یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ"علی اسدالهی" فرمانده انتظامی الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبری مبني بر حضور یک نفر اراذل و اوباش، که اقدام به قدرت نمایی و درگيري با سلاح سرد و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان کرده است، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پليسي، محل اختفاء متهم را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي، طی یک عملیات ضربتی عامل اصلی این درگیری را در مخفیگاهش دستگير و در بازرسی از محل اختفای وی یک تیغه قمه کشف که در ادامه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحویل شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز در پایان   انگیزه متهم را قدرت نمایی و کسب قدرت عنوان و بیان داشت: پليس با اشرافيت کامل و رصد جامعه با اقتدار در چهارچوب قوانين و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي برخورد قاطعانه خواهد کرد.
 
دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در رومشکان
فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری 6 تن از عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد .
سرهنگ"مصطفی تیموری" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، تیمی از ماموران انتظامی به محل مربوطه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس علاوه بر پایان درگیری 6 نفر از عوامل اصلی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی رومشکان در پایان با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی اعلام کردند، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با هر گونه بی نظمی برخورد قانونی خواهد کرد.
 
 
دستگیری 3 سارق و کشف 3 فقره سرقت در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از دستگيري ۳ سارق اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی و کشف 3 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 3 سارقان را شناسايي و با هماهنگي قضائی طي عمليات هایی آنان را حین سرقت دستگير کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سارقان با اعتراف به جرم خود همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-07-24 21:26
خشونت را در فیلم های اینترنتی می‌بینند و تقلید می‌کنند هیچ نظارتی بر تولیدات سریال نمایش خانگی وجود ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا