یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۱۰ عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ "نبی اله قاسمی" در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یك مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در خرم‌آباد، بلافاصله ماموران بخش پاپی این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینكه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، چندین نفر بعلت قدرت نمایی و با در دست داشتن سلاح سرد با همدیگر درگیر شده‌اند گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی ۱۰ متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1402-05-25 11:32
من تو بخش پاپی معلم بودم مردمانی نجیب و بی آزار و کشاورز و دامدار دارد مسلمان مومن و اهل حلال و حرام هستند و این کارها احتمالا از طرف گردشگران بوده و نه مردم بومی خود بخش پاپی.
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-05-25 12:13
مادر مشکلات ما، تربیت نادرست، بی‌توجهی والدین و فقر و بیکاری است. اگر اخلاق اسلامی و قرآنی رشد یابد و کار و حرفه باشد مشکلات کم می‌شوند الان ۷۰درصد مساحت استان لرستان سنگ و کوهستان است و استان لرستان یک استان کوهستانی و سنگی است و ۷۰درصد سنگ ایران را لرستان تامین می‌کند اما به علت نبود دستگاه های برش و فرآوری و بسته بندی سنگ، سنگ لرستان به صورت خام و فله‌ای به فروش می‌رسد و با تریلر به استان اصفهان و اراک و قم می‌رود و در آنجا فرآوری و بسته بندی می‌گردد. اگر مسئولان دانشگاه لرستان بیایند《دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ شناسی لرستان》را تاسیس کنند و اقدام به تربیت دانشجو و متخصص کنند استان لرستان می‌تواند مثل ایتالیا انواع سنگ را کاوش و صادرات کند انصافا خبرنگاران و دلسوزان بفکر باشند حتی دولت ۹ سال پیش مجوز تاسیس پژوهشکده سنگ لرستان را صادر کرده ولی هیچکسی از جمله اداره صنعت و معدن به دنبال جذب بودجه نبوده است و بلاتکلیف مانده است
نقل قول کردن
#3 رسول 1402-05-25 12:26
آدم باید استعداد داشته باشه هنر حلالی یاد بگیره ازش پول دربیاره و توی زندان اینارو آموزش بدن آرایشگری یا جوشکاری یا مکانیکی یا لوله کشی یا باغبانی تا کمتر خلاف کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا