یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حکم چهار نفر از اوباش حمله‌کننده به یک آمبولانس در لرستان صادر شد.
به گزارش اختصاصی خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حکم چهار نفر از اوباش حمله‌کننده به یک آمبولانس 115 لرستان در تاریخ 25 خرداد 1402 امسال اعلام شد.
این چهار نفر یک آمبولانس 115 در لرستان را به‌سرقت برده بودند و علاوه‌بر ضرب‌وشتم راننده و تعدادی از شهروندان خساراتی به خودروهای مختلف وارد کرده بودند.
 بنابر اعلام دادگاه کیفری شماره 2 خرم‌آباد برای این چهار نفر با توجه به میزان جرم آن‌ها احکام مختلفی مانند 18 ماه تبعید حبس تعزیری از 2 الی 10 سال و تحمل 74 ضربه شلاق و پرداخت دیه به خسارت‌دیدگان صادر شده است.
 پنجشنبه 25 خرداد، در خرم‌آباد یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و خودرو را کنار خیابان پارک کردند.
نیروهای اورژانس زمانی که مشغول خدمت‌رسانی به مصدوم حادثه‌دیده بودند؛ یک خودرو با چهار سرنشین آنان را با چاقو مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

بیشتر یخوانید:

حمله اوباش به آمبولانس اورژانس

دیدگاه‌ها  

#1 1368 1402-07-10 15:27
بخدا قسم حکم صادر شده خیلی کمتر از جرمی ک مرتکب شدن.
شک نکنید بعد چندماه با قید وثیقه یا پابند الکترونیک ازاد میشن و گستاختر
نقل قول کردن
#2 موسوی 1402-07-10 18:33
حکم نسبت به جرمشان خیلی پایین است فردا باز آزاد میشن و بدتر از این میکنند
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-07-10 21:31
مردم آزاری بزرگترین گناه و جرم است و کسانیکه جزم اجتماعی آنجا ‌میدن و ایجاد مزاحمت و خسارت برای مردم می‌کنند باید نفی بلد(تبعید) و زندانی و جریمه سنگین شوند وگرنه باز جرمشان را تکرار میکنند
نقل قول کردن
#4 دلسوز 1402-07-10 21:46
الآن در شیراز شهرداری با کمک پلیس سد معبر آمده تمام دستفروشان و وانتی های میوه فروش را ساماندهی کردند و دیگه اجازه نمیدن وانتی ها هرجا دوست دارن پارک کنند و ترافیک بوجود بیارن لطفا و خواهشا شهرداری خرم‌آباد این دستفروشان سبزه میدان را ساماندهی کند پیاده رو و حتی روی جوب هارو هم گرفتند و به‌صورت گروهی و دسته‌ای میان و حتی مزاحم تردد مردم و کسب مغازه دارها میشن و باهم سرجا بگومگو هم می‌کنند (اکثرا هم بدنساز و هیکلی و ورزشکارن معلوم نیست برای خودنمایی اومدن یا کسب روزی؟) خدارو خوش نمیاد که مغازه دارها هم اجاره میدن و هم انواع مالیات و عوارض را میدن بعد دستفروشان میان جلو پاساژها و مغازه‌ها بساط می‌کنند و مانع کسب بقیه میشن.
نقل قول کردن
#5 شهروند 1402-07-13 13:27
پلیس و نیروهای امنیتی با شدت تمام اراذل و اوباش را جمع‌آوری و مجازات کنند حمل سلاح سرد و گرم در جامعه جرم است. تهدید دیگران جرم است. ناسزاگویی و ایجاد مزاحمت برای مردم جرم است. نباید با افراد بیکاره و ولگرد مماشات شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا