یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در برنامه ماه‌عسل مطرح شد: زنده ماندن زن جوان در قعر چاه پس از 7 روز!+ جزئياتقاتل گفت: به بهانه پیدا کردن گنج و تقسیم آن زوج جوان را فریب دادم و آن‌ها را به بیابان‌های اطراف سمنان کشاندم.

به گزارش روزنامه همشهری‌؛ وقتی به نزدیکی یک چاه به عمق 25 متر رسیدیم، ضربه‌ای به سر مرد جوان زدم و او را به داخل چاه انداختم. سپس همسرش را که قصد فرار داشت به زور به داخل چاه هل دادم و پس از آن از محل فرار کردم.

دست نوشته‌های مقتول درباره تقسیم گنج با دوستش، مهم‌ترین سرنخی بود که نقشه مرگبار مرد عتیقه‌فروش برای قتل زوج جوان را فاش کرد.

وقتی مأموران پلیس خود را به محل جنایت رساندند، ناباورانه متوجه شدند که زن جوان با گذشت 7 روز از سقوط به داخل چاه عمیق زنده است!

اين اتفاق جالب در برنامه شنبه‌شب 28 تيرماه "ماه عسل" از زبان زني كه در چاه سقوط كرد، نيز عنوان شد.

شامگاه 23 مرداد 1392، خانواده مرد جوانی نزد مأموران پلیس سمنان رفتند و خبر از ناپدید شدن پسرشان و همسر او دادند. آن‌ها به مأموران گفتند که زوج جوان از ساعت 17 برای پیدا کردن گنج، سوار بر یک موتورسیکلت به بیابان‌های جنوب سمنان رفته‌اند اما با گذشت چند ساعت از رفتن آن‌ها، خبری از این زوج نشده است. موبایل‌های هر دوی آنها نیز خاموش است و هر چه تلاش می‌کنند موفق به برقراری تماس با آنها نمی‌شوند.

از آن‌جا که احتمال می‌رفت زوج جوان قربانی جنایتی خاموش شده باشند، تیمی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ رسولی‌فر، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده‌ای برای کشف حقیقت آغاز شد.

مأموران در نخستین اقدام به پرس و جو از بستگان و آشنایان زن و شوهر ناپدیدشده پرداختند. تیم تحقیق زمانی که در تلاش برای به‌دست آوردن ردی از این زوج بود، در مغازه مرد جوان با دست‌نوشته‌ای مواجه شد که او در محلی مخفی کرده بود.

وی روی کاغذ چیزهایی راجع به پیدا کردن گنج و تقسیم کردن آن با یکی از دوستانش به نام ناصر نوشته بود و با این اطلاعات شکی برای پلیس باقی نماند که زوج جوان قربانی حادثه‌ای شوم شده‌اند.

تنها کسی که می‌توانست رازگشای این ماجرا باشد، ناصر بود. همان کسی که قرار بود زوج جوان گنج را با او تقسیم کنند. در بررسی‌های انجام شده محل زندگی ناصر شناسایی شد و مأموران وی را دستگیر کردند اما مرد جوان ادعا کرد که از سرنوشت زوج جوان بی‌خبر است و نمی‌داند چه بلایی سر آنها آمده است.

این مرد مدعی شد که در روزی که آنها ناپدید شده‌اند، وی این زوج را ندیده است و چون مدرکی علیه او نبود، وی آزاد شد. آزادی این مرد زیاد طول نکشید. چرا که در ادامه، کارآگاهان به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد تنها مظنون پرونده به آن‌ها دروغ گفته است و وی در روزی که زوج جوان ناپدید شده بودند، همراه آنها دیده شده است.

در چنین شرایطی، مرد جوان بار دیگر دستگیر شد و بازجویی از او ادامه یافت تا این که وی اطلاعات تازه‌ای در اختیار پلیس قرار داد. او گفت که به دستور فرد دیگری زوج جوان را به قتل رسانده و می‌داند که اجساد آن‌ها کجاست.

این مرد مدعی شد: به بهانه پیدا کردن گنج و تقسیم آن، زوج جوان را فریب دادم و آن‌ها را به بیابان‌های اطراف سمنان کشاندم. وقتی به نزدیکی یک چاه به عمق 25 متر رسیدیم، ضربه‌ای به سر مرد جوان زدم و سپس او را به داخل چاه انداختم. سپس همسرش را که قصد فرار داشت به زور به داخل چاه هل دادم و پس از آن از محل فرار کردم.

با اعترافات این مرد، در حالی ‌که یک هفته از ماجرا گذشته بود، مأموران راهی محلی شدند که چاه عمیق در آن‌جا بود. در این میان نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر نیز به این محل اعزام شدند تا اجساد قربانیان را از داخل چاه بیرون بکشند. وقتی تیم‌های عملیاتی به دهانه چاه رسیدند، اتفاق عجیبی افتاد: آن‌ها از اعماق چاه صدای ناله زنی را شنیدند و فهمیدند که او زنده است!

امدادگران آتش‌نشانی به سرعت دست به‌ کار شدند و با استفاده از تجهیزات ویژه، وارد چاه شده و زن جوان را بیرون کشیدند اما بهروز همسر وی به اثر سقوط و ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، جانش را از دست داده بود.

زن جوان که به‌طرز معجزه‌آسایی پس از 7 روز از مرگ حتمی نجات یافته بود به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. او که به سختی می‌توانست حرف بزند، گفت که ناصر، وی و شوهرش را به داخل چاه انداخته است.

ناصر نيز به پليس گفت: من از چندي پيش با يوسف و همسرش اختلاف داشتم و براي انتقام‌جويي نقشه‌اي طراحي كردم و آنان را به داخل چاه متروكه‌اي در بيرون شهر انداختم.

وي در ادامه بازجويي‌ها گفت: من به دروغ به بهروز گفتم كه نقشه گنجي دارم و مي‌خواهم آن را پيدا كنم و نياز به كسي دارم كه مرا همراهي كند و با اصرار موفق شدم نظرش را جلب كنم.

ساعت 4 عصر زنگ زدم و گفتم كه مي‌خواهم براي يافتن گنج به كوير بروم، سپس از وي خواستم تا ساعت 5 سر قرار حاضر شود و وي نيز با همسرش آمد و به كوير رفتيم، وقتي از موتور پياده شديم من كه از پيش چوبي را تهيه كرده بودم از خورجين موتورم درآوردم و از پشت به سر بهروز زدم، سپس وي را به چاه متروكه‌اي هل دادم.

عكس زني كه يك هفته در قعر چاه زنده ماند - برنامه ماه عسلهمسرش كه داد و فرياد مي‌كرد را نيز گرفتم و با زور داخل چاه انداختم و براي اين كه هيچ سرنخي از اين ماجرا باقي نماند موتورشان را نيز آن‌جا انداختم.

با ادعاي هولناك اين مرد، بازپرس جنايي سمنان همراه با تيم‌هايي از پليس، آتش‌نشاني، اورژانس و هلال احمر به كوير رفتند و پس از اين كه به محل مورد نظر رسيدند با ناله‌هاي زن جوان كه از چاه شنيده مي‌شد روبه‌رو شدند كه در ادامه ماموران آتش‌نشاني هلال احمر با عملياتي جسورانه به داخل چاه عميق رفتند و موفق به نجات زن جوان شدند.

در ادامه عمليات جسد بي‌جان بهروز نيز از قعر چاه بيرون كشيده شد كه معاينات پزشكان نشان مي‌داد وي به خاطر شدت ضربه به سرش به كام مرگ فرو رفته است.

سرهنگ علي‌اكبر سليمانيان، جانشين رئيس پليس استان سمنان در اين باره گفت: عامل جنايت انگيزه خود را از به قتل رساندن مرد جوان و پرتاب وي و همسرش به داخل چاه متروكه انتقام‌جويي دانسته است كه با اعترافات قاتل و بازسازي صحنه جنايت، پرونده پس از پايان تحقيقات در اختيار بازپرس قتل قرار گرفت.

-----------------------------------------------

اين زن در برنامه ماه عسل عنوان كرد كه بيش از يك هفته در قعر چاه 25 متري، كنار جسد شوهرش، بدون آب و غذا و در تاريكي به سر برده كه با لطف و عنايت پرودرگار متعال پس از اين مدت به كمك نيروهاي آتش‌نشاني و هلال احمر از قعر اين چاه نجات يافته است.

قابل ذكر است، پرونده متهم اين پرونده با گذشت يك سال در حال سير مراحل قانوني است و به زودي حكم صادره براي ناصر (متهم پرونده) اعلام خواهد شد.

عكس زني كه يك هفته در قعر چاه زنده ماند - برنامه ماه عسل

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1393-04-29 21:33
حرفای این زن دروغ محض بود
نقل قول کردن
#2 دثصب 1393-04-29 22:48
به نقل از علی:
حرفای این زن دروغ محض بود


آره
هلال احمر هم دروغ میگه
فیلم هم دروغ میگه
پلیس هم دروغ میگه
ناصر هم به دروغ اعتراف کرده
شما درست میگی
بقیه ... میزنند!!
نقل قول کردن
#3 بنده خدا 1393-04-29 23:18
علی آقا چرا میگی حرفهاش دروغ محضه؟از کجا این قدر مطمئنی؟
مگر شما فیلم رو ندیدید؟فیلم که دروغ نمیگه.
نقل قول کردن
#4 ح 1393-04-30 04:33
به نقل از علی:
حرفای این زن دروغ محض بود

خبر قضیه توی خبرگزاریهای پارسلا میشه پیدا کرد. امیدوارم وقتی گفتی دروغ محض بوده روزه نبوده باشی
چ
نقل قول کردن
#5 باران 1393-04-30 07:55
آره همه دروغ ميگن جز شما ...
حالا كاش ميگفتي شايد دروغ باشه نه اين قدر مطمئن بگي دروغ محض بود...
چه راحت قضاوت ميكنيم ما آدما
نقل قول کردن
#6 u 1393-04-30 08:35
من اول دقیقا نفهمیدم چرا دماغ زنه اونقدر کوفته ای بود بعدا که گفت با سر رفتم تو دیوار فهمیدم
نقل قول کردن
#7 pegi 1393-04-30 12:40
يه لحظه از فكرم بيرون نمياد :cry:
نقل قول کردن
#8 pegi 1393-04-30 12:41
وحشت كردم يه لحظه از ذهنم بيرون نميره :cry:
نقل قول کردن
#9 مریم 1393-04-30 13:39
واقعا من هنوز تو شوکم
هیچم دروغ نیست
این ها همه دال بر قدرت و اراده خداست که اگه بخواد میتونه هرکاری بکنه
واقعا یه لحظه هم نمیتونم خودمو جای این خانم بذارم :oops:
نقل قول کردن
#10 مهدی بهاری 1393-04-30 14:52
به نقل از علی:
حرفای این زن دروغ محض بود

این لینک رو حتماً ببینید
http://tnews.ir/news/C9A816865310.html
این خبر 6/6/92 کار شده که قابل تآمله
داستان خیلی تکان دهنده ای بود ...
من دیگه حرفی ندارم ! :-|
_______________________________
يافته: مطلب منتشره نيز بر اساس گزارش روزنامه همشهري در اين خصوص با اصلاحات جديد در يافته منتشر شده است
نقل قول کردن
#11 مهدی 1393-04-30 15:05
سلام-کسانیکه بخدا واهل بیت عصمت وطهارت ایمان ندارند این حرفهارو دوروغ میپندارند بترسیدازینکه خداشماهاروهم درچنیین شرایطی قراربده اونوقت ببینم ازترس مردن دست به دامان امامان وحتی طفل 6ماه امام حسین میشید یانه-عجب ما ایرانیها باماهواره وبرنامهای زد دینشی اعتقادهامونو پاک ازدست دادیم حرفهای این خانم صدرصد حقیقت داره من خودم چندین بار ازامامان معجزه دیدمااگرتمام مردم انکارشون کنن من میگم به حق بودند
نقل قول کردن
#12 لیدا 1393-04-31 00:05
یه وقتایی خدا این همه نشونه حتی تو وجود بنده هاش میذاره تا شاید به ینده ها ی تلنگر کوچولو بخوره.بعد بعضی از ماها به جای چند لحظه فکرو درک این نشونه ها فقط بقیه رو به دروغ متهم می کنیم و خودمونو علامه دهر می دونیم.
نقل قول کردن
#13 لیدا 1393-04-31 00:10
به نظر من این خانم یه رسالت داشت که با اومدنش جلوی دوربین انجامش داد.وقتی فکر می کنم که حتی ته یک چاه وسط بیابون می شه امید داشت پس این همه ناامیدی تو زندگی یه محض اینکه یکم سختی داشتیم چقدر اشتباست.
نقل قول کردن
#14 زود باور 1393-04-31 05:57
1- خود ژیلا توی مصاحبه تاکید می کنه من دماغم شکسته بود و موقعی که قصد داشتم خودم رو جابجا کنم باز به دیواره چاه خورد و الخ! پس چرا توی کلیپ بیرون کشیدنش هیچ اثری از خون روی صورتش نیست؟ حتی یه قطره؟
2- خدارو شکر که حجابش کامل بوده توی چاه و حتی یه شاخ موشه هم بیرون نبوده، بازم خدارو هزار مرتبه شکر بعد از اینکه با گذاشتن شکمش روی خاک تشنگیش رو رفع کرده عقلش رسیده باز لباساش رو بپوشه که ما یه وقت با دیدن کلیپ به گناه نیافتیم.
3- در مورد نامه که شوهرش نوشته در روزنامه همشهری سال گذشته جور دیگه ای نقل شده! به فرض که خانم راست بگه، اگر مرد شک داشت چجوری زنش رو با خودش برده؟
4- کشف گنج مگه وسایل نمی خواد؟ اخه با موتور چرا؟
5- کی واسه پیدا کردن گنج زنش رو با خودش می بره؟؟ اونم با مانتوی روشن؟
6- چقدر خوبه که تمام لحظات یک سال قبل، شامل ادعیه و افکار و عقایدش یادش مونده، آدم گرسنه و ترسیده و با این درد کشنده ...
نقل قول کردن
#15 صبا 1393-04-31 09:21
علی جان کاملا باهات موافقم حرفای این خانم دروغ محض بود ولی افسوس که مردم ما همه چیز رو احساسی میکنن و تا پای معجزه بیاد زود باورشون میشه این خانمم از همین راه داره برا تبرئه کردن خودش استفاده میکنه تمام حرفاش ضد و نقیض بود شک ندارم روزی همه چیز برملا میشه
نقل قول کردن
#16 amin 1393-04-31 11:20
این زن دروغ میگه چون فرد قاتل کارگرشون نبوده و یک عتیقه فروش بوده. اتفاق چیز دیگه ای هستش ولی نمیتونه بگه . ولی مسئله اینجاست که چرا هی تأکید داشت که من شوهرمو رویایی دوست دارم. از مرده دفاعی بر نمیاد. متأسفم برای رسانه ملی که برای بیشتر کردن مخاطبانش دست به هر کاری میزنه. این زن طبق حرفای خودش دو تا کار غیر قانونی کرده و مستوجب اعمال قانونه ولی با احترام میاد تو ی یک برنامه پر طرفدار و به کارهاش افتخار هم میکنه و بعد هم میگه پشیمون شده. خیلی جالبه
نقل قول کردن
#17 مریم 1393-04-31 16:49
امیدوارم ی همچین اتفاقی برای کسایی که به خانوم تهمت زدند بیفته.بترسید از خدا.بترسید
نقل قول کردن
#18 سمیه 1393-05-01 00:53
فقط میتونم بگم خدا یا به کرمت شکر :-*
نقل قول کردن
#19 بهار 1393-05-01 14:36
تمام اینهایی که میگن این زن دروغ میگه برادر و خواهر و یا از آشناهای قاتل هستن که میخوان کار قاتل و ماست مالی کنن شما خودتون رو ناراحت نکنین این خانم براش هیچ سودی نداشت که بیاد تو یه برنامه تلویزیونی سرنوشت دردناکش رو بگه و با یادآوری اون لحظه ها دوباره عذاب بکشه ولی این محبت و ایثار رو برای ما کرد که فقط قطره ای عبرت بگیریم
نقل قول کردن
#20 زینب 1393-05-01 23:09
من از وقتی این قضیه رو شنیدم خواب ندارم ، واقعا وحشتناکه ...تصور این اتفاق برام بسیار ناراحت کنندست ، نمیدونم انگیزه ی قتل چی بوده و پشت ماجرا چه خبره ؟؟ تنها می تونم بگم معجزه ی خدا شامل حال ژیلا و بچه هاش شده و این مساله چیز کوچیکی نیست ،امیدوارم ژیلا بتونه به خوبی پاسخگوی لطف خدا باشه
نقل قول کردن
#21 زینب 1393-05-01 23:18
راستی مگه میشه به این راحتی دروغ گفت ، من کلا حرفای ژیلا رو باور کردم ، فکر نکنم دروغی در کار باشه ،امیدوارم بتونیم درس بگیریم
نقل قول کردن
#22 سحر 1393-05-02 08:40
به نظر من لازم است نیروی محترم انتظامی با عملکرد سریعتری اقدام می فرمودند . ضمنا من حق نداریم برای فردی از پیش داوری کنیم این وظیفه دادگاه می باشد فقط باید از اتفاقات پیش امده عبرت برد به عظمت خدا پی برد و به راحتی نباید به کسی اعتماد کرد
نقل قول کردن
#23 ب 1393-05-02 10:15
شما بهتر به جای این طرح سوالات یه دور دیگه برنامه رو ببنید ظاهرا نصفه و نیمه و با بی دقتی کامل برنامه رو دید
نقل قول کردن
#24 ب 1393-05-02 10:17
شما با این افکارت خیلی بهتره تو هم حالت هپروتت بمونی
نقل قول کردن
#25 ندا 1393-05-03 00:41
کسایی که میگن دروغه همان کسایی هستند که قران در بارشون میفرماید خدا بر دل ها و گوش های انان مهر نهاده و بر چشمهایشان پرده افکنده و عذاب بزرگی در انتظار انان است... بقره7 اینا نمی بینند نمیشوند
نقل قول کردن
#26 آرش 1393-05-03 13:14
ايشالاه حكم اعدام براش بفرستن كثافطو ناصرو مى گم
نقل قول کردن
#27 ژیلا 1393-05-03 16:18
چطور این خانوم به خودش اجازه میده در مورد سمنان شهر اخلاق بگه که اولین شهر بازی رو من اوردم؟ اولین شهربازی سیمرغ بوده من یکی از اهلی شریف سمنان هستم خوبه خودش مال دهات سمنانه با پولای شوهر مرحومش شهربازی زده :oops:
نقل قول کردن
#28 رامین 1393-05-05 17:33
8 روز بدون غذا میشه زنده موند ولی بدون آب بیشتر از سه روز امکان ناپذیره.
روز سوم یا چهارم بی آبی، فرد به کوما میره و خواهد مرد. حتی اگه پس از رساندن آب زنده بمونه، صدمات جبران ناپذیری به جسم فرد وارد میشه که ما هیچکدومش رو در خانم ژیلا اعلایی ندیدیم.
کلیپ از چاه بیرون آمدن خانم ژیلا اعلایی و به راحتی حرکت دادن دست ها و چشمان ایشان، خود گواهی بر این مدعاست که احتمالا آب و غذا نه به میزان زیاد، بلکه هر چند اندک درون چاه، به ایشان رسیده است.
مانتو خانم ژیلا اعلایی حتی یک دکمه پاره نیز نداشت و جالب تر اینکه حتی خاکی نبود با وجود آنکه از آن ارتفاع زیاد سقوط کرده اند.
نقل قول کردن
#29 محسن 1393-05-10 13:30
با سلام دوستانی که هر سوالی دارن یا شک دارن به ادرس وبلاگ خانم علایی برید ایشان به سوالاتتون جواب خواهد داد لطفاً تا چیزی هم کامل ندیدید نظر ندید ممنونم
http://chahorah.blogfa.com/
نقل قول کردن
#30 علی 1393-05-12 22:13
سلام اگه من قاضی پرونده باشم دستور میدم این ناصر رو زنده زنده و سالم بندازن تو همون چاه و اینقدر اونجا بمونه تا بمیره چون هم یه نفر رو کشته هم یه نفر رو ذجر داده پس باید هر دو مجازات هم زمان براش باشه
نقل قول کردن
#31 شعبان مشهد 1393-05-13 14:19
منكه يكهفته تحت تاثير حرفهاي خانم اعلايي قرار گرفتم. خيلي ناراحت شدم. خيلي رو من تاثير گذاشت. خيلي ناراحت كننده بود. خودمون را بذاريم جاي ايشان چه حالي داشتيم در اون شرايطي كه جنازه شوهرش در كنارش بوده . دوست دارم اين خانم را از نزديك ببينمش و مرحبا بگم با اين روحيه . شعبان چوپاني مشهد مقدس 13 مرداد 93
نقل قول کردن
#32 م 1393-05-14 14:00
میشه بگید دلیل انتقام ناصر از اینها چه بود؟آیا مسئله ناموسی نبوده؟
نقل قول کردن
#33 امین 1393-05-22 15:40
واقعا معجزه شده است٬اگر از روی ماجرای ایشان فیلمی ساخته بشود حتما بینندگان زیادی خواهد داشت.من پیشنهاد میدم آقای سیروس مقدم فیلم‌ایشان را برای ایام ماه مبارک رمضان در سال ۹۴آماده کنند.
نقل قول کردن
#34 mahla 1393-08-19 15:17
فالله الخیرالحافظا... ..
نقل قول کردن
#35 گلی 1393-10-04 21:00
جالبه
نقل قول کردن
#36 حميد رشيدي 1393-10-29 22:19
ما در مقامي نيستيم كه راست و دروغ حرفارو داوري كنيم.
فقط يه كلمه بايد كفت
'لاحول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
هيج اراده و قدرتي بالاتر از اراده و قدرت خدا نيست
نقل قول کردن
#37 مريم 1393-11-10 03:17
خدا خودش حقيقت رو براى اونا كه شك دارن روشن كنه ان شااله
نقل قول کردن
#38 سمیه 1393-12-26 01:16
من.که میگم راسته وباید روحیه ایشان وصبر و استقامتش رو تحسین گفت شاید تو اون چاه جن هم امده باشه سراغش :cry:
نقل قول کردن
#39 ندا 1394-01-08 02:25
خیلی دوست دارم بدونم چی بهش الهام شده
نقل قول کردن
#40 saeed 1394-02-31 21:39
be nazarevmanam dorugh bud adam bad az 3 ruz bedune ab mimire
نقل قول کردن
#41 a 1394-02-31 21:41
chetor motor ru saresh nayoftade
نقل قول کردن
#42 فرزانه 1394-04-02 11:20
وای بر کسانی که تهمت میزنن اونم به این راحتی!!! چرا تا هر مساله ای پیش میاد فورا بدترین قضاوت ها رو میکنید و میگید مساله ناموسی بوده!!!! چطور از خدا نمیترسید؟؟
شما خدا و قدرتشو باور ندارید... امیدوارم خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه... و برای خانم علایی هم آرزوی بهترین هارو دارم. احسنت بر ایشان
نقل قول کردن
#43 ریحانه 1394-04-03 13:51
واقعا خیلی سخته تویک چاه 25متری اونم تنها باجنازه همسرش بدون اب و غذا .انشاالله برای کسی این اتفاق نیفته
نقل قول کردن
#44 نگار 1394-04-03 13:54
این ماجرا خیلی ناراحت کننده هست انشاالله براکسی اتفاق نیفته ودرسی باشه برای همه ما :cry: :cry:
نقل قول کردن
#45 فرزانه 1394-04-03 13:58
به نظرمن به جای اینکه زودقضاوت کنید وبگین دروغه ی کوچولو فکر کنید چراباید دروغ بگه
نقل قول کردن
#46 مهناز از مشهد 1394-04-11 05:35
تراخداقضاوت نکنید فقط درحرفای این خانم کمی تامل کنید وقتی خدا اصحاب کهف بعداز چندین سال بی اب وغذا زنده میکنه به راحتی میتونه یه ادمم یه هفته بی اب زنده نگه داره از خداغافل نشید
نقل قول کردن
#47 سما 1394-04-12 05:55
بهتره ما ادما اظهار نظر نکنیم ....خدا خیلی بزرگه و خودش همه چیو میدونه....در ضمن از ما نظرم نمیخواد هر اتفاقی افتاده خودشون میدونن و خدا ....موفق باشید
نقل قول کردن
#48 مجتبی 1394-04-12 21:04
به نقل از بهار:
تمام اینهایی که میگن این زن دروغ میگه برادر و خواهر و یا از آشناهای قاتل هستن که میخوان کار قاتل و ماست مالی کنن شما خودتون رو ناراحت نکنین این خانم براش هیچ سودی نداشت که بیاد تو یه برنامه تلویزیونی سرنوشت دردناکش رو بگه و با یادآوری اون لحظه ها دوباره عذاب بکشه ولی این محبت و ایثار رو برای ما کرد که فقط قطره ای عبرت بگیریم

پس شمایی ام که ازاحسان تعریف میکنی ازاقوامشی یا شاید ازعوامل پشت صحنه !
نقل قول کردن
#49 رضا 1394-04-16 19:06
:roll: اگه خدا بخواهد میشود شکی در این نیست
نقل قول کردن
#50 الهام 1394-04-23 00:33
من بخدا ایمان دارم چوب خداصدا نداره واین اتفاق را قبول دارم که چنین بوده وهست
نقل قول کردن
#51 الهام رضوی 1394-08-01 23:01
خدا به این خانم ارامش بده چی کشیده تو این یه هفته بنده خدا :sad: :oops: :o
نقل قول کردن
#52 محمود 1395-03-13 01:00
به نقل از علی:
حرفای این زن دروغ محض بود

از کجا میدونی الکی حرف میزنی.....معجزه رو قبول نداری ؟
نقل قول کردن
#53 رمیصا 1395-03-21 13:12
بعضی از آدما چیزهایی که توی تلویزیون خودمون گفته میشه را میگن دروغه مخصوصا اگه جنبه مذهبی هم داشته باشه ، اما تمام اراجبف و چرت و پرتهایی که تلویزیون بیگانه ضد دین و اسلام میزنه را با دل و جون میپزیرند ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#54 احمد 1395-11-30 17:16
من خیلی از اینها که می گویند دروغ است تعجب می کنم بهتر است فیلم مصاحبه ایشان را کاملا ببیند بعد قضاوت کنید
نقل قول کردن
#55 معلم 1396-01-21 02:12
راست یا دروغ خدا داند
بهتره درس عبرتی بشه برا دیگران تا با وعده های واهی ،راهی ناکجا آباد نشن
نقل قول کردن
#56 علی 1399-05-05 15:00
خیلی ها به قدرت خدا ایمان ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا