یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محور‌های مواصلاتی شهرستان "پلدختر" خبر داد.
به گزارش روزسه‌شنبه یافته، سردار"یحیی الهی" در این باره بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله درمحور‌های مواصلاتی شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند که شامل ۷ سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی طی یک اقدام ضربتی همزمان ۵ نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت ۸ نفر اعضای این باند شامل ۷ سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان می‌باشند.
سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکن تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه عرض اندام به افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آسایش مردم شوند را نخواهد داد و بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-09-28 16:53
بجای پیشرفت و رو به جلو بودن چرا عده‌ای رو به عقب میرن و راهزنی می‌کنند؟ دولت با نصف دوربین مداربسته امنیت را به جاده‌ها برگرداند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا