یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری در شهرستان کوهدشت خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرداریحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پیگیری پرونده یک فقره قتل مربوط به ۳ سال پیش شهرستان کوهدشت و متواری بودن قاتل، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در خارج از استان شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و طی یک اقدام ضربتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر که ۲ قبضه سلاح جنگی و ۵ تیغه خشاب، ۱۰۸ فشنگ جنگی آنجا کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی درشهرستان خرم آباد
رئیس پلیس آگاهی استان، از انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد خبر داد.
سرهنگ عبدالرضا رخشان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان را دستگیر و جهت انجام تجقیقات اولیه و تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل نمودند.
سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف كه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
 
دستگیری عامل تیراندازی کمتر از یک ساعت در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری یک عامل تیراندازی کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نبی اله قاسمی، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل احدی از شهروندان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: به محض حضور ماموران در محل، متهم اقدام به فرار، که کمتر از یک ساعت تلاش، با اقدامات پلیسی دستگیر و پس از بازرسی بدنی یک قبضه سلاح کمری به همراه فشنگ‌های مربوطه از وی کشف شد.
سرهنگ قاسمی در خاتمه با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد در ادامه گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی آرامش و امنیت مردم را سلب کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.
 
 
دستگیری فرد متخلف در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز از دستگیری یک شکارچی ویک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد.
سرهنگ علی اسدالهی بیان نمود: برابر رصد وکنترل فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان الیگودرز مبنی بر شکار غیرمجاز وانتشار تصاویر شکارکردن و قدرت نمایی در فضای مجازی و درگیری با عوامل محیط زیست اصفهان و اراک توسط شخصی ناشناس، به سرعت پلیس جهت بررسی موضوع وارد عمل شد.
وی افزود: مأموران پلیس فتا شهرستان، طی هماهنگی با مرجع قضایی، اشراف اطلاعاتی و رصد وکنترل فضای مجازی شکارچی متخلف و قانون شکن را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از منزل شکارچی دستگیر شده، تعداد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعداد ۳ لاشه تاکسیدرمی بز کوهی کشف شد.
سرهنگ اسدالهی تصریح کرد: متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
 
پایان کار سارقان منزل در پلدختر
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختراز شناسایی و دستگیری ۳ سارق منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ شاپور گراوند بیان داشت: در پی وقوع سرقت منزل در این شهرستان موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با‌اتشراف اطلاعاتی در نهایت ۳ سارق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر افزود: در تحقیقات پلیس سارقان به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ گراوند در پایان تأکید کرد: عدم توجه به هشدار‌های پلیس در استفاده از وسایل بازدارنده و حفاظتی برای نگهداری از اموال از عللی است كه زمینه ساز بروز سرقت می‌شود، كه لازم است شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.
 
کشف قرص روان گردان در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد ازدستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۲ هزار قرص روان گردان در این شهرستان خبرداد.
 سرهنگ مهدی مهدوی کیا، بیان داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر توزیع قرص‌های روان گردان و مکمل‌های غیرمجاز توسط یک واحد عطاری، ماموران کلانتری ۱۲ جعفری پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و از عطاری موصوف بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر تعداد ۲ هزارقرص روان گردان و ۵۰ کیلوگرم انواع مکمل‌های غیر مجاز کشف شد گفت: ۲ نفر در این رابطه دستگیر که به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-10-18 09:21
این همه سلاح گرم غیرمجاز دست مردم عادی چکار میکند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا