یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سقوط پژو در كانال آب روستاي قلعه‌سنگي خرم‌آبادساعت 12 و 40 دقيقه ظهر روز پانزدهم خردادماه، در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 125 خبر سقوط یک دستگاه پژو 405 در کانال آب واقع در روستای قلعه سنگی خرم‌آباد به اطلاع آتش‌نشانان ایستگاه معراج خرم‌آباد رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد، ماموران واحد امدادت و نجات آتش‌نشاني با حضور در محل حادثه، اقدامات ایمنی اولیه را انجام داده و خودرو را از کانال بیرون کشیدند.

در این حاد‌ثه، راننده خودرو دچار صدمه شده بود که برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

آتش‌سوزی درختان كاج در مجتمع بام لرستان

به دنبال تماس تلفی يك شهروند خرم‌آبادی با مرکز پیام آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی درختان کاج مجموعه بام لرستان ساعت 15 و 10 دقيقه روز سيزدهم خردادماه 2 خودروی اطفاء حریق ایستگاه مرکزی آتش نشاني خرم‌آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

با وجود تلاش يك ساعته آتش‌نشانان، آتش‌سوزی چندین اصله درخت کاج را از بين برد اما بالاخره مهار شد و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 

 


دیدگاه‌ها  

#1 امین 1393-03-18 13:56
: یکی از خدمات ارزنده دکتر دهمرده استاندار سابق لرستان مجموعه بام خرم آباد است که متاسفانه به نظر می رسد بعد از دکتر دهمرده مورد بی مهری مسولان قرار گرفته که این چنین در معرض نابودی است و این جای تاسف بسیار دارد، کسی نیست سوال کند چرا بروژ ه های آن نیمه تمام رها شده اند؟؟؟آیا لرستانی که در بخش صنعت حرفی برای گفتن ندارد در بخش گردشگری و جذب توریست که شرایطش را دارد باید در نطفه خفه شود؟؟ :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا