یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع‌آوري معتادان خياباني خبر داد.
به گزارش امور اجتماعی و اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، سرهنگ حسين نجفي  در اين زمينه بيان داشت‌: به منظور ارائه خدمات مطلوب و افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت مردم‌، با استفاده از تمام توان كلانتري‌ها و پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پشتيباني واحدهاي يگان امداد اين طرح در سطح محله‌ها و معابر شهري خرم‌آباد به مرحله اجرا درآمد.
وي در ادامه اظهار كرد: در اين طرح واحدهاي اجرايي  تعداد 40 دستگاه خودرو و تعداد 34 دستگاه موتور سيكلت كه در حوالي پارك‌ها‌، مدارس و معابر ايجاد مزاحمت‌، آلودگي صوتي و به صورت پلاك مخدوش بوده توقيف و جهت اعمال قانون روانه پاركينگ شدند.
اين مقام مسوول در ادامه افزود‌: در اين طرح تعداد 117 معتاد خياباني كه باعث خدشه‌دار كردن چهره شهر مي‌شدند جمع‌آوري و به كمپ‌هاي مجاز جهت ترك اعتياد تحويل شدند.
 طرح ارتقا امنيت اجتماعي با قوت در خرم‌آباد اجرا مي‌شود + عكس
انهدام  4 باند سرقت و كشف 113 فقره سرقت
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از انهدام 4 باند سرقت و كشف 113 فقره سرقت خبر داد
سرهنگ نجفي اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي و قاطع با سرقت و جلب رضايت مردم‌، عوامل پليس آگاهي اين شهرستان طي 3 ماه گذشته با استفاده از رصد دقيق جرائم و همچنين استفاده از گشت‌هاي پنهان موفق به شناسايي و  انهدام 4 باند كه در راستاي سرقت محتويات و قطعات خودرو‌، سرقت احشام‌، كيف‌قاپي و موبايل‌قاپي فعاليت داشته‌، شدند.
نجفي در ادامه بيان داشت‌: از مجموع 4 باند متلاشي شده 9 سارق و 4 مال‌خر دستگير شدند كه پس از تحقيقات و بازجويي‌هاي فني جمعاً به 113 فقره انواع سرقت شامل تعداد 86 فقره سرقت محتويات و لوازم داخل خودرو‌، 17 فقره كيف‌قابي و 10 فقره سرقت احشام اعتراف كردند.
وي در ادامه  اظهار داشت: همچنين از مخفي‌گاه سارقان مقادير قابل توجهي اموال مسروقه شامل 20 دستگاه ضبط خودرو‌، 26 رأس احشام كشف و ضبط كه اموال پس از شناسايي‌، تحويل مال‌باختگان گرديد.
اين مقام مسوول افزود‌: ماموران پرتلاش مجموعه انتظامي شهرستان به طور شبانه‌روزي و با هوشياري و اقتدار كامل با سارقان برخوردي قاطع و قانوني خواهند داشت‌.
 طرح ارتقا امنيت اجتماعي با قوت در خرم‌آباد اجرا مي‌شود + عكس
كشف 30 فقره انواع سرقت و دستگيري  18 نفر سارق
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد همچنين از دستگيري  18 نفر سارق و کشف 30 فقره انواع سرقت در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.
نجفي بيان داشت: در راستاي مبارزه جدي و قاطع با سارقان و همچنين  افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي شهروندان، عوامل انتظامي اين شهرستان با رصد و هوشياري كامل اطلاعاتي و فعاليت شبانه‌روزي موفق به دستگيري تعداد 18 سارق شده  كه پس از تحقيقات از آنان جمعاً به 30 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.
وي افزود: ضمن بازسازي صحنه‌هاي سرقت و شناسايي مال‌باختگان‌، اموال قابل توجهي شامل‌ 4 دستگاه خودرو مسروقه‌، 12 فقره لوازم و قطعات خودرو‌، قطعات 2 دستگاه ترانس برق‌، 8 راس اسب و ماديان از آنان كشف و ضبط گرديد.
نجفي در پايان افزود: متهمان به همراه مدارك و اموال مكشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1393-08-30 00:53
پرسنل خدوم وزحمتکش نیروی انتظامی خداوند نگهدارتان باد که گاها تا پای جان جهت برقراری امنیت شهروندان با اراذل واوباش مقابله می کنید ای کاش قوه قضاییه با تنبیه این افراد زحمات این عزیزان را هدر ندهد نباشئد که از این طرف بگیرند و از طرف دیگر با جریمه نقدی ازاد شوند هر چند برخی از قضات محترم نیز با این افراد هیچ گونه مماشاتی نمی کنند و انان را به سزای اعمالشان می رسانند.
نقل قول کردن
#2 سیاوش 1393-09-01 01:41
تحویل مقامات محترم قضایی شدن تا در کمترین زمان به کانون گرم سارقان در خبابان های خرم آباد بازگردند. تمام دزد های این شهر مشخص و دارای سابقه های تاریک کیفری هستند.فقط نمیدونم بر اساس چه قانونی دستگیر و در کمترین زمان آزاد میشن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا