یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي "خرم آباد" از دستگيري ۵ عامل نزاع دسته جمعي در اين شهرستان خبر داد.
ه گزارش روز دوشنبه یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله های سطح شهر بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ خرم آباد با اشرف اطلاعاتی و تلاش های مستمر طی چند عملیات جداگانه موفق به دستگیری پنج نفر در این رابطه شدند که آنها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ قاسمی تاکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.
 
سارق احشام دلفان در دام پلیس
فرمانده انتظامی دلفان نیز گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ نجف علی بارانی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه به همرا یک مالخر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دلفان تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه خودرو وانت پیکان توقیف شد که متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت احشام اعتراف کردند و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
دستگیری سارق و مالخر کابل برق در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان، هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به فردی که در حال قطع کردن کابل برق بود مشکوک شدند.
سرهنگ جمشید سیاه منصور گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت که در تحقیقات تکمیلی پلیس به هفت فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.
وی بیان کرد: ماموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی و دستگیری یک مالخر در این ارتباط شدند که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند
 
توقیف محموله خوراک آبزیان قاچاق در الیگودرز
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند که آن را جهت بررسی بیشتر متوقف و ۱۰ تن خوراک ماهی قاچاق کشف کردند.
سردار یحیی الهی ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-10-19 13:50
در خرم‌آباد برای همه کار هست بجز بومیان و متولدین خود خرم‌آباد. ایکاش آزمون استخدامی زیر نظر سازمان سنجش برگزار شود و به بومی هر شهری اولویت دهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا