یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتویوس در آزاد‌راه خرم‌آباد- اراک ( بروجرد) نه مصدوم برجا گذاشت.
واژگونی اتوبوس در آزادراه خرم‌آباد- اراک/ نه نفر مصدوم شدندمحسن آدینه‌وند در گفت و گو با یافته بیان کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو اتوبوس در آزادراه در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه امروز یک‌شنبه ۲۹ مردادماه به اورژانس اعلام که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اعلام این که این حادثه فوتی نداشت، گفت: در این حادثه نه نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس

رئیس پلیس راه استان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور آزادراه خرم آباد _ اراک به علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس خبر داد و  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس به داخل زمین‌های زراعی در محور آزادراه خرم آباد به اراک بلافاصله عوامل پلیس را و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند. این اتوبوس که حامل ۲۵ مسافر و در حال عبور در محور آزاد راه بوده به علت عدم توجه به جلو  از جانب راننده  اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و پس از طی حدود یکصد متر در حاشیه راه ، در داخل زمین‌های زراعی متوقف شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-05-29 17:41
خدا خیرشون بده آزادراهی ساختن اکثر اوقات تصادفات خطرناک داره، نه روشنایی داره و نه خط کشی و نه دوربین کنترل سرعت و هیچ تقاطع و دوربرگردان استانداردی هم ندارد اداره راه و شهرسازی انصافا پیگیر حل مشکلاتش باشد
نقل قول کردن
#2 کشوری 1402-05-29 17:42
جاده خرم‌آباد به سپیددشت را هم درست کنند چون فاقد خط کشی و روکش آسفالت و علائم و تابلو و روشنایی است. یک جاده پر رفت و آمد و گردشگری است و باید استاندارد سازی شود
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-05-29 19:26
هر روز تصادف داره
نقل قول کردن
#4 فرزاد 1402-05-30 13:23
این آزاد راه واقعا پر خطر و غیر استاندارد است مخصوصا در شب...علائم راهنمایی و رانندگی خیلی ضعیفی دارد ...خط کشی و لاین بندی استانداری ندارد و عدم روشنایی که یکی از معضلات این آزاد را ه میباشد...
نقل قول کردن
#5 Uosfi 1402-05-30 16:30
داداش اتوبوس مال ما بوده از زبان راننده میگم
حداقل عکس اتوبوس خودمون بزارید که چپ نکرده
بعد۲مصدوم نه ۹ مصدوم
نقل قول کردن
#6 مجتبی 1402-05-30 19:46
لطفا اسم رسمی آزاد راه که بنام سردار ملی لرستان شهید بروجردی هست درج کنید آزاد راه خرم آباد اراک کاملا بی معنی هست.این آزاد راه در ادامه تا اراک و سلفچگان ساخته میشه اگه اینطور بشه شما باید بگید آزاد راه خرم‌آباد اراک سلفچگان؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا