یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از دستگيري 13 سارق توسط گشت‌های رعـد(نيروهاي واكنش سريع پليس) خبر داد.
سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد به گزارش يافته، سرهنگ حسين نجفي اظهار داشت: در راستای مبارزه با سارقان‌، واحدهای گشت رعد با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و میدانی موفق به شناسایی تعداد 13 نفر از سارقان  خودرو‌، لوازم خودرو و سایر سرقت‌ها شدند.
وي در ادامه بيان داشت‌: پس از شناسایی سارقان‌، مامورین واحدهای گشت رعد با هماهنگی دستگاه قضایی در مدت 3 روز و با انجام عملیات‌های متعدد و ضربتی، موفق به دستگیری 13 سارق شدند که جهت ادامه تحقیقات میدانی و تشکیل پرونده به مقرهای انتظامی منتقل گرديدند.
نجفی اظهار داشت‌: پس از بازجویی‌های فنی و استفاده از شگردهای علمی و  فنی پلیسی جمعاً به تعداد 29 فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو‌، سرقت موتورسیکلت‌، سرقت منزل و مغازه‌، سرقت لوازم و قطعات خودرو و ... اعتراف كردند که ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت، مال‌باختگان نيز شناسایی شدند.
وي افزود: در مجموع نیز 3 دستگاه خودرو مسروقه‌، تعداد 7 دستگاه موتور سیکلت و اقلام قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ضبط و تحویل مال‌باختگان گردید و سارقان نیز به همراه پرونده تکمیلی و مستندات تحویل دستگاه قضایی شدند.
 
خرم‌آباد را به جهنم قانون‌شكن‌ها بدل مي‌كنيم
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد ، لرستان از اجراي طرح پاك‌سازي مناطق آلوده و جرم‌خيز از لوث افراد قانون‌شكن‌، مزاحم و جمع‌آوري  معتادان خبر داد.
سرهنگ حسين نجفي  در تشريح اين خبر افزود: بنا به درخواست شهروندان مبني بر اين كه عده‌اي در سطح محله‌ها با وسائط نقليه خود با حركات نمايشي و آلودگي صوتي موجبات سلب آسايش و يا تردد برخي افراد معتاد در سطح معابر موجبات پديد آمدن چهره‌اي زشت و بيمار شده، بلافاصله طي يك عمليات از پيش طراحي شده و منسجم و با استفاده از توان يگان‌هاي انتظامي و عملياتي اقدام به پاك‌سازي محله‌هاي مذكور نمودند كه در اين طرح اقدام به توقيف 42 دستگاه انواع خودرو و موتور سيكلت شدند.
وي اظهار داشت‌: همچنين تعداد 55 نفر از افراد معتاد نيز به منظور ترك اعتياد و تحويل به كمپ‌هاي مجاز جمع‌آوري گرديد.
نجفي با بيان اين كه طرح در سطح معابر‌، حوالي مدارس و پارك‌ها اجراء گرديد، گفت: اين كار موجبات رضايت اهالي محله‌هاي پاك‌سازي شده  را فراهم آورد.
اين مقام انتظامي در پايان بيان كرد‌: از مردم شريف شهرستان خرم‌آباد كه با همكاري و تعامل خود با پليس موجبات تامين نظم و امنيت شده نهايت تقدير و تشكر را داريم و از آنان درخواست داريم هرگونه موارد و مشكلات را با سامانه 110‌، مركز فوريت‌هاي پليسي با ما در ميان بگذارند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران مسجد صاحب‌الزمان
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزارن مسجد صاحب الزمان (عج) محله چهارراه فرهنگ حاضر و بر لزوم تعامل هر چه بیش‌تر و بهتر مردم با پلیس تاکید کرد.
سرهنگ نجفی به همراه جانشین کلانتری 11 خیام و مدیر اداره اجتماعی انتظامی شهرستان در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) محله چهارراه فرهنگ حاضر و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد، در جمع نمازگزاران به بیان مطالبی پیرامون معظلات اجتماعی و تعامل هر چه بیش‌تر مردم با پلیس در سطح جامعه پرداخت.
نجفی بیان داشت: پلیس به عنوان نیرویی خدمت‌گزار و به عنوان تامین کننده و حافظ نظم و امنیت عمومی در جامعه اسلامی ایران فعالیت دارد و این وظیفه به خوبی محقق نمی‌شود مگر با همکاری دو سویه مردم با پلیس.
وي ادر ادامه ظهار داشت‌: این مردم هستند که با پیشنهادات سازنده‌، انتقادات و همچنین ارائه راه‌کارهای مثبت و به جای خود‌، پلیس را در راستای ماموریت‌های محوله خود یاری می‌رسانند و در حقیقت اگر همکاری مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نباشد ماموریت‌های محوله پلیس با مشکل مواجه می‌گردد.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد بيان كرد: یکی از اولویت‌های پليس مبارزه جدی و قاطع با سارقان‌، اراذل و اوباش و سوداگران مرگ می‌باشد که از شما درخواست داریم ما را در راستای شناسایی دقیق اين‌گونه افراد احتمالی و معرفی آنان به پلیس‌، یاری نمایيد.
این مقام انتظامی اظهار کرد: مساجد به عنوان مستحکم ترین پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح محله‌ها هستند که با اجرای جلسات  فرهنگی و مذهبی موجبات ایجاد جامعه‌ای سالم و همچنین موجبات پیش‌گیری جوانان از انحرافات شده‌ است.
 در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام و المسلمین صدر امام جماعت مسجد و اعضاي هيأت امناء مسجد صاحب الزمان (عج) که در راستای جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد و کلاس‌های فرهنگی تلاش های چشم‌گیری كرده‌اند، قدر‌دانی شد.
همچنين در دیدار چهره به چهره با مردم‌، سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی شهرستان‌، سروان سهرابی جانشین کلانتری 11 خیام و ستوان رضا ملکی مدیر اداره اجتماعی و اطلاع‌رسانی شهرستان خرم‌آباد به مشکلات مردم در حوزه انتظامی رسیدگی و پیشنهادات، راه‌کارهای سازنده و انتقادات مطرح شده  از سوی نمازگزاران را مورد بررسی قرار دادند.
 
منبع: مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 ع 1393-10-11 18:42
با سلام و عرض خسته نباشی خدمت کلیه زحمت کشان نیروهای انتطامی ، مدتی است به همت شماحضورارازل و اوباش کم رنگ شده اند و به گفته خودشان کمتر قد علم میکنند امید است تلاش بیشتری شود تا شرشان از سر ملت کوتاه گردد ، لطفا به فضاهای سبزداخل کوچه ها که محل امنی شده برا معتادان و دزدان، سرکشی شود بخصوص گلدشت شرقی و چنانچه تماسی توسط شهروندان گرفته می شود اقدام بموقع صورت گیرد . با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا