یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری ۲ عامل قدرت نمایی با سلاح گرم دریکی از محلات این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ" علی امانی" ، اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی با سلاح گرم (کلت کمری) توسط ۲ نفر در یکی از قلیان سراهای شهر کوهدشت، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: این افراد که پس از قدرت نمایی قبل از رسیدن ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.
سرهنگ امانی گفت: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم دستگیر و یک قبضه کلت کمری از آنان کشف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی کوهدشت با تاکید بر اینکه این اقدام قاطعانه پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شده است، خاطر نشان کرد: قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و با عاملان آن هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت.
 
 
دستگيري سارقان و کشف ۵ فقره سرقت در الیگودرز
 فرمانده انتظامي الیگودرز از دستگيري ۳ سارق و کشف ۵ فقره سرقت محتویات خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی اسدالهی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه و اجرايي کردن راهکارهاي مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.
وی افزود: در نتيجه اجراي اين طرح ماموران انتظامی الیگودرز موفق به دستگیری ۳ سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات صورت گرفته متهمان دستگیر شده به ۵ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ اسدالهی در پایان با اشاره به اين که متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
کشف آردقاچاق و خارج از شبکه توزیع در پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر ازتوقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۱۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ"شاپورگراوند" درتشریح جزئیات این خبراظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان درراستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن رامتوقف کردند.
وی افزود: ماموران دربازرسی از این خودرو ۱۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف کردند که برابر نظریه کارشناسی ارزش آنها ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی پلدختر خاطرنشان کرد: دراین رابطه یک نفردستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
 
 
 کشف قطعات یدکی قاچاق در پلدختر
خبرگزاری پلیس از کشف مقادیری قطعات یدکی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان "پلدختر" خبر داد.
ماموران انتظامی "پلدختر" در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو بیش از ۱۶۰ عدد انواع قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت و ۴۹۰ عدد کیف قاچاق فاقد مجوز کشف که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۲ میلیارد برآورد کردند.
گفتنی است در این رابطه یک نفر دستگیر شده است،
 
 دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با ۹ فقره سرقت در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای جعبه های خطوط مخابراتی و کشف ۷ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت جعبه های خطوط مخابراتي در سطح شهر خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد یک سارق حرفه ای در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ قاسمی در پایان گفت: متهم در تحقیقات پلیس و بازسازی صحنه های جرم به ۹ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
 
دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در دورود
فرمانده انتظامي دورود از دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و کشف ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت محله محور در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "جمشید سیاه منصور" در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور با الويت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاك سازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان دورود پس از هماهنگي با مراجع قضائي به مرحله اجرا در آمد.
وی با اشاره به جمع آوری ۸ معتاد متجاهر، بیان داشت: در راستای اجرای این طرح ماموارن انتظامی شهرستان دورود با کارهاي اطلاعاتي و روش های خاص پلیسی ۹ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های ضربتی آن‌‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۰ فقره انواع سرقت، تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شدند.
سرهنگ سیاه منصور در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدندف خاطرنشان کرد: با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.
 
 توقیف تریلر حامل ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در رومشکان
فرمانده انتظامی رومشکان از کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "مصطفی تیموری" ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان حین کنترل محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه تریلر حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسي از اين كاميون ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز حمل که قصد انتقال به استان‌‎‌هاي مرزي و خارج از كشور را داشت کشف شد.
فرمانده انتظامی رومشکان با اشاره به اينکه ارزش احشام مکشوفه طبق نظر كارشناسان ۲۰ میلیارد ريال برآورده شده است، تصريح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1402-09-08 14:07
اراذل و اوباش باعث شدند سرمایه‌گذاری وارد استان نشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا