یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از بازداشت 3 نفر از نزديكان قاتل معلم بروجردي به سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهجرم كمك كردن به فرار وي خبر داد.
به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی لرستان، سردار محمد قنبری اظهار كرد: قاتل فراري هنوز دستگیر نشده اما پلیس آگاهی لرستان اقدامات جدی برای دستگیری وي انجام داده است و اميد مي‌رود وي به زودي دستگير شود.
وی افزود: با توجه به اهميت موضوع سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پی‌گیری این موضوع به شخصه در بروجرد مستقر شده است.
قنبري اظهار داشت: پلیس به سرنخ‌های بسیار مهمي برای دستیگری قاتل مرحوم محسن خشخاشي رسیده است.
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستیگری 3 عضو خانواده‌ي این دانش‌آموز به خاطر کمک به فراري دادن او از دست پلیس خبر داد و گفت: هم‌اکنون این 3 نفر از جمله پدر و پدربزرگ وي كه قاتل را فراري داده‌اند در بازداشت به سر می‌برند تا تحقيقات لازم در ارتباط با نحوه‌ي فرار وي و مخفي‌گاه احتمالي قاتل مشخص شود.
مطابق قانون، هر كس به شخصي قاتل براي فرار از دستگيري كمك كند به يك تا 3 سال و هر كس به وي پناه دهد تا مخفي شود نيز به يك تا سه سال زندان محكوم مي‌شود.
قابل ذكر است "محمد كلهر" 15 ساله صبح روز شنبه يكم آذرماه در دبيرستان حافظي بروجرد با زدن 3 ضربه چاقو به مرحوم "محسن خشخاشي" دبير فيزيك اين مدرسه باعث مرگ وي شد. دليل اصلي مرگ، پارگي شريان‌هاي حياتي ناحيه گردن به دليل اصابت يكي از ضربات چاقو به شاه‌رگ اين معلم فقيد بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1393-09-07 20:29
علاوه بر باز خواست پدر ومادر این نوجوان باید مدیر و مشاور و ناظم مدرسه هم باز خواست شوند ماخودمان در همین نظام آموزش پرورش درس خوندیم و شاهد ناهنجاری های رفتاری معلمان از نزدیک بودیم باید جامعه فرهنگی استان در این مورد پاسخ گو باشد نه با قصاص یک نوجوان فکر کنیم همه چیز تمام شد؟
__________________________
يافته: مسوولان اين مدرسه روز پنج‌شنبه 6 آذرماه از سوي اداره كل آموزش و پروش لرستان به دليل مقصر شناخته شده، لغو ابلاغ شدند.
نقل قول کردن
#2 یب 1393-09-08 11:41
حالا این بچه‌رو بگیرن میخوان اعدامش کنند؟ بچه‌ای که قربانی همین آموزش و پرورش و تربیت این روزهای خانواده‌های ماست که تا بزرگتری حرف میزنه چهارتا لیچار بارش میکنه
گذشت اون زمانی که بزرگتری حتی از روی ناعدالتی حرف میزد کسی جرات نداشت رو حرفش حرف بزنه
نقل قول کردن
#3 یب 1393-09-08 11:42
تقسیم پست و مقام بدون تخصص همچین دست گل‌هایی هم تحویل میده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا