یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری ۳ عامل اصلی درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه یافته، سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه در یکی از محلات شهر خرم آباد، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم آباد با رصد‌های اطلاعاتی ۳ عامل اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر که در بازرسی از مخفیکاهشان ۲ قبضه سلاح گرم غیرمجاز به همراه ۲۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه با آن‌ان برخورد قانونی خواهد کرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-09-12 14:28
چه فایده که دو روز بعد از دستگیری ازاد میشن،
طی سه ماه گذشته یکی از محله ها 4فقره تیراندازی رخ داده که طبق خبرها همه عاملین دستگیر شدن،منتها چن روز بعد ازاد میشن حالا چجوری؟؟یکی از موارد تیراندازی امروز غروب با اسلحه نفر رو دستگیر کردند و فردا ظهر طرف ازاد شده بود
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-09-12 15:50
این‌همه سلاح گرم در دست مردم عادی چکار میکند؟
نقل قول کردن
#3 شهروند 1402-09-13 14:51
واقعا چه بر سر فرهنگ این ملت و بخصوص استان لرستان آمده که شوربختانه اکثر اهالی آن قداره کش شده و از کفتگوهای معمول خانوادگی هم بیزار شده اند و فقط به دنبال نراع و درگیری هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا