یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ محمد ملكشاهي جانشين فرمانده انتظامي خرم‌آبادجانشين فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آباد از دستگيري 16 سارق  و کشف 42 فقره انواع سرقت خبر داد.
به گزارش يافته، سرهنگ دوم محمد ملكشاهي در تشريح اين خبر افزود: در راستاي طرح‌های ویژه مبارزه با سرقت‌، عوامل انتظامي اين شهرستان طي 4 روز گذشته با به کارگیری توان و تجهیزات و برآوردهای دقیق اطلاعاتی و انتظامی و با استقاده از نیروهای متبحر و تشکیل اکیپ‌های مبارزه با سرقت، موفق به شناسایی و دستگیری   16 سارقان شدند.
وي در ادامه بیان داشت‌: سارقان دستگیر شده‌، پس از  بازجویی‌های فنی و تخصصی به 42 فقره انواع سرقت معترف شدند كه ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت و شناسایی مال‌باختگان‌، اموال مکشوفه که شامل لوازم و قطعات خودرو‌ و وسایل منزل بود تحویل مال‌باختگان گردید. 
این مقام مسوول در ادامه اظهار داشت‌: نیروی انتظامی خرم‌آباد با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی بر حوزه استحفاظی و با استفاده از ابزار نوین پلیسی و همچنین وجود نیروهای مومن و پرتلاش‌، در برابر افرادی که به هر نحو مرتکب جرمی شوند ایستاده و با قاطعیت تمام با آنان برخورد قانونی خواهند داشت.

 اخبار آخرين عمليات نيروي انتظامي خرم‌آباد عليه سارقان و معتادين + عكس
دستگيري 71 معتاد و توقيف 17 دستگاه وسيله نقليه متخلف
جانشين فرمانده انتظامي خرم‌آباد لرستان همچنين از دستگيري 71 معتاد‌، خرده‌فروش مواد مخدر‌، متهم تحت تعقيب و توقيف 17 دستگاه وسيله نقليه متخلف در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ملكشاهي بيان داشت: به منظور افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي، عوامل كلانتري 15 اين فرماندهي، طرح را در سطح محله‌هاي بوستان 3 و 5‌، نگارستان 5 و پاچنار به مرحله اجرا گذاشتند.
وي در ادامه گفت‌: 8 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسيكلت متخلف توقيف و روانه پاركينگ و 71 معتاد خياباني، خرده‌فروش مواد مخدر و متهم تحت تغقيب در اين طرح دستگير و مقاديري مواد مخدر نيز كشف شد.
اين مقام مسوول با اشاره به اين كه در اين طرح يك هزار و 560 نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد‌، افزود‌: متهمان دستگير شده همراه پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

 دستگيري 71 معتاد و توقيف 17 دستگاه وسيله نقليه متخلف
دستگيري سارق گوشي موبايل در خرم‌آباد
جانشين فرمانده انتظامي خرم‌آباد با اشاره به دستگيري يك سارق گوشي موبايل و كيف قاپ با كشف 13 فقره سرقت در اين شهرستان، گفت: ماموران آگاهي اين فرماندهي در پي دريافت خبري مبني چندين مورد سرقت گوشي مبايل و كيف‌قاپي در سطح شهر خرم‌آباد‌، موضوع را در دستور كار قرار دادند.
ملكشاهي افزود: ماموران با انجام كار‌هاي اطلاعاتي موفق شدند يك سارق كيف‌قاپ را شناسايي و طي عملياتي غافل‌گيرانه دستگير كنند.
جانشين انتظامي خرم‌آباد گفت‌: متهم در بازجويي‌هاي صورت گرفته به 13 فقره سرقت گوشي موبايل و كيف‌قاپي اعتراف كرده و مقاديري اموال مسروقه از وي کشف و تحويل مال‌باختگان شد.
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگ‌ترين مردان تاريخ ما است
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد به مناسبت هفته بسیج با بسیجیان این لشکریان مخلص خدا تجدید پیمان کرد.
به يافته، سرهنگ حسین نجفی به مناسبت هفته بسیج در محل سپاه ناحيه خرم‌آباد با فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد دیدار کرد. 
نجفی اظهارد اشت: نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگ‌ترين مردان تاريخ ما است.
وي تصريح كرد: بسيج نهادي است كه به تعبير امام راحل تشكيل آن يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بوده و شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي‌دهد.
همچنین سرهنگ ماشاء‌الله بازگیر فرمانده سپاه شهرستان خرم‌آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و زحمات شبانه‌روزی مجموعه انتظامی شهرستان خرم‌آباد در تامین نظم و امنیت شهروندان‌، کارکنان نیروی انتظامی را به تعبیر و بنا به فرمایش مولا و مقتدای‌مان امام خامنه‌ای‌، مجاهدان فی سبیل‌الله خواند و در ادامه خاطراتي از دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها و از جان گذشتگي بسيجيان بيان داشت.
 نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگ‌ترين مردان تاريخ ما است
 
منبع: اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد خسروی 1394-04-15 03:37
تشکر فراوان از جناب سرهنگ ملکشاهی
نقل قول کردن
#2 همایون 1394-07-25 01:15
با تشکر و قدر دانی از سرهنگ ملكشاهی که خدایی بسیار وظیفه شناس هستند و تقریبا باز به شهرمون امنیتو دارن برقرار میکنن خسته نباشن انصافا
نقل قول کردن
#3 امیر 1394-07-26 01:16
ملکشاهی مایع سر بلندی ماست,ما مردم پشتت هستیم
نقل قول کردن
#4 فرزاد حيدري 1394-08-02 19:12
سلام خدا بر شما باد...خدا قوت مرد خدا :zzz
نقل قول کردن
#5 حسین 1395-02-13 02:08
یه دونه ای داش همه خلاف کارا ازت میترسم برات آرزوی موفقیت دارم
نقل قول کردن
#6 مرتضی 1397-05-17 00:39
واقعا دمت گرم سرهنگ خیلی مردی
نقل قول کردن
#7 بهزاد نجفی 1399-12-29 02:00
باسلام و خسته نباشید خدمت شما برادر گرامی
از خداوند متعال برای شما توفیق روز افزون و صحت
و تندرستی را خواستارم.
من الله توفیق.
نقل قول کردن
#8 گل یاری 1401-12-23 22:13
واقعا سرهنگ ملکشاهی باید بهش افتخار کرد
نقل قول کردن
#9 محسن 1402-07-19 22:21
درودبه شرف همچین ماموری خداپشت وپناهش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا