یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ حشمت‌الله اسكيني رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان - يافته

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي لرستان گفت‌: کليه خودروها و موتورسيکلت‌هاي توقيفي در استان که بيش از 6 ماه از تاريخ توقيف آنها گذشته است‌، جهت شرکت در مزايده تحويل ستاد اجرايي فرمان حضرت امام‌(ره) مي‌شوند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حشمت‌الله اسکيني‌" با بيان اين خبر اظهار داشت‌: طي مکاتبات اداره حقوقي و امور نمايندگان مجلس فرماندهي انتظامي استان لرستان در نظر است با هماهنگي دادستان شهرستان خرم‌آباد و برابر مقررات کليه خودروها و موتورسيکلت‌هاي توقيفي که بيش از 6 ماه از تاريخ توقيف آن‌ها گذشته است‌، جهت شرکت در مزايده تحويل ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) شوند.

دلال بنگاه مسکن کلاه‌بردار از آب در‌آمد

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان از دستگيري دلالي که با ترفند‌هاي خاص مبادرت به کلاه‌برداري در شهرستان "خرم‌آباد" مي‌کرد‌، خبر داد.

به گزارش يافته، سرهنگ "قدرت‌الله دالوند" در توضيح اين خبر گفت‌: در پي شکايت تعدادي از شهروندان از فردي با مشخصات معلوم مبني بر اين که دلال بنگاه مسکن مي‌باشد و به بهانه‌هاي خريد‌، رهن و اجاره اقدام به کلاه‌برداري مي‌کند‌، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان عمليات ويژه آگاهي استان قرار گرفت‌.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند رييس پليس آگاهي لرستان - يافته

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت‌: ماموران با ردزني و کارهاي اطلاعاتي موفق شدند متهم را در شهرستان "خرم‌آباد" شناسايي و دستگير کنند‌.

دالوند تصريح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمي شد اما در مواجهه با مال‌باختگان و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و تا کنون تعداد 100 نفر شاکي نيز شناسايي شده‌اند.

وي با اشاره به اين که کلاه‌بردار داراي چندين فقره سابقه‌ي کلاه‌برداري و زندان مي‌باشد‌‌، افزود : متهم در بازجويي‌هاي اوليه تا کنون به 3 ميليارد ريال کلاه‌برداري اعتراف کرده است.

كشف كالاي هاي قاچاق 2 ميلياردي در لرستان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان همچنين از کشف كالا هاي قاچاق 2 ميلياردي طي 3 روز گذشته در استان خبر داد.

دالوند بيان نمود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس استان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا كه به مدت 3 روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد و با برقراري تور‌هاي ايست بازرسي در محورهاي مواصلاتي موفق به كشف اقلامي از قبيل 30 هزار عدد داروي غير‌مجاز ، 204 عدد انواع لوازم بهداشتي‌، 48 هزار و 440 نخ سيگار‌، 50 دستگاه گوشي همراه‌، 89 دستگاه لوازم خانگي صوتي تصويري‌، 168 قوطي آبميوه‌، يک تن و 200 کيلو گرم زغال چوب‌، 12 هزار و 528 عدد آدامس‌، 5 هزار ليتر شير فاسد شده و ... کشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اين که ارزش ريالي كالا‌هاي مكشوفه بالغ بر 2 ميليارد ريال مي‌باشد افزود‌: در اين رابطه تعداد 10 دستگاه خودرو حامل كالاي قاچاق توقيف و 16 نفر متهم نيز دستگير شده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-03-10 12:03
سلام جناب سرهنگ خسته نباشي : اي كاش آماري هم از دستبرد دزد ها به خانه هاي مردم ارئه مي داديد كه متاسفانه در اين روز ها رو به افزايش است ، در يك روز يك ساعت و يك كوچه به چهار منزل دستبرد زده شده است ... تشكر از زحمات شما و همكاران محترمتان
__________________________
يافته: سلام. در اخبار دو روز پيش آمار ارائه شد. اتفقا نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش چشم‌گيري داشته است كه احتمالا به دليل افزايش گشت‌هاي موتورسوار پليس بوده است
نقل قول کردن
#2 شهروند 2 1393-03-10 12:14
سلام خانه ي يكي از اقوام مورد دستبرد قرار گرفته بود كه پس از تماس با 110 مامور محترم به صاحب خانه فرموده برو خدا رو شكر كن ديروز از منزل فلاني در شيرخوارگاه فرشي به مبلغ .... بردند .
چند شب قبل ساعت نزديك به يك بامداد با سر و صدايي كه از سر كوچه (خ علوي )مي آمد بلند شدم متاسفانه از پنجره خانه شاهد درگيري لفظي سرباز وظيفه اي با راننده پرايدي بودم كه چه حرف هاي ..... به همراه راننده پرايد ميزد وجالب اين كه افسر همراه سرباز با خواهش سرباز را به ماشين هدايت ميكرد ،
لطفا آموزش را سر لوحه كارتان قرار دهيد .
نقل قول کردن
#3 قدرشناس 1393-03-10 17:04
با تشکر از اگاهی برای ایجاد گشت موتوری که بنده در طول چند ماه گذشته می بینم که مرتب در کوجه ها بطور شبانه روزی گشت داده و مواظب اموال مردم هستند. خسته نباشند. خدا قوت بهشان می گوییم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا