یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از اظهارات نماينده خرم‌آباد در مورد نقاط ضعف اين نهاد و متعاقب آن جوابيه‌ي مدير كل ميراث فرهنگي به آقاي نماينده در خصوص تقاضاي مهره‌چيني وي در اداره كه در خبرگزاري آريا منتشر شد و در برخی سايت‌هاي خبري نيز انعكاس پيدا كرد، اينك به نوعي ثبات از اين اداره رخت بر بسته و به دنبال اعلام سايت خبري دكتر ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد مبني بر "تأكيد مجمع نمايندگان لرستان بر عزل مدير كل اين مجموعه"، امروز اتفاق ناخوشايندي در اين اداره كل روي داد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، صبح امروز زماني كه مدير كل ميراث فرهنگي لرستان قصد دارد به استانداري برود و از طبقه سوم كه دفتر كارش است به طبقه اول مي‌رسد، در اين هنگام خانم "گ" از كارمندان اين اداره با او در مورد تغيير محل كارش شروع به صحبت مي‌كند.
خانم "گ" كارمند بخش موزه مردم‌شناسي آخوند ابو (خانه جهانگرد) كه همسر يكي از معاونان اين اداره كل و داراي مدرك فوق‌ليسانس مردم‌شناسي مرتبط با رشته كاري‌اش مي‌باشد به مدير كل ميراث فرهنگي لرستان در مورد دستور براي تغيير محل كارش از موزه به بخش دبيرخانه معترض مي‌شود.
وي پس از تماس تلفني با خبرنگار يافته گفت: مدير كل ميراث فرهنگي استان به من گفت كه بايد از موزه مردم‌شناسي كه مدرك تحصيلي من مرتبط با اين قسمت است به دبيرخانه كه تخصصي براي كار در آن‌جا ندارم بروم.
بنا بر اظهارات خانم "گ"، مدير كل مجدداً با تحكم به وي مي‌گويد همين است كه هست و بايد در اين قسمت كار كنيد و خانم كارمند نيز در پاسخ اظهار مي‌دارد كه اين اجبار براي كار در دبيرخانه را نمي‌پذيرد.
وي با بيان اين كه در اين هنگام مدير كل پس از اصرار من براي گفتن دليل اين انتقال، در حالي كه بسيار عصبي به نظر مي‌رسيد خطاب به من گفت: "پدر شماي لر را در مي‌آورم" و شروع به اهانت و تهديد كرد.
خانم "گ" تصريح كرد: در اين لحظه به خاطر اهانت به در پدر و تبارم در جلوي جمع حاضر، اشك در چشمانم حلقه بست و بدون اين كه دست خودم باشد، دستم را به طرف صورت وي پرت كردم!
وي در پاسخ به اين سؤال كه عكس‌العمل مدير كل در مقابل حركت شما چه بود، پاسخ داد: ايشان با داد و هوار خواستار برخورد با من شد.
اين كارمند ميراث فرهنگي، دليل اصلي برخورد مدير كل با خودش را به حدود 3 ماه پيش مرتبط مي‌داند و مي‌گويد: هنگامي كه برخي از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به خرم‌آباد آمدند، به تقاضاي برخي مسوولان استان تصميم گرفته شد براي مدت 10 دقيقه براي آن‌ها درب موزه گشوده شود، اما مدير كل ميراث فرهنگي لرستان پس از اطلاع از اين موضوع بسيار ناراحت شد و گفت استاندار كيست كه دستور بدهد درب اين مجموعه توسط او گشوده شود؟!
وي افزود: همان موقع اين موضوع را به مسوولان استانداري متذكر شدم و اين مسأله باعث شد مدير كل از من كينه به دل بگيرد.
خانم "گ" متذكر شد: آقاي مدير كل سابقه رفتار تند و برخورد اهانت‌آميز با ديگران را دارد و چندي قبل نيز به يك خانم خبرنگار در حضور جمعي از مسوولان استان و خبرنگاران، به طرز ناشايستي توهين كرده بود.
خبرنگار يافته به منظور سؤال در خصوص دليل اهانت به قوم لر توسط مدير كل ميراث فرهنگي لرستان با وي تماس گرفت كه عبدالرضا مهاجري‌نژاد در پاسخ، توضيحاتي ارائه داد.
مدير كل ميراث فرهنگي لرستان در مورد واقعه‌ي امروز گفت: به دليل اين كه اين كارمند حدود 10 روز در محل كار خود كه محل حساسي هم هست حضور نداشت و گزارش رسيد در اين مدت، يك نفر ديگر را از خارج مجموعه به جاي خود در اين محل به كار گمارده است، به ايشان متذكر شدم به دليل حساسيت موزه نبايد اين كار را انجام مي‌داديد و به همين دليل بايد از اين قسمت منتقل شويد.
مهاجري‌نژاد با بيان اين كه قصد داشتم به استانداري بروم اما اين خانم كه نسبت به انتقال خود ناراحت بود در راهرو طبقه اول دنبال من راه افتاد و با اصرار مرا تهديد كرد كه حق ندارم وي را از موزه به دبيرخانه منتقل كنم و من دوباره به ايشان متذكر شدم كه شما 8 سال آن‌جا بوديد و اينك كه 10 روز غيبت كرده و شخصي بيرون از مجموعه را به جاي خود گمارده‌ايد، محل جديد كار دبيرخانه است و بايد بپذيريد، اما ايشان دستش را به طرف صورت من پرت كرد.
مهاجري‌نژاد با تأكيد بر اين كه هيچ توهيني نسبت به خانم كارمند يا قوم لر نكرده است متذكر شد: پس از حركت ناشايست اين خانم، من فقط با صداي بلند چند بار به ايشان گفتم خجالت نكشيد بفرماييد بزنيد، بزنيد، بزنيد!
وي با اشاره به اين كه شب قبل نيز خانم "گ" و شوهر ايشان كه يكي از معاونان اداره كل است تلفني مرا تهديد كردند كه در صورت انتقال خانم"گ" عواقبي در انتظار من خواهد بود، افزود: اين دو كارمند قبلاً به من متذكر شدند كه به دليل فرهنگ پايين اين منطقه و خطري كه براي تربيت فرزندان‌شان دارد، خواستار انتقال به استان كردستان هستند.
مدير كل ميراث فرهنگي لرستان تصريح كرد: به فاطمه‌ زهرا قسم به قوم لر توهين نكرده‌ام؛ بر دست و پاي مردم شريف لرستان بوسه مي‌زنم و حتي 2 ماه و نيم قبل در يكي از جلسات با حضور فرمانداران شهرهاي مختلف استان اعلام كرده‌ام كه قوم با صداقت لر را بسيار دوست دارم و خودم را جزو مردم اين سرزمين مي‌دانم.
وي متذكر شد: فيلم اتفاق صبح امروز در حضور مسوولان حراست اداره بازبيني شد و رئيس دفتر من كه پيرمردي 72 ساله است اشك در چشمانش حلقه زد كه چرا وقتي من جلوي يك جمع هتك حرمت شدم، حركتي نكرده و پاسخي ندادم.
مدير كل ميراث فرهنگي لرستان افزود: حال كه كار به اين‌جا كشيده بايد بگويم به دنبال نارضايتي مسوولان سازمان از عملكرد شوهر ايشان در حيطه كاري خويش، بيش از يك ماه تقاضاي برداشتن وي از اين سمت، مطرح شده بود كه ما به حرمت همكار بودن تذكرات لازم را در خصوص فعال بودن در حيطه كاري به وي داديم، اما پس از اتفاق امروز و مراجعه‌ي شوهر ايشان به مدير كل در حدود ساعت دو بعدازظهر، لغو ابلاغ معاونت ايشان نيز به وي ابلاغ گرديد.
لازم به ذكر است پايگاه خبري يافته به‌رغم مخالف بودن با انتشار چنين اخبار حاشيه‌اي از استان، به دليل اصرار خانم كارمندي كه هنگام تماس با خبرنگار ما بغض‌آلود خواهان انعكاس اين واقعه بود، اقدام به قرار دادن آن روي خروجي سايت نمود و صحبت‌ها و دلايل طرفين ماجرا را بدون هيچ‌گونه قضاوتي منتشر كرد و قضاوت را به مخاطبان مي‌سپارد.
اميدواريم طرفين دعوا با گذشت، سعي در ختم به خير شدن اين ماجرا داشته باشند.
 ساختمان اداره كل ميراث فرهنگي لرستان
ساختمان اداره كل ميراث فرهنگي لرستان واقع در خيابان شهيد جهان‌آرا جنب اداره كل ثبت اسناد استان

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1393-11-30 21:31
آقای مهاجری نژاد اگر به قوم لر توهین کرده ای باید از این سمت کنار بروی و شهر ما را ترک کنی
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1393-11-30 21:39
دورود بر شرف این مدیر قاطع
نقل قول کردن
#3 هتاکی؟ 1393-11-30 21:42
طبق قانون کارمندان نمیتوانند کسی را بجای خود قرار دهند و این تخلف است.مشخص است آقای مهاجری نژاد این روزها درگیر سنگ اندازی هاست....همین کارهای برخی سودجویان باعث پسرفت استانمان شده
متاسفم
نقل قول کردن
#4 سعيد 1393-11-30 21:47
تمام اين رفتارها برنامه ريزي شده واز طرف گروه خاصي است كه نتوانستند افراد مورد نظرخودشون رو به اقاي مديركل تحميل كنند وبامقاومت ايشان روبرو شدند
بس كنيد بيشتراز اين وجه استان وقوم لر رو خراب نكنيد
نقل قول کردن
#5 امیر 1393-11-30 21:48
به به ، میراث فرهنگیییییییییی ییی
نقل قول کردن
#6 معتضد 1393-11-30 21:57
سلام وقتی پای برخي نمایندگان به عزل و نصبها باز می شود نتیجه اش می شود این مورد که ذکر کرده اید هرکس دلش خواست باندی در ادره تشکیل و از اب گل الود ماهی گرفتن بخدا اگر استاندار پشت اقای مهاجری نزاد نیاستد فردا هرکدام از پرسنل استانداری و دیگر ادارات تا مدیر بهشان بگوید بالای چشمت ابرو است با تر فند توهین به قوم لر وو... مواجه سوال من این است چطور یک خانم به خود اجازه می دهد دست روی کسی بلند کند اگر این کار را مدیر انجام می داد به جرم دست بلند کردن به نا محرم و... خونش را مباح می دانستد اگر این طوری پیش رود خود نماینده هم امنیت ندارد.
نقل قول کردن
#7 Raptor 1393-11-30 22:20
واقعا متاسفم یکماه مونده به عید این اتفاق ها می افتد،ببخشید ادرس این اداره کل کجاست?
نقل قول کردن
#8 همكار 1393-11-30 22:32
خانم گ 8 سال است که به اداره نمیرود نه 10 روز
نقل قول کردن
#9 سعید 1393-11-30 22:43
بکارگیری یک نیروی با تجربه با مدرک فوق لیسانس مرتبط با میراث فرهنگی و عزل همسر ایشان از معاونت اداره در یک روز به خوبی نشان می دهد که آقای مدیر کل ،این اداره را ملک شخصی خود می داند و از ادبیات ایشان نیز توهین به قوم لر دور از ذهن نیست.
نقل قول کردن
#10 مصطفی 1393-11-30 22:46
یافته خدا قوت
ازت ممنونیم که اخبار نمونه و برتر استان رو همیشه منتشر میکنید
نقل قول کردن
#11 علی 1393-11-30 23:01
برخورد فیزیکی تحت هیچ عنوان پذیرفته نیست با این همه مراجعه قانونی جهت رسیدگی !
نقل قول کردن
#12 شهروند 1393-11-30 23:11
چنانچه مدیر کل به قوم لر توهین کرده که باید عزل شود اما اگر توهین به قوم لر نکرده و خانم مذکور غیبت بیش از حد داشته که حق با مدیر کل است مردم انتظار دارند که کارمندان این اداره و مخصوصا کسانی که صحنه درگیری را دیده اند با در نظر گرفتن خدا و وجدان خویش واقعیت را بیان کنند و هر کس مقصر است با او برخورد قانونی شود
نقل قول کردن
#13 علی 124 1393-11-30 23:12
فعلا که این مدیر روی غلتک بد شانسی افتاده خدا آخر عاقبتش رو به خیر کنه
نقل قول کردن
#14 کیوان 1393-11-30 23:20
از سایت محترم یافته ممنونیم وتشکر و قدر دانی میکنیمم و متاسفیم واسه این شهر که همه چیز دارد. به نظر من در ضمن خانم گ خیلی کار زشتی کرده سیلی زدن یک مرد حالا به هر دلیلی نا پسنده ایشون می توانست قبل از سیلی زدن شکایت کند مگر می شود هر کس به کسی توهین کند دست بزن داشته باشد اگه اینطور باشه پس قانون چی می شود هر کس واسه خودش میشه بیچاره این مدیر کل چه به سرش اوردیمممممممم نباید کسی بیاد لرستان بومی گرای خوبه هرچند اگر نابود بشیم
نقل قول کردن
#15 بهروز 1393-11-30 23:21
باسلام اینجانب مدتی است سخنان و نظرات مدیرکل را در رسانه ها و جلسات پیگیری و از مجموعشان میشه فهمید که توهین به قوم لر از ایشان دور از ذهن نیست و در مورد این کارمند هم بگم با تجربیاتی که در مدیریت دارم زمانی که زن و شوهری در اداره ای کارمند باشند و شوهر از مدیران رده بالای آن مجموعه باشد زن به وظیفه اداریش به خوبی عمل نخواهد کرد. نظر اینجانب شخصی بوده و ممکنه اشتباه هم باشه امیدوارم کسی ناراحت نشود و سعی در بهتر انجام دادن وظیفه شود
نقل قول کردن
#16 بیژن 1393-11-30 23:30
کار خانم گ و همسرش توهین به فرهنگ قوم لر است.آخه یه مدیر حق دارد و میتواند هریک از کارمندان اداره را بدلیل حتی واهی جابجا کند.ولی کار این خانم و همسرش در تهدید مدیر بدور از شان معاون اداره بوده و توهین به فرهنگ مردم لرستان است.یک مدیر حتی اگه یک چوب هم باشد فرمانش باید اجرا شود.این قانون است در کل جهان.
نقل قول کردن
#17 كارمند اگاه 1393-11-30 23:40
با سلام خدمت مدیریت سایت
خانم گ حدوداٌ 1 سال است با مدرک ارشد مرتبط از دانشگاه توابع اراک مشغول به کار است پیش از این ، با مدرک کارشناسی غیر مرتبط جذب میراث شده بود.
نقل قول کردن
#18 قوم لر 1393-11-30 23:45
با سلام و خسته نباشید
اولاُ دوربین اداره میراث خود سندی است جهت تشخیص حق و باطل، ثانیاٌ بازیچه قرار دادن قوم لر برای تبریه خویش گناهی نابخشودنی است!!!!!!!
نقل قول کردن
#19 یه لربا اصالت 1393-11-30 23:58
دوربینها صددرصد گرفتن موضوع رو وهمچنین کسانی شاهد بودن اگه به قول دوستان توهین کرده که عزل ایشان کمترین تنبیه هستش و اگه توهین نکرده وبه قول مدیر صحنه سازی است که باید تنبیه بیشتری برای اون اقا و همسرش در نظر گرفته شود چرا که آبروی قوم لر رو برده اند. در هر حالت این فرهنگ یک قوم با اصالت هستش که دستاویز شده
ولی نمایندگان متاسفانه شان خود رو نميدانند و نهایت کار خود رو عوض کردن مدیران قرار میدهند و همين نكته هم هست كه باعث ميشه مردم براي دفعه بعد ديگه بهشون راي ندهند اما متاسفانه به اين موضوع توجه نميكنند
نقل قول کردن
#20 علی نژاد 1393-12-01 00:02
طبق مطالب ذکر شده ،این خانم کارمند به کار خود اذعان کرده اند.
آیا کسی هم هست که ناسزای مدیر کل به قوم لر را تصدیق کند ؟
رسانه ایی کردن این موضوع توسط این خانم به چه منظور است ؟
مظلوم نمایی ؟ جوسازی ؟ یا انتقام ؟
اگرمدیر کل، کار غیر قانونی کرده است آیا قانون ملاک است یا برخورد سر خود کارمند ؟
اگر کارش قانونی است ورابطه درون دستگاه ها به این شکل است بدا به حال مدیران وای بحال مردم .
نقل قول کردن
#21 لروند 1393-12-01 00:09
جای بسی تاسف است که فردی ادعای تحصیلات کارشناسی ارشد دارد و عمل قبیحانه سیلی زدن بر ما فوق خود را در ملا عام انجام میدهد، مبارزه با بی قانونی توسط مدیر اداره ،تبعاتی از قبیل تهدید نماینده شهرمان به عزل مدیر و هتک حرمت رییس اداره توسط کارمندي كه مطابق گفته ها در متن بی انضباط بوده
نقل قول کردن
#22 لرستانی 1393-12-01 00:20
از کارهای خوب این مدیر قانونمند ، میتوان به اخراج افراد مازاد که با رانت و رابطه جذب اداره میراث شده بودند،اشاره نمود. لازم بذکر اینکه نامبردگان بدون آزمون و مصاحبه و با ......جذب شده بودند.
نقل قول کردن
#23 امیر 1393-12-01 00:21
سلام ،جو بدی براین اداره حاکمه اگرمدیری نتونه کارمندی را جابجا کنه پس چگونه می توانه به وظایف اصلیش عمل کنه ظاهرآ بی انضباطی ورفتارهای خارج ازعرف اداری توی این اداره کل موج میزنه .
هرکس هم که میخواد حق رابهش بدن زود پای قوم ومیهن شهر و.... میکشه وسط تا سایرین ازش دفاع کنند.
حتی فرض کنید این مدیر کل به قومی توهین کرده، حتما قابل رسیدگی در مراجع بالاتره نه اینکه کارمند از دستوراداری سرپیچی کنه بعد بابت رفتارش پای بقیه مردم را وسط بکشه.
نقل قول کردن
#24 امحمد 1393-12-01 00:33
آقای بیژن درست میگه کار خانم "گ" وهمسرش توهین به مردم لرستانه. اینکه بری وسط راهرو برا نرفتن به محل کار و سرپیچی از دستور اداری بلوا کنی توی کجای دنیا عرفه؟
نقل قول کردن
#25 زاگرس 1393-12-01 00:41
من جوابیه آقای مهاجری نژاد را در روزنامه قدس روز پنج شنبه 30 بهمن نسبت به آقای دکتر عبدی خواندم.
وقتي نمايندگان ماانتصاب مدیران را برای خود سهمیه بندی نمودند طبیعی است که یک کارمند معمولی چنین با مديرش رفتار میکند.این خانم واین افراد یا با برنامه ویا به پشت گرمی این آقایان چنین اقداماتي می کنند. پس قضیه فرهنگ و قدمت چند هزارساله لر چه می شود. "فردا که بر من تو وزد باد مهرگان/ معلوم شود که مرد و نامرد کیست".
نقل قول کردن
#26 هم استانی 1393-12-01 00:42
آقای مهاجری نژاد جلوی فساد ورفتارهای خودسرانه اداری راگرفته به افراد سهم خواه هم پاسخ منفی میده ...
نقل قول کردن
#27 حسن فتوت 1393-12-01 01:00
با سلام باید دنبال علت العلل موضوع رفت و چرا مدیرکل با شهامت در جلوی مصلی توسط یکی از مقامات تهدید به ضرب و شتم میشود حال آن مقام ایا میتواند بگوید من بی نقش بوده ام جرم مهاجری نژاد این بوده که پاسخ مقامی را داده است در صورتی که ایشان غافل است که حق انتقاد مختص کسی است که در آینده نیاز به رای مردم دارد وجهت نیل به اراء هر روز باید مسءولین استان اهانت کند تا به باور خود مردم بگویند عجب انسان قاطع و مدافع حقوق مردم است غافل از اینکه مردم ما فهیمند و از عوام فریبی بیزار
نقل قول کردن
#28 شهروند لرستانی 1393-12-01 01:13
هنگامی که افراددر مسئولیت های طولانی مدت بمانند تجربه نشان داده است که نتیجه ای جزفساد نخواهدداشت. به نظرمی رسد طولانی شدن واگذاری مسئولیت به این خانم، به گونه ای باعث وابستگی روانی شدید وی گردیده است.خدا راشاکریم که با ازدست دادن پست نامبرده مرتکب قتل نشده است!!!!
نقل قول کردن
#29 علی 1393-12-01 01:29
جالبه همزمانی عزم برکناری مدیر کل توسط نمایندگان و ایجاد درگیری فیزیکی توسط خانواده معاون اداره و اطلاع رسانی رسانه ای !؟ ان شا ا... که اتفاقی بوده
نقل قول کردن
#30 شهرام 1393-12-01 01:39
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت
نقل قول کردن
#31 باستانشناس آگاه 1393-12-01 01:52
آقای مهاجری نژاد به عنوان همکار و هم رشته بنده ای کاش چندتا از خصوصیات که داری رو قبل از مدیر شدن کنار میزاشتی بعد میومدی...
1- تند مزاجی و عصبانیتت اون هم در میان قومی که آستانه تحملشون پایین است و زود برآشفته میشن
2- تکیه نکردن بر یک فرد خاص و مجری حرفهای اون شخص شدن بطوری که ایشان به خودش اجازه بده خودش رو مدیرکل واقعی بنامد!
3- دست پاکی که در روز معارفه بر آن تأکید داشتی رو به درستی اجرا میکردی نه در مورد برخی آری و در مورد برخی نه به قولی باید همه مستها رو میگرفتی!! تا جریان پلدختر و گورسگ برا خیلیها علامت سوال بزرگی نباشه برادر عزیز
در پایان من حیث نصیحت با این اوضاع و احوال بهترین کار رو انجام بده و تا اوضاع بدتر نشده خودت غائله رو کوتاه کن و برو....
ای کاش مجری مهره چینی های دیگران نمیشدی که شدی برادر با وجود خیلی از ویژگیهای خوبت
نقل قول کردن
#32 لکستان 1393-12-01 01:52
تقاضاي اداري داخل راهرو خارج از عرف اداری است این در صورتی است که خانم گ از فرصت اب گل الود مدیر با نماینده به نفع خود اقدام عالمانه کرده والان قوم لر وسط اورده من بعنوان یک لک زبان متاسفم برای افرادي که با رانت مطلق امدن کارمند شدن باعث ابروریزی این قوم شداند واحتمالا افرادی پشت بند داشته باشند که ایجوری قلدر مابانه رفتار می کنند
نقل قول کردن
#33 خرم آبادی 1393-12-01 02:16
با توجه به رد و بدل شدن جواب نماینده و آقای مدیرکل معلوم شد در این قضیه مدیرکل بی تقصیر است بنده قصد دفاع از اون رو ندارم و فقط به این دو نامه اشاره میکنم و به نظر من و هر کارشناس سیاسی دیگری ،خانم "گ" و همسرش را جز پازل آقای نماینده برای فشار و بهانه جویی از مدیرکل قرار خواهد داد. تنها در اینجا به یک چیز اکتفا میکنم آنهم اینست که حق پایدار است و باطل نابودشدنی پس چه آقای نماینده با قدرت خود این مدیر را عزل کند چه نکند بیشتر خودش را در زمينه دخالت داشتن در عزل و نصبها به مردم معرفی کرده است . سوال مهم اینجاست چرا برخی مسئولین مردم را ناآگاه و بی خبر فرض مینمایند؟؟ من هم به این آقای نماینده،دوستان و همکاراشون عرض مینمایم مردم ما امروز از همه روزی آگاه تر هستند و خودشان بین خدمت صادقانه و تظاهر را تشخیص می دهند. امام حسین(ع) می فرمایند اگر دین ندارید آزاد مرد باشید
از سایت یافته هم کمال تشکر را دارم بهترین شیوه همین است که مردم خود قضاوت کنند و نظر بدهند تا افكار عمومي صدايشان را به مسولين برسانند
نقل قول کردن
#34 ف ر 1393-12-01 02:26
بنده این زوج را می شناسم ، آقای معاون واقعا در حد این مسئوليت نیست ولی خانم گ در بحث تحقیقات آدم فعالی است
نقل قول کردن
#35 میرزایی 1393-12-01 02:47
با خوندن نظرات همشریان عزیز میشه به این نتیجه رسید که خوشبختانه کسی این خانم رو نماینده فرهنگ لرستان ندونسته و اکثرا محکوم کردن این حرکت رو.
آقای مدیر اگر توهینی کرده باشند که نشانه شخصیت خودش بوده و قابل پیگیری هستش و شهادت افراد حاضردر اون صحنه میشه مصداق درست یا غلط بودن این قضیه.ولی کار این خانم تحت هر شرایطی درست نبوده و طغیانگری به خاطر جابجایشان که حق یک مدیر هست،کاری غيرقانونيه.
وقتی یک نفر دیگر مدیره یعنی تمام اون مجموعه باید مطیع تصمیمات باشن.باید یاد بگیریم که به بالا دستمون و تصمیماتش احترام بگذاری.این از اصول یک سازمانه.
نقل قول کردن
#36 نقشه نماینده 1393-12-01 02:59
خدا به داد استاندار برسه كه به جای رسیدن به مشکلات عمرانی و .... استان شده کیخا منش برای حل دست گل به آب دادن های نماینده ها و مدير كلها
نقل قول کردن
#37 امین ! 1393-12-01 03:05
هرقت برخي نماینده ها مخالف مدیر یا هر مسوولی در استان شدند شک مکنید، ان مدیرکل یا استاندار و یا شهردار در حال انجام وظایف خود به نحو احسن هستند و چون به ان نماینده حق دخالت در امور مجموعه اش را نداده است در تیر رس تخریب قرار گرفته است
نقل قول کردن
#38 آشنا از شهر زاغه 1393-12-01 08:21
اف به این همه چابلوسی آقای مدیر به نماینده شهرستان توهین به موکلین آن نیست ؟ تمام کسانی که درحوزه آراء نماینده مزبور هستند حق داردند به این شخص سیلی بزنند تااز خواب بیدار شود و جایگاه مردم و نمایندشان را بفهمد . دستمريزاد ای شیر زن . مدیران بومی کلاهشان را بالاتر بزنند که آقای مدیر حق شان را بخوبی کف دستشان گذاشت
از فرماندار عزیز و فهیم انتظار دفاع و بیگیری میرود آقای نمایند در زمان نمایندگی اگر حرفی بزند به دفاع از موکلش است و و متقابلن موکل حق حمایت از وکیل خود را دارد . کلام آخر اینکه
بنده هیچ وابستگی به نماینده مورد نظر ندارم و نوشته آقای مدیر را ديکته شده به وی میندام که افرادی بندبال تنش در استان باشند که مسئولین میبایست آگاه باشند .
نقل قول کردن
#39 شهروند 1393-12-01 09:26
مدیران حق مدیریت میگیرند که خادم مردم باشند نه ولی نعمت آنها . پس اگر در اداره ای کارمندی تخلف کرده مدیر به طور قانونی به تخلفات اداری معرفی نه اینکه در اداره جنجال درست کند.اشتباه از مدیر است یک مدیر توانمند نباید مستقیم با کارمندان درگیری داشته باشد. در ضمن وظیفه قانونی نماینده است که به مسایل تمام ادارات و وزارتخانه ها دخالت کند. از طرف کارمندان این اداره مکررا به نماینده شکایت شده . اینقدر زحمت نمایندگان را پایمال نکنید فکر کنید اگر شما نماینده بودید چطور میتوانستید مشکلات شهر خود را در طی سه سال که پیامد سی ال است برطرف کتید؟
نقل قول کردن
#40 بیرانوند 1393-12-01 10:20
درود بر مهاجر مدیر کل قوی و قاطع و شجاع. اگر اكثر مدیران شجاع بودن ما مشکلاتمان کمتر بود
نقل قول کردن
#41 شهروند 1393-12-01 10:33
با اتفاقات اخير کاملا معلومه دارن واسه این مدیر برنامه ریزی شده بحران میسازن
نقل قول کردن
#42 مهران 1393-12-01 11:15
درود به مدیرکل قاطع که هوشمندانه عمل میکنه و باج نمی دهد! کسانی که سعی بر تحمیل نیرو های خود در ادارات هستند...
نقل قول کردن
#43 علیخانی 1393-12-01 11:34
صحبتهای آقای مدیر کل در مورد نماینده تا حدود زیادی بجا بوده ولی ادبیاتی که بکار برده کوچه بازاری و تا حدودی بدور از شان یک مسوول بوده در مورد خانم کارمند معلومه که با استفاده از پست شوهرش تا حالا بخور و بخواب بوده حالا که بهش گفتن یك ذره کار کن بهش برخورده. کار مدیر در این مورد درست بوده ولی اگر به قوم لر توهین کرده شایسته تنبیه از طرف استاندار است
نقل قول کردن
#44 کارمندمبراث لرستان 1393-12-01 11:58
رییس دفترشما پنجاه ودوساله اشه نه هفتاددوسال.خیلی پیرش کردی.وامادرمورد اتفاق.خودم آنجانبودم نمیتونم قضاوت کنم اماآقای مهاجری عزیز شما مانند پدریک خانواده هستید که وظیفه اش ایجاد آرامش وثبات است .خانم گ کارخوبی نکرده اماازشماانتظارب خشش ومروت دارم امیدوارم فرداکه می آیم سرکار دراداره کل آرامش باشدنزدیک عیداست ماوظایف مهمتری داریم برکناری معاون گردشگری درای زمان به اعتقاد بنده درست نبود .همواره موفق باشید.
نقل قول کردن
#45 حسن 1393-12-01 12:30
بدبختی این اداره زمانی شروع شد که تصمیم به تغییر مدیر بومی آن گرفته شد و زیاده طلبی برخی نمایندگان در مر کز استان از ماست که بر ماست
نقل قول کردن
#46 همشهري 1393-12-01 12:54
فكر كنم قضيه سياسي است و يك توطعه طراحي شده براي مدير كل است
نقل قول کردن
#47 محمدی 1393-12-01 12:58
به نقل از علی 124:
فعلا که این مدیر روی غلتک بد شانسی افتاده خدا آخر عاقبتش رو به خیر کنه


لرستان کم مشکل ندارد این حواشی هم قوز بالا قوز
نقل قول کردن
#48 عادل 1393-12-01 13:13
با سلام و عرض خسته نباشید،متاسفانه بعضی از دوستان همشهری بصورت هدفمند دنبال تخریب هستند،این اقای مدیرکل محترم روز اول به خبرنگاران توهین کرد بار دوم به نماینده توهین کرد امروز هم به یک خانم واقعا باید تاسف خورد به حال کسانی که فقط به دنبال اغراض سیاسی خودهستند یعنی این چند بار که مدیرکل دسته گل به اب میده حتی یکبار هم مقصر نبوده؟وجدان هم خوب چیزیه
نقل قول کردن
#49 شهروند لر 1393-12-01 13:34
اقای مهاجری هیچگاه به قوم لر توهین نکرده .این خانم داره کار خودش رو توجیه میکنه مگه این خانم وکیل وصی مردمه .این مملکت قانون داره مگه رهبر انقلاب همیشه نمیگه ملاک قانونه.اگه اینجوری باشه هر كس هر گندی بزنه بعد بگه برا قوم لر اینکارو انجام دادم که نمیشه.به نظر من این خانم با علم واطلاع از اینکه مدیر با نماینده دچار اختلاف هست این اقدام رو انجام داده
نقل قول کردن
#50 بیژن 1393-12-01 13:57
به نقل از شهرام:
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت

متاسفم که هنوز و در عصر نانوتکنولوژی بفکر کتک و کتک کاری هستید .
نقل قول کردن
#51 مجتبی 1393-12-01 15:26
واقعا جای تاسف داره.
بعد همه ما لرها دم از فرهنگ میزنیم.
ایشون چه پشتوانه ایی داره که دست روی مدیر خودش بلند کرده.
وای بر ما .
که انتظار پیش رفت داریم.
نقل قول کردن
#52 زن لر 1393-12-01 15:30
مسئولیت وسمت اداری ارث پدرکسی نیست.
نقل قول کردن
#53 ناشناس 1393-12-01 16:47
واحد لایک و کامنت در اداره کل میراث فرهنگی مستقر شده است
آدرس: اداره کل میراث فرهنگی- طبقه سوم ....
_____________________________
يافته: شماره ip نظردهندگان در سايت ثبت مي‌شود و قابل مشاهده است. سعي مي‌كنيم نظر افرادي كه با يك شماره چند نظر مي‌دهند بيش از 2-3 بار آن هم در يك روز تاييد نكنيم. بار دوم و سوم براي حق پاسخ‌گويي در روزهاي بعد است كه تاييد مي‌شوند
نقل قول کردن
#54 امير منصوري 1393-12-01 17:30
با سلام خدمت همه دوستان و همشهريان
خيلي خوب مي شد كه هر كسي وظيفه و جايگاه خود را مي شناخت... در مقابل يك نفر مديركل بي احترامي كردن فقط و فقط بر باد دادن آبروي استانمان است... من كه سالهاست آقاي دكتر مهاجرن‍‍‍زاد را مي شناسم هيچ وقت بدون مقدمه كار ناشايستي را انجام نمي دهد.
اولين بار است كه كسي با رشته مرتبط و كاردان به سمت مديركل ميراث فرهنگي لرستان انتخاب شده است. قدرش را بدانيم. البته قبلنا ما مديريت شايسته مهندس سيروس ابراهيمي را نيز ديده ايم...
درود بر همه همشهريان آگاه
نقل قول کردن
#55 میراثیها 1393-12-01 17:41
مدیر کلی که رو اعصاب همه بره توهین کنه و منتظر عکس العمل همکار بمونه تا به بدترین نهو ازش استفاده کنه باید کتک هم بخوره اون هم از زنی که سابقه کاریش درخشانه . حقا که تو قدم خیر لرستانی
نقل قول کردن
#56 سورنا 1393-12-01 18:22
خشونت ممنوع.به نظر شما شکایت از یک مدیر کل به بازرسی یا حراست همان اداره جز ایجاد دردسر و سختی برای این نهادها موجب خواهد شد که مدیر بی محابایی که خودش می گوید گوشش به هیچ کس بدهکار نیست از مواضع خود کوتاه آید
هر کس چنین فکر می کند یا اداری نیست یا منصف نیست.
نقل قول کردن
#57 کارمند میراث 1393-12-01 18:47
من خدا و قران را شاهد میگیرم که بی طرف مینویسم. انجا بودم
مدير كل توهینی به اقوام نکردند ، البته این یک روش قدیمی است که افراد در چنین مواقعی از جنسیت و قومیت و احساسات عمومی سوء استفاده کنند
نقل قول کردن
#58 شهرام 1393-12-01 19:04
به نقل از بیژن:
به نقل از شهرام:
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت

متاسفم که هنوز و در عصر نانوتکنولوژی بفکر کتک و کتک کاری هستید .

بیژن خان هیچ غریبه ای حق نداره به ناموسمون توهین کنه اینو بفهم لطفا
نقل قول کردن
#59 باستانشناس 1393-12-01 19:10
ضمن برائت از حرکت زشت خانم گ باید به به عنوان يكي از شاهدان عینی عرض برسانم که آقای مهاجری هیچگونه توهینی به ایشان و قوم لر ننمودند و ایشان برای برائت خودش این حرفها رو میزنه.... هرچند رفتارها و برخوردهای آقای مهاجری در این چندماهه به هیچ وجه قابل دفاع نیست
نقل قول کردن
#60 ستمدیده گان 1393-12-01 20:39
آقای مهاجری نژاد یک مدیر بسیار لایق است و تمام این حرفها برنامه ازپیش طراحی شده است ما همه شاهد بودیم و ندیدیم آقای مهاجری کوچکترین حرف توهین آمیزی بزند ...
نقل قول کردن
#61 لرستانی باغیرت 1393-12-01 21:16
به نقل از میراثیها:
مدیر کلی که رو اعصاب همه بره توهین کنه و منتظر عکس العمل همکار بمونه تا به بدترین نهو ازش استفاده کنه باید کتک هم بخوره اون هم از زنی که سابقه کاریش درخشانه . حقا که تو قدم خیر لرستانی

لطففا هیجان زده نباشید کار خانم گ اصلا مطابق عرف و شخصیت هیچ کس،نیست علی الخصوص لر
بهتره با زبان منطق و عملکرد مثبت سیلی میزدید نبا برخورد فیزیکی
نقل قول کردن
#62 مریم 1393-12-02 00:45
دلم به حال این میراث اجدادی میسوزه که چه کسانی مسول حفاظت از آنند
________________________
توضيح مدير مسوول پايگاه خبري يافته: به دليل كثرت نظرات مخاطبان و لزوم دقت در بررسي و مطالعه‌ي آن‌ها، گاه ممكن است نظارت با 24 ساعت تأخير از زمان ثبت منتشر شوند.
نقل قول کردن
#63 باستانشناس آگاه 1393-12-02 01:14
به نقل از امير منصوري:
با سلام خدمت همه دوستان و همشهريان
خيلي خوب مي شد كه هر كسي وظيفه و جايگاه خود را مي شناخت... در مقابل يك نفر مديركل بي احترامي كردن فقط و فقط بر باد دادن آبروي استانمان است... من كه سالهاست آقاي دكتر مهاجرن‍‍‍زاد را مي شناسم هيچ وقت بدون مقدمه كار ناشايستي را انجام نمي دهد.
اولين بار است كه كسي با رشته مرتبط و كاردان به سمت مديركل ميراث فرهنگي لرستان انتخاب شده است. قدرش را بدانيم. البته قبلنا ما مديريت شايسته مهندس سيروس ابراهيمي را نيز ديده ايم...
درود بر همه همشهريان آگاه

آقا امیر خواهشاً اول برو معنی شایسته رو تو فرهنگ لغت بخون بعد به کار ببرش تا باعث سوء ظن نشه.... دلیلش رو خواستی برات مینویسم چون با اسم واقعیت هم کامنت گذاشتی!!!
نقل قول کردن
#64 بیرانوند 1393-12-02 01:35
حتی اگر مدیر ظالمانه تصمیم گیری کند راهکار قانونی مواجه با آن پیش بینی شده. سیلی زدن به صورت مردی که در مقام مافوق قرار دارد کاری نابخشودنی و بدعتی خطرناک است و در مورد توهین یا عدم توهین آقای مدیر هم تحقیق کامل شود.در کل رفتار خانم در پافشاری انعکاس چنین حرکتي مایه شرمندگی بنده به عنوان یک لرستاني است.
نقل قول کردن
#65 بیرانوند 1393-12-02 01:43
به نقل از آشنا از شهر زاغه:
اف به این همه چابلوسی آقای مدیر به نماینده شهرستان توهین به موکلین آن نیست ؟ تمام کسانی که درحوزه آراء نماینده مزبور هستند حق داردند به این شخص سیلی بزنند تااز خواب بیدار شود و جایگاه مردم و نمایندشان را بفهمد . دستمريزاد ای شیر زن . مدیران بومی کلاهشان را بالاتر بزنند که آقای مدیر حق شان را بخوبی کف دستشان گذاشت
از فرماندار عزیز و فهیم انتظار دفاع و بیگیری میرود آقای نمایند در زمان نمایندگی اگر حرفی بزند به دفاع از موکلش است و و متقابلن موکل حق حمایت از وکیل خود را دارد . کلام آخر اینکه
بنده هیچ وابستگی به نماینده مورد نظر ندارم و نوشته آقای مدیر را ديکته شده به وی میندام که افرادی بندبال تنش در استان باشند که مسئولین میبایست آگاه باشند .

شما احیانا در شهریور 1320 سیر میکنید.دوران جاهل ها و دستمال یزدی و کفش پاشنه بلند.اینقدر دم از سیلی زدن نزن برادر چون یه زمانی ممکنه رو صورت خودت بشینه.
نقل قول کردن
#66 م 1393-12-02 08:47
باسلام. خیلی متاسفم . توروخدا دیگه ادامه ندید. آبرومون رفته چرا با هر ابزاری میخواین حرف خودتون رو به کرسی بنشونید. کاری کردیدم هیچکی دیگه این استان نیاد. به فکر آینده باشین .خواهشا
نقل قول کردن
#67 حامی لرستان 1393-12-02 08:58
به نقل از شهرام:
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت

متاسفم برای شما، کدام دست مریزاد، به نظر شما بی حرمتی کردن تقدیر دارد؟
نقل قول کردن
#68 رستمی 1393-12-02 09:00
با سلام . با شناخت کاملی که از آقای مهاجری نژاد دارم . اصلا نه قصد توهین به کسی را داره و نه حق کسی را ضایع کند. و همیشه توکار جدی هستند.
نقل قول کردن
#69 برزو 1393-12-02 09:03
سرکار خانم "ک" اشتباه را با اشتباه درست نمی‌کنند.خواهر من منیت و غرور را کنار بگذارید به قانون و مقررات تمکین کنید. اگر شما بومی این استان هستید و کارشناس ارشد میراث فرهنگی و مدیرکل غیربومی شما باید بیشتر برای وجهه و شأن فرهنگ لرستان ارزش قایل باشید. از مجرای قانونی به دنبال حق و حقوق خود باشید.مطمئنن شما انسان مبادی آدابی هستید و به رزق و روزی و لقمه‌ی حلال برای زندگی و فرزندانتان ایمان دارید، بنابراین کنترل خود را بدست بگیرید و گول شیطان را نخورید و با تمکین به قانون و با گرفتن یک تصمیم درست خود را از مهلکه و امواج بیرون بکشید
نقل قول کردن
#70 r 1393-12-02 09:06
برخی همین کارها رو میکنند نمیذارین سرمایه وارد استان بشه . نمونه اش همین طرز برخورد یک خانم با رییس یک سازمان .که همین مدیر می توانست کلی بودجه . تسهیلات و خدمات بیاره به استان. و زیاد دور نریم نمونه دیگه چند وقت پیش وزیر محیط زیست اومد و با کارهاتون دیدین چقد بودجه به استان تعلق گرفت. تو روخدا بس کنید.......
نقل قول کردن
#71 م.ر 1393-12-02 09:12
هر کسی حق نداره به خاطر منافع شخصی خودش و رسیدن به مقام بالاتر .کل استان رو زیر سوال ببره . خانم کارمند میراث به خاطر منافع شخصی خودت آبرو کل استان رو بردین. این حرکات یعنی چی؟میدونی چ قرنی داریم زندگی میکنیم؟؟ .......آقای مهاجری نژاد خیلی متاسفم برای حرکات ناشایست کارمند میراث لرستان
نقل قول کردن
#72 کارشناس 1393-12-02 13:24
حتما دکتر سجادی که مدیر کل میراث بود اونم تو 9 سال پیش، فوق لیسانس اتاق عمل بوده نه باستان شناسی آقای بیرانوند هم فوق لیسانس کشاورزی بوده نه باستان شناسی حتما آقای رحملدل رشته طراحی دوخت لباس بوده نه معماری بنا چرا وقتی مدیر ان میراث رو نمیشناختی مینویسی اولین مدیر با رشته مرتبط...
نقل قول کردن
#73 کارشناس 1393-12-02 13:33
آقای ... با حمایت از مهمان هفتگیت میخوای مهمان نوازی خودت رو نشون بدی یا دوستی چند سالت رو ... که باعث دشمنی همه کارمندان میراث شده.
نقل قول کردن
#74 کارمند میراث 1393-12-02 13:42
با سلام من به عنوان یکی از کارکنان میراث فرهنگی باید عرض کنم توی این چندسال مدیری به لیاقت ؛درایت ؛و تخصص و دلسوزی آقای مهاجری نژادبه ریاست این سازمان منصوب نشده ولی مدام ازطرف برخي موردکم لطفی قرار گرفته .من شخصأ شاهد بودم که ایشان هیچ توهینی نکرد فقط خانم گ به خاطر پست و مقام ازدست رفته شوهرش دست به چنین کاري زد البته به تحریک برخی افراد.
نقل قول کردن
#75 دیانوش 1393-12-02 13:46
درود بر شیرزن لرستان قدم خیر معاصر که از شرف و فرهنگ قوم لر دفاع کرد
نقل قول کردن
#76 علی 1393-12-02 13:51
به نقل از آشنا از شهر زاغه:
اف به این همه چابلوسی آقای مدیر به نماینده شهرستان توهین به موکلین آن نیست ؟ تمام کسانی که درحوزه آراء نماینده مزبور هستند حق داردند به این شخص سیلی بزنند تااز خواب بیدار شود و جایگاه مردم و نمایندشان را بفهمد . دستمريزاد ای شیر زن . مدیران بومی کلاهشان را بالاتر بزنند که آقای مدیر حق شان را بخوبی کف دستشان گذاشت
از فرماندار عزیز و فهیم انتظار دفاع و بیگیری میرود آقای نمایند در زمان نمایندگی اگر حرفی بزند به دفاع از موکلش است و و متقابلن موکل حق حمایت از وکیل خود را دارد . کلام آخر اینکه
بنده هیچ وابستگی به نماینده مورد نظر ندارم و نوشته آقای مدیر را ديکته شده به وی میندام که افرادی بندبال تنش در استان باشند که مسئولین میبایست آگاه باشند .

معلومه که هیچ وابستگی نداری!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#77 کارمند . 1393-12-02 14:05
خانم گ چون دبیر خانه جای زیر کار در روی نبوده باید بزن بزن کنی ؟
نقل قول کردن
#78 م 1393-12-02 14:09
وي با بيان اين كه در اين هنگام مدير كل پس از اصرار من براي گفتن دليل اين انتقال، در حالي كه بسيار عصبي به نظر مي‌رسيد خطاب به من گفت: "پدر شماي لر را در مي‌آورم" و شروع به اهانت و تهديد كرد
این صحبتی است که خانم گ گفتن اگر شما بودید چه برخوردی میکردید. سر چهار راه ها برای بوق زدن دیدیم آقایون چطور به هم گرز میکشند حالا برای این خانم زشته که سیلی زدن. البته من نظر آقای برزو خیلی قبول دارم همه چیز باید قانونی دنبال شود.
نقل قول کردن
#79 میری 1393-12-02 14:42
[quote name="میراثیها" ]مدیر کلی که رو اعصاب همه بره توهین کنه و منتظر عکس العمل همکار بمونه تا به بدترین نحو ازش استفاده کنه باید کتک هم بخوره اون هم از زنی که سابقه کاریش درخشانه . حقا که تو قدم خیر لرستانی[/qu واقعا براتون متاسفم برای این افکار پوسیده تون!!!!
نقل قول کردن
#80 احمدی 1393-12-02 14:48
به نقل از شهرام:
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت
هرکسی پاشوازگلیمش درازتزبذاره سزاشوخواهد دید حتما...شمام بیخود مردموشیرنکنین!!
نقل قول کردن
#81 باستانشناس آگاه 1393-12-02 16:30
به نقل از دیانوش:
درود بر شیرزن لرستان قدم خیر معاصر که از شرف و فرهنگ قوم لر دفاع کرد

تو هم شیر مردی احتمالاً.... شیرمرد و شیرزن کسیه که از حق دفاع کنه نه پست و معاونتهای زودگذر. این میز هم معضلی شده بخدا
نقل قول کردن
#82 طیبه 1393-12-02 19:49
با سلام و وقت به خیر,,این قضیه باید پیگیری بشه,,هر طرفی که مقصر باشه باید بره,,
نقل قول کردن
#83 رضا 1393-12-02 21:08
نون و القلم و ما یسترون
برای سایت یافته، بخصوص آقای شرفی و آزادبخت متاسفم که همانند حامد احمدی روزنامه آفتاب لرستان اخبار تفرقه افکنانه منتشر می کنند و با اغراض شخصی صاحت مقدس رسانه را خدشه دار می کنند.آقای شرفی چون دکتر عبدی کار شخصی برای شما انجام نداده همواره در هر جایی که هستید ایشان را تخریب می کنید. در هفته گذشته هر چه دوستان در نقد متن سراسر توهین نوشته شده توسط جنابعالی و آقای آزادبخت و منصوب به مدیر کل مطلب نوشتند آنها را نمایش ندادید. یک مدیر غیر بومی که در استانداری و میراث فرهنگی رفتار ناهنجارش شهره شده است را بارها با نوشتن کامنت های تکراری شجاع می دانید. آقای شرفی رفتارهای پوپولیستی شما برای اغراض شخصی حرکتی مزموم است. یافته رو محلی برای تسویه حساب های شخصی کردید. بنده شما رو کامل میشناسم، می دونم که این نوشتار رو هم نمایش نمی دید و این مطلب رو فقط برا این نوشتم که تلنگری باشه و به خودت بیای، این مدیر و سایر مدیران فردا می رن، شما می مونید و یافته ای که از اعتبار خواهد افتاد.
___________________________
يافته: تمام كساني كه نام برديد از همكاران ما در سايت هوميان‌ و نشريه آفتاب لرستان هستند و با يافته همكاري ندارندو اين موضوع نشان از توهم و بدبيني شما نسبت به سايرين دارد.
مدير مسوول سايت يافته ظرف اين مدت خيلي چيزها دستگيرش شد(به خصوص از پيام‌هايي كه به دلايل مختلف از جمله هتك حرمت ديگران و زدن افترا و تهمت و ... منتشر نشدند.)
اين پيام را هم براي اين منتشر مي‌كنيم تا چنان‌چه همكاران ما مايل باشند با شما به دليل تهمت‌هايي كه به آنان زده‌ايد برخورد قانوني صورت گيرد، شماره ip و ساير موارد لازم جهت ارجاع به مسوولان قضايي و ... را در اختيارشان قرار دهيم بلكه شما سياست‌زدگان و امثال شما دست از سر لرستان و لرستاني برداريد... به خدا پست و مقام دنيوي اين قدر ارزش ندارد كه برخي خود را تا اين حد پست جلوه دهند كه در بخش نظرات مطالب مختلف هر توهيني به ديگران به خصوص رقباي سياسي يا نويسندگان مطالب بنمايند! واقعاً براي شما متأسفيم ...
نقل قول کردن
#84 مصطفی بهمنیان 1393-12-02 22:24
از شما خواهر با تعصب وبا غیرت باید کمال تشکر را کرد اگه همه اینجور به همه موضوعات حساسیت به خرج بدیم کسی به خودش اجازه نمی ده به این راحتی توهین بکنه
نقل قول کردن
#85 آریامهر 1393-12-02 22:48
به نقل از حامی لرستان:
به نقل از شهرام:
خانم ( گ ) دست مریزاد ، شیر مادرت حلالت

متاسفم برای شما، کدام دست مریزاد، به نظر شما بی حرمتی کردن تقدیر دارد؟


حامی لرستان شما رو ارجاع میدم به جوابی که به پهلوان بیژن دادم
نقل قول کردن
#86 زن لر: 1393-12-03 13:11
من جوابیه ی مدیر کل محترم میراث فرهنگی به نماینده خرم آباد را خواندم فوق العاده آگاهانه و پر محتوا بود به نظر من اگه این مدیرو عوض کنن مقام استواری و شجاعت و صداقت گفتارش ارزشمند است و این حاشیه ها از تبعات اون جوابیه پرمفهوم است
نقل قول کردن
#87 یک لر 1393-12-03 21:09
توهین به مافوق در هر شرایطی خلاف قانون است
نقل قول کردن
#88 یک شهروند 1393-12-04 08:41
جوابیه مدیر کل محترم را خواندم واقعا حق گفته
نقل قول کردن
#89 یک لر 1393-12-04 11:08
کسی توهین نکرده سلاح دیگری غیر از این ندارید؟اگر خودتان توهین کنید ایرادی بر آن نیست؟ این وسط غریبه کیست که این همه به تفرقه دامن می زنید؟
نقل قول کردن
#90 بیرانوند 1393-12-04 16:53
به نظر من کار خانم گ اصلا قابل دفاع نیست.خانم گ مسئول یک کار فرهنگی بوده واین گونه رفتار ها از ایشان بایستی بعید باشه.توهین لفظی را میشه به راههای دیگه هم پاسخ داد نه سیلی ودرگیری فیزیکی .به عنوان ی همشهری از خانم گ میخوام درمورد این رفتارشان کمی تامل نمایند
نقل قول کردن
#91 فرزاد 1393-12-04 16:56
:roll: لطفا قوم لر را خراب نكنيد
نقل قول کردن
#92 کارمند 1393-12-05 14:11
آقای مدیر چرا کسانی که خود اداره فرستادشون مصاحبه و گزینش رو اخراج کردید اون هم بعد از چند سال کار؟
نقل قول کردن
#93 الف.نون 1393-12-09 13:03
مدیران پروازی وغیربومی برای استان مافقط هزینه دارند وبس.این خاتم یاخیلی ازافراددیگرآستا نه تحملی دارندوتوهین وتحقیررانمیپذیر ند ولی ادرمقابل کسانی هستندکه کوری رابه خاطرآرامشش میپذیرند.شمایی که طرفداری میکنیدازاین مدیرازهزینه های هتلی که این اقای مدیر در ان اسکان دارنداطلاع دارید؟ از صحبتهای اقای مدیرکه لرستان درشان خانواده من برای زندگی نیست چطور؟ حالا قضاوت کنید.
نقل قول کردن
#94 احمد رضا 1393-12-10 19:34
من از خانم گ حمایت میکنم
نقل قول کردن
#95 مهران 1393-12-10 19:36
اقایان و خانم هایی که خانم گ را سرزنش کردند خواهشا یه کم غیرت به کار بدهند از نظر سواد و معلومات و رایزنی اینقدر تلاش کنند که دیگه مدیر کل غیر بومی به استان نیاید مدیران از درون این استان انتخاب شوند از خود این عزیزان
نقل قول کردن
#96 سامان 1394-01-27 03:25
درود برخانم گ واقعا ک چون از شرف و غیرت قوم لر دفاع کردع باید سرزنش شود پس قوم لر غیرتتون کجا رفته ک یک غیر بومی باید درسمت مدیریت کل شهرتون قرار بگیره و خیلی راحت توهین کنه ب قوم لر احسنت ب خانم گ
نقل قول کردن
#97 مهدی 1396-05-22 10:23
اگه قرارباشه هرزن یامردبه دروغ وباسواستفاده ازاحساسات مردم وموقعیت خودنسبت دروغ به مدیرخودبدهدوازا وقهرمان بسازیم بااین وجودتمام آدمهای حیله گروریاکاروتخریب کننده درلباس ریابازدن برچسب دروغ به افراددیگرقهرمان پوشالی میشوندهیچ مدیری درهیچ جای کشوراهانت قومی قبیله ای به یک کارمندساده ومعمولی خوداون هم زن نمی کندآن هم درحوزه فرهنگ ومیراث فرهنگی که مدیروظیفه اش ترویج ودفاع ازفرهنگ.قوم متبوع خودمیباشدکاملاو اضح است این خانم دروغ محض گفته وازاین ترفندبرای نجات وتوجیه عمل زشت وسخیف خودبهره برده این نه تنهاقهرمان قوم لرنبوده بلکه آبروی لرراهم برده.اگه قهرمان بودمیگفت مدیرکل مرابخاطرغیبت طولانی وکم کاری وخودسری به قسمت دیگری ازاداره انتقال دادومن ازاین کارناراحت بودم وازکارزشتم پشیمانم.مامردم لرندیده وندانسته ونپرسیده فورأدرباب هرقضایابدون هیچ تحقیق ومقدمه ای برمسندقضاوت مینشینیم ویکی رابرصدرمینشنانی م یکی رابزیرمیکشانیم ازکاه کوه میسازیم وازپنبه پولاد.لذاحق مدیرکل راتضییع نکنیم وازیک خانم هتاک وخطاکارهم قهرمان یامدافع وافتخارقوم لرنسازیم
نقل قول کردن
#98 احمد 1396-07-15 16:18
خانمها دست بزن دارند نوش جون سیلی که خورد
نقل قول کردن
#99 محمد نصرت 1400-03-20 05:31
سلام و وقتان بخیر تورا بخدا بخاطر رسیدن بهدف خود درست نیست که بگوید به قوم لر اهانت کرد.بخوبی از خودتان دفاع کنید اما اینکار خوبی نیست تا مشگلی پیش میاید میگوید به لرها توهین کرد اگر اینطور باشد که باید از لرستان برود وعذرخواهی نماید اما اگر غیر ازاین بود بادورغگویی راه جای نخواهی برد پس درهر کاری خدا در نظر داشته باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا