یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
به گزارش یافته،  سرهنگ شاپور گراوند افزود: پس از استعلام انجام شده مشخص شد این خودرو چندی قبل در شهرستان خرم آباد سرقت شده است که خودروی مسروقه، همراه سارق به پاسگاه منتقل شد.
فرمانده انتظامی پلدختر تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه خود به توصیه های پلیس توجه جدی داشته باشند.
 
دستگیری عامل تیراندازی در کوهدشت
دستگیری عامل تیراندازی در کوهدشت، کشف خودروی سرقتی در پلدختر، مصالحه ۸۲ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس خرم آباد و دستگیری سارق خودرو در بروجرد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز شنبه دوم دی ماه است.
سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس "کوهدشت جنوبی" قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کوهدشت جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یک متهم را در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.
سرهنگ امانی با اشاره به کشف سلاح به کار رفته در این خصوص بیان داشت: متهم علت تیر اندازی را اختلاف شخصی عنوان کرده است.
 
 
مصالحه ۸۲ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس خرم آباد
سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: دوایر مشاوره و مددکاری های مستقر در کلانتری ها با راهنمایی تخصصی به شهروندان در حوزه های مختلف، نقش موثری در طی شدن فرآیند شکایت های مطرح شده دارند به نحوی که اکثر مسائل و اختلافات به خصوص در حوزه خانوادگی، در همان مراحل ابتدایی شکایت منجر به صلح و سازش می شود.
وی افزود: با تلاش های دلسوزانه کادر تخصصی مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی، ابتدای امسال تاکنون از ۶ هزار پرونده قضائی ارجاع شده به این مراکز، ۸۲ درصد منجر به مصالحه شده است.
 
دستگیری سارق خودرو در بروجرد
سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودروی تیبا، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۴ و کلانتری ۱۲ بروجرد، پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی در ورودی شهرستان بروجرد مشاهده و پس از نیم ساعت تعقیب و گریز، توسط ماموران متوقف و سارق دستگیر شد.
سرهنگ مهدوی کیا ادامه داد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت خودروی مذکور در یکی از استان های کشور معترف و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.
وی تاکید کرد: شهروندان خودروی خود را به قفل مرکزی، دزد گیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و همواره به هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت دقت داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1402-10-03 02:59
وی تاکید کرد: شهروندان خودروی خود را به قفل مرکزی، دزد گیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و همواره به هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت دقت داشته باشند.
خب همه ی اینها رو به سازندگان خودرو بفرمائید از قبل تهیه کنن وقتی خودروهایشان ایمنی ندارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا