یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دستگيري سارق محتويات خودرو، دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد و به دام انداختن کلاهبرداران اینترنتی در الیگودرز از مهمترین اخبار انتظامی آغاز هفته لرستان بود.
به گزارش یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم‌آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم‌آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی یک نفر را دراین‌رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را خصومت شخصی و اختلافات قبلی عنوان کرده است در ادامه افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.
 
دستگيري سارق محتويات خودرو در خرم‌آباد
سرهنگ"نبي اله قاسمي"  همچنین از دستگيري يک سارق حرفه اي محتويات خودرو و کشف ۱۲ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت محتويات خودرو در خرم آباد، پيگيري موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري ۱۴ خرم آباد با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي يک سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند و در تحقيقات پليسي سارق به ۱۲ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
 
کلاهبرداران اینترنتی در الیگودرز دستگیر شدند
سرهنگ علی اسداللهی فرمانده انتظامی الیگودرز  هم از دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر این مبلغی از حساب بانکی‌اش بدون اطلاع وی برداشت شده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به‌موقع و با اشراف اطلاعاتی، چهار متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضائی، وجوه مذکور توقیف و به‌حساب شاکی استرداد شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز، بیان داشت: شهروندان هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و سعی کنید امور بانکی خود را به دیگران محول نکرده و ضمن حفاظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش‌های مالی خود را با فعال‌کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1402-10-24 08:56
در روستای تپه گجی از توابع بخش بیرانوند دزد امان مردم بردیده تا کنون چند منزل غارت کردن گاو وگوسفند مردم دزدیدن از مسئولین خواهشمندیم به جدیت موضوع چند هفته در این روستا پیگیری کنن و آرامش را به این روستا وبخش برگردانن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا