یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "علی‌امانی " در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای نیابت قضایی صادره از استان‌های تهران و اصفهان در خصوص جلب و دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای، داری سوابق متعدد سرقت در اصفهان و تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان کوهدشت قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری اقدامات پلیسی سارقان را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی با قرار مناسب تحویل ماموران اعزامی شهرستان‌های مذکور شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتكاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-06-01 22:04
دستگاه قضایی این افراد برهم زننده امنیت جامعه را مجبور به کاشت نهال و درخت کند. هم ثواب داره و هم تحت نظر روانشناسان روی روحیه هنجارشکنان شاید تاثیر مثبتی گذاشت. بلوط عمری ۲هزار ساله داره و یک اثر تاریخیه و هر اثری عمری بیش از هفتاد سال داشته باشد یک اثر تاریخی محسوب می‌شود. لذا در مدارس و مساجد باید از همان ابتدا به جوانان آموزش دهند. به نظرم هر مدرسه ای باید یک روانشناس داشته باشد و ماهانه روان دانش‌آموزان را بسنجد و جلوی کجروی اونارو بگیرد و راهنمایی کند و مشاوره بدهد و هدف گذاری کند. حتی زندان‌ها هم باید روانشناس داشته باشند. مشکل اراذل اوباش توجه و کمبود محبت است و این خلا با گفتگو و درمان حل می‌شود.
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-06-01 22:07
باید فرهنگ سازی شود. در عصر ارتباطات با اینهمه رسانه و مدیا چرا عده‌ای وجهه و آبروی شهر و استانشان برایشان اهمیتی ندارد؟ توی زندان به اینها اجباراً هنر صنایع دستی یاد دهند. همچنین در مدارس و مساجد و خانواده‌ها جوانان را از همان سن پایین به اخلاق و آداب و جوانمردی و پهلوانی آشنا کنند. یک روحانی در تلویزیون میگفت اگر انسانها به لحاظ اخلاقی و وجدانی قوی باشند محال ممکنه دست به خلاف بزنند که در علم روانشناسی هم این امر تصدیق می‌شود. اخلاقیات باید تقویت شود. فرهنگ کار باید تقویت شود.
نقل قول کردن
#3 حبیب 1402-06-02 08:48
فردا با یک کارت ملی آزاد میشن
نقل قول کردن
#4 رسول 1402-06-02 13:56
به نقل از حبیب:
فردا با یک کارت ملی آزاد میشن
به نظرم باید اسم و تصویر خلافکاران را رسانه‌ای کنند تا هم مردم اونارو بشناسند و هم دیگه خلاف نکنند
نقل قول کردن
#5 شهروند 1402-06-02 18:18
هر زنی در زاگرس ۷ پسر میاره و این بچه‌ها بدون هیچگونه آموزش فنی و تربیت امروزی در جامعه رها میشن و مردم استانهای زاگرس هم کارآفرین و صنعتگر نیستند لذا جمعیت افراد بیکار و بدون سرمایه زیاد میشود و متاسفانه میرن کلانشهرها و ایجاد مزاحمت می‌کنند بجای اینکه کار حلالی پیدا کنند و درست زندگی کنند.
نقل قول کردن
#6 حسین 1402-09-28 01:49
تمام این کارها از فقر و نداری و اختلاف وحشت ناک طبقاطی انجام میشه وقتی یک جوان ۳۰ساله در یک شهرستان محروم میبینه یه بچه ۱۵ساله ۱۰میلیارد ماشین زیرپاشه و باخودش مقایسه میکنه باعث میشه که قشر فقیر جامعه که طبق آمارهای داخلی ۴۰درصد جمعیت زیر خط فقر هست دست به کار خلاف بزنه..
خداییش هیچکس از خوشی نمیره خلاف کنه این جوانها از بیکاری و نداری اینکارها رو انجام میدن..
طرفداری نمیکنم ولی مشکل باید از ریشه حل بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا