یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کشف تریاک در خرم‌آباد، توقیف محموله کاغذ قاچاق در الیگودرز، توقيف محموله ۱۸ ميلياردي قاچاق در دورود و دستگيري سارق منزل در کوهدشت مهمترین اخبار انتظامی لرستان در روز جاری بود.
به گزارش یافته، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در پوشش خانوادگی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به یکی از استان‌های مرکزی است، موضوع در دستور کار عوامل این پلیس قرار گرفته تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی به مسیر احتمالی آزادراه خرم‌آباد - پل زال اعزام که پس از ساعاتی کار تحقیقاتی و کنترل جاده‌ای موفق به شناسایی خودروی حامل بار شدند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و دو نفر دراین‌رابطه نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
 
توقیف محموله ۷ تنی کاغذ قاچاق در الیگودرز
به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان  اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی «خمه» در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای تحقیقات بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، هفت‌تن و ۵۲۵ کیلوگرم کاغذ قاچاق کشف و یک نفر دراین‌رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالای قاچاق مکشوفه را هفت میلیارد ریال برآورد کردند گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
 
توقيف محموله ۱۸ ميلياردي قاچاق در دورود
سردار "يحيي الهي" ، بيان داشت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پليس آگاهي شهرستان دورود حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميونت مشکوک و جهت بررسي آن را متوقف کردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو يک هزار و ۸۰۰ جفت انواع کفش کتاني خارجي در مدل و رنگ و سايزهاي مختلف و ۲۰ هزار قلم لوازم آرايشي قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر را کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه تصريح کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۸ ميليارد ريال برآورد شده است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي شد، تصريح کرد: برخورد جدي و قاطعانه با قاچاقچيان کالا، در اولويت برنامه هاي اين فرماندهي قرار دارد و پليس هرگز اجازه نخواهد داد عده اي فرصت طلب و سودجو با وارد کردن کالاهاي قاچاق باعث اخلال در توليد و نظام اقتصادي کشور شوند.
 
دستگيري سارق منزل در کوهدشت
سرهنگ" علي اماني "فرمانده انتظامي شهرستان کوهدشت بيان داشت: در پي وقوع سرقت منزل در سطح حوزه، اقدامات پليس براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه آغاز شد.
وي در ادامه گفت: مأموران پاسگاه انتظامي شهر کوهناني با انجام تحقيقات گسترده ميداني و اقدامات اطلاعاتي در نهايت عامل سرقت را شناسايي و وي را در يک عمليات پليسي در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کوهدشت با اشاره به اعتراف سارق به ۳ فقره سرقت در سطح شهرستان تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم اموال مسروقه منازل شهروندان كشف و با شناسايي مالباختگان، اموال سرقتي تحويل آنان شد.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1402-10-30 10:07
مدت چند هفته می باشد که هر شب دزد به خانه های مردم در روستاهای تپه گجی و سراب ملکی دست برد زده وگاو گوسفند و وسایل اهالی را غارت می کنند ولی متاسفانه تاکنون اقدامی برا شناسایی ودستگیری این افراد انجام نشده از مسئولین نیروی خدوم انتظامی خواهشمندیم پیگیری نمایند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا