که به مثابه وجدان بیدار جامعه‌، تصویر گر رسالت خطیر خویش در امر نگاشتن حقیقت‌اند که با عزمی راسخ و با تعهد در عرصه سترگ رسانه، آگاهی‌بخشی، عشق‌، امید، نشاط و سلامت را برای همگان به ارمغان می‌آورند.
این‌جانب‌، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی، شهید حیدریان، شهید آوینی و همه شهدای بزرگ عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران و والا همتان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال توفیق روز افزون را برای همه فعالان حوزه مطبوعات‌، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه ملی مسئلت می‌نمایم.
هوشنگ بازوند استاندار لرستان
 

پیام تبریک ابراهيم آقامحمدی نماينده خرم‌آباد و چگني به مناسبت روز خبرنگار
روز خبرنگار روز بیعت و تجدید عهدِ قلم با خون است، روز خدا محوری و رنگ خدا داشتن جوهر قلم است. روزی است که قلم عهد می بندد پاسدار خون مجاهدان راه خدا باشد.
روزی است که قلم شرف خود را که خدایش به آن سوگند یاد کرده‌، یاد‌آور می‌شود تا قامت رعنای خود را جز برای بندگی پروردگار عالم خم نکند. روزی است که قلم‌ها قلمستان می‌شود و در دفاع از حق‌گویی و آزادی و استقلال و ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلومان عالم بنیانی مرصوص می‌سازد.
شرف قلم به راست قامتی، حق‌نویسی، ارزش‌محوری، آرمان‌گرایی و دوری جستن از تملق، چاپلوسی، دروغ‌نویسی، افترا‌نویسی، سبک نویسی، و زشت‌نگاری است.
روز خبرنگار روز بیزاری جستن از هرزه‌نگاری، تحجر، بیگانه‌پرستی، هرهری مذهبی، ول انگاری و الینه شدن انسان در مقابل ابزار است، روز خبر‌نگار، روز پاسداشت شرف انسانی است.
۱۷ مرداد روز خبرنگار را که یادآور خاطره مجاهد شهید و آرمان‌گرا شهید صارمی از خطه مرد‌خیز لرستان است را به جامعه خبرنگاری و خبرنگارانی که شرف قلم را پاس داشته و در راه آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و دفاع از حق، رنج‌ها و سختی‌ها کشیده، تا جامعه انسانی را با حقیقت آشنا کنند و در آرامش و امنیت و رفاه و مودت و مهربانی و کینه‌زدایی جامعه‌ی انسانی قلم زده‌اند تبریک می‌گویم.
ابراهیم آقامحمدی خدمتگزار مردم شریف خرم‌آباد و چگني در مجلس شورای اسلامی
 

قابل ذكر است به مناسبت روز خبرنگار عصر روز شنبه 17 مردادماه جلسه‌اي با حضور استاندار لرستان و اصحاب رسانه برگزار شد. قرار بود در اين جلسه مديران مسئول نشريات و پايگاه‌هاي خبري لرستان مشكلات خود را بازگو كنند اما به دليل حضور جمع كثيري از خبرنگاران در اين جلسه، فقط چند نفري موفق به صحبت شدند و در ادامه به دنبال گلايه محمد اصلاني معاون استاندار لرستان از شماري از نشريات استان در مورد انتقادهاي بي‌پايه و اساس و نيز عكس‌العمل برخي از اصحاب رسانه، اين جلسه‌ي 2 ساعته به حاشيه رفت و بدون خروجي خاصي پايان پذيرفت.
پیام تبريك استاندار و نماينده خرم‌آباد به مناسبت روز خبرنگار/ گلايه‌ معاون استاندار از رسانه‌ها! 

دیدگاه‌ها  

#1 م ک 1394-05-18 02:27
متأسفانه جناب اصلانی لحن مناسبی خطاب به خبرنگاران لرستانی به کار نبردند.
بله جناب اصلانی خبرنگاران لرستانی کار خود را بلد نیستند، اما امیدواریم جنابعالی به عنوان یک مدیر کاربلد مشکلات استان را رفع کنید.
این کجا و آن کجا...
چی بگیم والا
نقل قول کردن
#2 اصغر دریکوند 1394-05-18 14:16
هیچ مسولی حق لحن تند با خبرنگار ندارد مگر خبرنگار جیره خوار مسولی هست زبان مسولی که ناحق باز بشود این خبرنگار هست که با قلمش جلويش را بگيرد. خبرنگار وامدار نیست خبرنگار خبرساز حقانیت هست
نقل قول کردن
#3 رضا 1394-05-18 14:21
چه عجب يافته جان يه خبر از مديران غير [...] هم گذاشتي البته شما فقط نكات منفي اين مديران را ميبيني ضمنا چرا انتقادهاي مارو نسبت به مطالبت منتشر نميكني؟
نقل قول کردن
#4 انجمن صیانت از رسانه ها وخبرنگاران 1394-05-18 14:44
البته که منظور ومقصدآقای اصلانی همه خبرنگاران نبودند. مانیز باید این فرمایش ایشان را نقدی برخودبدانیم ضمن سعه صدر تلاش کنیم که آگاهی ودانایی خود را بالا ببریم مطالعه از نان شب برای خبرنگار واجب تر است مسلما باید نقدپذیر هم باشیم خبرنگار رسالتش آگاهی بخشی به جامعه است در کل آقای اصلانی در ابتدای عرایض از خوبی ها وارزش های قلم وخبرنگاران گفتند ومنکر ارج نهادن به رسانه ها نبودند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا