یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان، از دستگیری فردی که با جعل اسناد املاک در شهرستان خرم آباد اقدام به فروش مال غیر کرده بود، خبرداد.
به گزارش یافته، سرهنگ عبدالرضارخشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به تهیه اوراق جعلی و تصاحب واحد مسکونی‌ایشان نموده و به افراد غیر فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: ماموران بلافاصله بعد از مشخص شدن جرم وارد عمل شدند متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی، اظهار داشت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی معترف و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
سرهنگ رخشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام خرید ملک حتماً با شخص اصیل وارد معامله شوند و از انعقاد قرار داد با افرادی که بدون مدرک معتبر خود را مالک یا نماینده مالک معرفی می‌نمایند خودداری کرده و ملک مورد نظر را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و از صحت اسنادی که ارائه می‌شود، اطمینان لازم کسب نمایید.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-06-13 22:03
جایی نیست که مثلا مردم برن استعلام کنند تا کلاه سرشان نره؟ منظور موقع خرید زمین و ملک است. بطوریکه طرح جامعی بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا