یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری سه عامل اصلی نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته‌جمعی در یکی از محله‌های شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس خرم‌آباد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم‌آباد با سرعت عمل بالا و رسیدن به‌موقع در محل ارتکاب جرم موفق به دستگیری سه عامل اصلی این درگیری شدند و آنها به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد، ضمن اشاره به اینکه متهمان انگیزه درگیری خود را اختلافات قبلی عنوان کردند، گفت: پلیس به‌عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به‌هیچ‌وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به‌شدت برخورد قانونی خواهد کرد.
 
ده سارق اماکن بروجرد در دام پلیس گرفتار شدند
فرمانده انتظامي بروجرد از دستگيري ۱۰ سارق اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی و کشف ۱۳ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این شهرستان طی ۷۲ ساعت گذشته با اقدامات پلیسی و شبانه روزی ۱۰ سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائی طي چندین عمليات آنان را در مخفیگاهشان و حین سرقت دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: در تحقیقات انجام شده سارقان به ۱۳ فقره سرقت اعتراف و همراه پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-08-10 13:20
این اراذل اوباش که بیکارند و این دزدان و سارقان منازل را لطفا و خواهشا بشدت مجازات و طول حبس آنها را افزایش دهند کسانی‌که شغل و پیشه شان سرقت است معلوم است که آزاد شوند باز دست به سرقت می‌زنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا