یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار سابقه‌دار و تحت تعقیب با ۳۸ فقره انواع کلاهبرداری در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وصول نیابت قضائی به شهرستان خرم‌آباد مبنی بر دستگیری فرد کلاهبردار حرفه‌ای موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ خرم‌آباد با تلاش شبانه‌روزی و رصد‌های اطلاعاتی کلاهبردار حرفه‌ای موردنظر که بیش از ۱۵ سال به دلیل انواع‌اتهامات مختلف متواری و تعقیب دستگاه قضائی بوده است؛ طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان، گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۸ فقره انواع کلاهبرداری به شیوه‌های مختلف اعتراف کرد.
 
محموله ۴۸ میلیارد‌ی کالای قاچاق درخرم‌آباد کشف شد
سردار الهی ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو و فرصت‌طلب که پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست، به افراد ناشناس به‌راحتی اعتماد نکنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف محموله لوازم جانبی موبایل به ارزش ۴۸ میلیارد ریال درشهرستان \"خرم آباد\"خبر داد.
سردار\"یحیی الهی\"، اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۹\"خرم آباد\" در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقادیر زیادی انواع لوازم جانبی موبایل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 فرزند شهید 1402-07-29 14:48
دورود و خداقوت خدمت سردار الهی محبوب،ای کاش مدیران بومی شیوه مدیریتی ایشان را اتخاذ کنند
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-07-29 21:38
ایکاش اسم و فامیل و عکس خلافکار به طور کامل پخش شود تا دفعه دیگه خلافکاری نکنند چرا با قانون شکنان مماشات میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا