یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم آباد از شناسايي و دستگيري عامل تعدي به ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "نبي اله قاسمي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي تعدي فردي با چاقو و هتاکي به ماموران پليس راهنمايي و رانندگي مستقر در ميدان کريم خان زند و فرار وي از صحنه جرم، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري ۱۶ خرم آباد با اشراف و اقدامات اطلاعاتي محل اختفاء متهم را شناسايي و با هماهنگي قضائي طي يک عمليات ضربتي وي را در مخفيگاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.
 پس از بررسي سوابق متهم مشخص شد نامبرده تاکنون داراي ۱۲ فقره سابقه درگيري را داشته و در نهايت جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
فرمانده انتظامي خرم آباد با بيان اينکه پليس خادم و خدمتگزار مردم است تصريح کرد: افرادي که با اقدامات هنجارشکنانه امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بيندازند بدانند قطعا" با واکنش قاطعانه پليس مواجه خواهند شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1402-08-20 13:19
به خدا قسم یافته عزیز مامورین راهنمایی و رانندگی خرم آباد خیلی نسبت به مردم خرم آباد کم کاری و بد رفتاری میکنند یافته عزیز شهامت داشته باش و طرف مردم خرم آباد بایست. یا علی.
نقل قول کردن
#2 رسول 1402-08-20 15:04
قبلا ماموران پلیس راهنمایی سر چهارراه ها به روان شدن ترافیک کمک میگردند اما الان یک دستگاهی شبیه موبایل دستشونه و جریمه می‌کنند و اجازه پارک به افراد و خودروها نمیدن و خرم‌آباد هم خیابان‌های باریکی داره و پارکینگ طبقاتی نداره حداقل کمک کنند چنتا پارکینگ طبقاتی بسازند
نقل قول کردن
#3 محمد حسنوند 1402-08-20 22:39
هیچ توجیهی نمیتونه باعث تعدی و تعرض
به مامورین پلیس باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا