یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: سارقان مشاعات ساختمانی دستگیر شدند و به ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
به گزارش یافته، سرهنگ نبی‌اله قاسمی گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در خرم آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی های قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده به ۲۷ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان اعتراف کردند.
 
کشف کالای قاچاق در پلدختر
فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شدند و طی یک عملیات آن را متوقف کردند.
سرهنگ شاپور گراوند اظهارداشت: در بازرسی از این خودرو پنج هزار عدد شیر آلات اطفای حریق به همراه لوازم جانبی و اتصالات قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش ازپنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
 
۲۹ کیلوگرم شیشه در بروجرد کشف شد
سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت و مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت سه قاچاقچی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را با یک‌ دستگاه خودرو سواری از استان های جنوبی به این شهرستان داشتند، مطلع شدند.
وی افزود: ماموران با تشکیل چند تیم عملیاتی با اشراف اطلاعاتی متهمان را در جاده‌های شهرستان بروجرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات خودروی متهمان را متوقف، قاچاقچیان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.
 
کشف کالای قاچاق در خرم آباد
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
سردار یحیی الهی داشت: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق مانند ۶ دستگاه کولر گازی، سه دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه یخچال دوقلو، ۲۵ طاقه بزرگ پارچه، ۳۰ ثوپ کاپشن مردانه و سه هزار و ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی کشف شد و در این رابطه چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: قاچاق کالا پایه های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می کند بنابراین می طلبد دیگر دستگاه ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.
 
سردار الهی با اشاره به اینکه پلیس قاطعانه و با همکاری دستگاه قضایی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه خواهد کرد، از شهروندان درخواست می شود پلیس را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم یاری نمایند.
 
کلاهبرداری با ترفند رسید جعلی در دورود
سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه که شخصی جوان برای خرید طلا مراجعه، پس از خرید با گوشی خود اقدام به واریز وجه کرده که بعد مشخص شد رسید جعلی بوده و واریزی انجام نشده است و مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس فتا و آگاهی شهرستان دورود اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی کلاهبردار را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دورود، کرد: متهم پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرده و معترف شد پس از جلب‌اعتماد فروشندگان و واردکردن شماره کارت اعلامی در یک نرم‌افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و واردکردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و اقدام به خرید از مال‌باخته می‌کردم.
سرهنگ سیاه منصور، اظهار داشت: متهم دستگیر شده در تحقیقات به‌عمل‌آمده به شش فقره کلاهبرداری طلا و تلفن همراه به ارزش دو میلیارد ریال و اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
وی با اشاره به شناسایی مال‌باختگان به شهروندان توصیه کرد: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به‌حساب خود اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی دراسرع‌وقت مراتب را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 هحمد 1402-08-17 17:09
این مشاعات به چه معنی می باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا