یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک منبع آگاه از قطع عضو یکی از کارگران در حادثه‌ی برخورد قطار در‌ ایستگاه کشور خبر داد.
به گزارش یافته، صبح امروز یکی از کارکنان اداره کل زاگرس، حاضر در حادثه‌ی برخورد قطار در‌ ایستگاه کشور، در حین جمع‌آوری آثار سانحه دچار مصدومیت شدید و قطع عضو شد.
وی توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی اعزام تا مقدمات پیوند احتمالی صورت گیرد.
شایان ذکر است صبح امروز به دنبال برخورد یک دستگاه قطار ریل باس مسافربری با قطار باری در ایستگاه کشور از توابع بخش پاپی شش مصدوم به جا گذاشت.
براثر این حادثه سه نفر از مصدومین توسط بالگرد به بیمارستان های الیگودرز و خرم‌آباد اعزام و مابقی توسط اورژانس شبکه بهداشت و درمان سپیددشت به بیمارستان امام خمینی این شهر منتقل شدند.




تکمیلی ساعت 21 شب:
اعزام مصدوم حادثه راه‌‌آهن لرستان از طریق جت به تهران

مدیرکل مدیریت بحران لرستان دقایقی پیش از انتقال مصدوم حادثه راه‌‌آهن لرستان از طریق جت فالکون به تهران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مهدی پازوکی در تشریح آخرین وضعیت مصدوم حادثه راه‌آهن لرستان گفت: مقدمات انتقال مصدوم حادثه راه آهن لرستان از طریق جت فالکون هوانیروز ارتش فراهم شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: در پی حادثه ایجاد شده برای یکی از عوامل فنی راه‌آهن، از طریق بالگرد اورژانس به بیمارستان شهدای عشایر منتقل و اقدامات اولیه درمانی صورت پذیرفت.

وی گفت: به دلیل ضرورت انجام اقدامات درمانی تکمیلی و انتقال به تهران، با توجه به محدودیت‌های پرواز بالگرد در شب، با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اورژانس کشور و فرماندهی محترم هوانیروز ارتش، یک فروند جت فالکون برای انتقال مصدوم به فرودگاه خرم‌آباد پرواز و اقدامات انتقال به مراکز درمانی تهران دقایقی پیش صورت گرفت.

پازوکی گفت: مسیر راه‌آهن جنوب در محدوده استان لرستان با تلاش عوامل امدادی، بازگشایی شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1402-09-12 21:59
فالکون ۹۰۰
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا